Проблем с паленето при Е34
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с паленето при Е34
Здравейте! Пиша ви понеже 5 дена обикалям по майстори и никой нищо конкретно не ми казва. Значи проблема е следния: колата е Е34 520i М20 мотор от 91, на газ. Преди няколко месеца започна да ми прави проблеми - палеше трудно. Отидох да ми почистят дюзите и за кратко проблема изчезна. След около месец се появи отново - смених и свещите. Пак изчезна за около седмица-две и от около 10 дена отново има проблем. На стартер въобще не пали, с бутане пали. От темите в форума и от майстори събрах няколко предположения: компютър, датчик на коляновия вал, горивна помпа. Може ли някой да ми каже къде точно е проблема, защото пръснах сумати пари по сервизи само да се опитват да го намерят и накрая нищо! Поздрави!
- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
ми бутаи я още такива като тебе са много
бащата щеше да купува едно такова от един като тебе
счупен клапан на главата та се забил даже като гьба в буталото
ма нее луд да му даде 1500 и не го взе
че му раждясали и ризите па сигменти ииииии
тоа двигател е с ремьк еи не бутаи еи
иначе датчика или налягане на бензина до двиг. от помпа
или дюзите мочат може да са чистени
тествани ли са свещите мократ ли се на газ работи ли
таа кола по добре
бащата щеше да купува едно такова от един като тебе
счупен клапан на главата та се забил даже като гьба в буталото
ма нее луд да му даде 1500 и не го взе
че му раждясали и ризите па сигменти ииииии
тоа двигател е с ремьк еи не бутаи еи
иначе датчика или налягане на бензина до двиг. от помпа
или дюзите мочат може да са чистени
тествани ли са свещите мократ ли се на газ работи ли
таа кола по добре
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Ето изтрих мнението !
Последна промяна Zubcho на 10 Сеп 2008, 23:07, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
аз му давам добьр сьвет на човека а ти на всяка манджа меродия поне на лс ми прати а не цапаи
за което и аз се извинявам
за което и аз се извинявам
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
zaharin3 написа:ми бутаи я още такива като тебе са много
бащата щеше да купува едно такова от един като тебе
счупен клапан на главата та се забил даже като гьба в буталото
ма нее луд да му даде 1500 и не го взе
че му раждясали и ризите па сигменти ииииии
тоа двигател е с ремьк еи не бутаи еи
иначе датчика или налягане на бензина до двиг. от помпа
или дюзите мочат може да са чистени
тествани ли са свещите мократ ли се на газ работи ли
таа кола по добре
Превод:

Двигателя е с ремък и колата не трябва да се пали с бутане ,защото може да прескочи някой зъб-последиците са ясни
Добро ли е налягането на бензина-откачаш мъркуча,подаваш захранване на помпата от бушона или релето и и гледаш дали за 0.30 сек ще изтече около 850мл.
Дюзите може да са чистени ,но дали са тествани как работят-трябва не да пикаят ,а да разпрашават горивото.
Ходил ли си на диагностика-как са свещите и датчика на коляновият вал,диагностиката трябва да ги хване тия неща.Когато колата не иска да запали свещите мокри ли са.
На газ или на бензин работи по-добре колата
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
zvetiko написа:Двигателя е с ремък и колата не трябва да се пали с бутане ,защото може да прескочи някой зъб-последиците са ясни
за това се карам М30 да мога да бутам като не пали





подаваш захранване на помпата от бушона или релето
Това как се прави - съжелявам за въпроса, но не съм много вещ

Дюзите може да са чистени ,но дали са тествани как работят-трябва не да пикаят ,а да разпрашават горивото.
Как и къде мога да ги тествам тези дюзи? На диагностика не съм ходил, смятам да го напрява тези дни.
На газ или на бензин работи по-добре колата
Определено на бензин работи по-добре. Газовата е слагана в Италия, направена е доста добре според мен. Един таксиджия ми каза, че може проблема да е в платната на газовата, да са за смяна и заради това да меша бензин и газ и да се дави при палене. Незнам дали може да е от това, само споделям мнение!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
е принципно знам че газта си има клапан които я спира когато не се ползва така че не знам как ще ги меша.
иначе смени си верно гумите на изпарителя - струва 20 кинта и се сменят за 10 минути.
иначе смени си верно гумите на изпарителя - струва 20 кинта и се сменят за 10 минути.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
manos написа:подаваш захранване на помпата от бушона или релето
Това как се прави - съжелявам за въпроса, но не съм много вещ
Дюзите може да са чистени ,но дали са тествани как работят-трябва не да пикаят ,а да разпрашават горивото.
Как и къде мога да ги тествам тези дюзи? На диагностика не съм ходил, смятам да го напрява тези дни.На газ или на бензин работи по-добре колата
Определено на бензин работи по-добре. Газовата е слагана в Италия, направена е доста добре според мен. Един таксиджия ми каза, че може проблема да е в платната на газовата, да са за смяна и заради това да меша бензин и газ и да се дави при палене. Незнам дали може да е от това, само споделям мнение!
Виж в таблицата на бушоните кой е за помпата и с един кабел му подай + от някъде-да кажем акумулатора-кой е бушона не знам защото карам ЛАДА,виж на ЛАДАТА знам кой е бушона.

Дюзите ще ги тестваш в сервиз ,в който имат помпа и тръбопровод към ,който да ги вържат-ще търсиш.Важно е когато ти правят демонстрацията ,течноста да е бензