Един въпрос към знаещите?
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Един въпрос към знаещите?
Значи преди 9-месеца си купих един телефон от Хенди за 260лв. Телефона е в гаранция 24-месеца /две години/ от два месеца прекъсва и губи сигнал, въобще неможе да се говори по него.Носих го два пъти за рекламация и двата пъти уж е направен, но проблема си остана. На третия път исках да ми го сменят или да ми върнат парите но не пожелаха искаха пак да го оставям за ремонт. В интерес на истината ми писна този телефон седи повече по сервизите от колкото съм го ползвал.
Та въпросът ми е следния- може ли да заведа дело срещу фирмата /Хенди/ или да ме посъветвате какво друго да направя.
Благодаря предварително.
Та въпросът ми е следния- може ли да заведа дело срещу фирмата /Хенди/ или да ме посъветвате какво друго да направя.
Благодаря предварително.
- st.George
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 11.10.2007
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 Ci
- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
Пробвай нещо с www.kzp.bg, подай си там жалба оплакване и т.н., научи си правата. В последно време имам наблюдения че тази комисия наистина върши няква работа и търговците малко или много се съобразяват.
Успех
Успех

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
всъщност май не можеш, защото на гаранционната ти карта има определен брой полета за гаранционни ремонти и най вероятно на гаранционната карта пише че при прескачане на "гаранционния лимит" телефона се заменя с нов или можеш да си избереш друг телефон като доплатиш разликата евентуално
друг е момента че има вероятност да не е от телефона а от картата ти, за това пробвай да сложиш друга карта и ако се оправи ходи да си извадиш дубликат на картата

друг е момента че има вероятност да не е от телефона а от картата ти, за това пробвай да сложиш друга карта и ако се оправи ходи да си извадиш дубликат на картата

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Освен в КЗП (Комисия за защита на потребителите) може да сигнализираш и в местната Община , Търговски отдел. Те също имат право на проверка относно осигуряването на рекламация, гаранция и т.н.
Обаче винаги могат да се измъкнат като кажат че телефона е използван неправилно (изпускан , намокрян и т.н.), което е доста лесно доказуема при условие 4е е бил 3 пъти в сервиз......
Обаче винаги могат да се измъкнат като кажат че телефона е използван неправилно (изпускан , намокрян и т.н.), което е доста лесно доказуема при условие 4е е бил 3 пъти в сервиз......
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
би трябвало да ти го сменят. ако ли не да ти върнат парите или да ти дадът друг модел и да доплатиш разликата. Виж си гаранционната карта там трябва да пише , при мен в магазина скоро една жена си беше купила някав боилер , седя месец в сервиза , взе си го пак се развали и после с протокол от сервиза го сменихме. Та мисля че трябва да ти издадат от сервиза протокол че стоката не подлежи на ремонт и трябва да ти го сменят. Пак ти казвам прочети гаранцията , при всички случаи трябва нещо да се направи , ако не направят нищо иди в защита на потребителя те ще им сипят 

It`s party time !
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Не знам дали въобще си заслужава да се ядосваш с съдилища за телефон от 260 лева.По добре наистина опитай с тая комисия дето казват колегите.
За пореден път се убеждавам,че тия от Хенди нищо не става от тях
За пореден път се убеждавам,че тия от Хенди нищо не става от тях

- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
по закон ако и след 3тото оплакване от един и същ проблем телефона не баца и няма външни белези(удари,ожулено)са длъжни да ти го сменят за нов или да ти върнат парите!изкаи също да ти дават протокол за рекламация за всяко едно влизане в сервиз на гсма ти така ако си събереш 3 такива протоколчета спокоино можеш да пратиш един меил за да не се разкарваш до комисията за потребителите и проблема 100% ще ти е решен
до дело няма да се стигне понеже винаги става споразумение м/у страните,демек ще си удоволетворен
до дело няма да се стигне понеже винаги става споразумение м/у страните,демек ще си удоволетворен
Телефона е в такова състояние в което съм го купил преди 9-месеца няма ожулвания или каквито и да е дефекти освен за този за който споменах . Така ми е описван и в двата протокола който получих освен да го оставя за трети последен път за ремонт и тогава око не го оправят да се свържа с комисията за която ме посъветвахте. Склонен съм да доплатя дори и за същия модел стига да работи. 

- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
AIAKS написа:Телефона е в такова състояние в което съм го купил преди 9-месеца няма ожулвания или каквито и да е дефекти освен за този за който споменах . Така ми е описван и в двата протокола който получих освен да го оставя за трети последен път за ремонт и тогава око не го оправят да се свържа с комисията за която ме посъветвахте. Склонен съм да доплатя дори и за същия модел стига да работи.
колега отиваи в сервиза , вдигни един скандал , кажи че искаш протокол за замяна , иди в магазина вдигни един скандал и там само така става , кажи че ще викнеш потребителите и всичко ще си доиде на място. Никои не обича да се занимава с тях , още повече в случая че си ПРАВ.
It`s party time !
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
подай жалба във комисията за защита на потребителите
има определен срок в който ако не ти се отстрани сервизно проблема, са длъжни или да ти го сменят с друг или да ти върнат парите

има определен срок в който ако не ти се отстрани сервизно проблема, са длъжни или да ти го сменят с друг или да ти върнат парите


Вчера пак го оставих за ремонт за трети път ако и сега не го оправят ще подам жалба в тази комисия.
Но едно момче от магазина на Хенди ми каза нещо доста притеснително ,че телефона едва ли ще ми го оправят и този път. Защото явно в сервиза немогат да отстранят проблема и ми го връщат се едно е оправан защото ако преседи един месец телефона в сервиза трябва да ми възтановят сумата или да ми го сменят и за това те ми го връщали в рамките на седмица и така щяло да бъде докато ми изтече гаранцията за да не получа нищо след това. Това било практика на Хенди
Това е абсолютна гавра с хората. Неможе да събираш примерно 3-месеца пари за нещо хубаво да си купиш и то по някаква случайност се оказва дефектно и вместо да ти го сменят се чудят как да те изиграят да не ти върнат парите.
Но едно момче от магазина на Хенди ми каза нещо доста притеснително ,че телефона едва ли ще ми го оправят и този път. Защото явно в сервиза немогат да отстранят проблема и ми го връщат се едно е оправан защото ако преседи един месец телефона в сервиза трябва да ми възтановят сумата или да ми го сменят и за това те ми го връщали в рамките на седмица и така щяло да бъде докато ми изтече гаранцията за да не получа нищо след това. Това било практика на Хенди

Това е абсолютна гавра с хората. Неможе да събираш примерно 3-месеца пари за нещо хубаво да си купиш и то по някаква случайност се оказва дефектно и вместо да ти го сменят се чудят как да те изиграят да не ти върнат парите.

- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Re: Един въпрос към знаещите?
AIAKS написа:Значи преди 9-месеца си купих един телефон от Хенди за 260лв. Телефона е в гаранция 24-месеца /две години/ от два месеца прекъсва и губи сигнал, въобще неможе да се говори по него.Носих го два пъти за рекламация и двата пъти уж е направен, но проблема си остана. На третия път исках да ми го сменят или да ми върнат парите но не пожелаха искаха пак да го оставям за ремонт. В интерес на истината ми писна този телефон седи повече по сервизите от колкото съм го ползвал.
Та въпросът ми е следния- може ли да заведа дело срещу фирмата /Хенди/ или да ме посъветвате какво друго да направя.
Благодаря предварително.
Пиши до комисията за защита на потребителите. След толкова ремонти ще ги задължат да ти върнат парите или да ти сменят телефона.
П.П. Никога не пазарувайте в "Хенди"!!!


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]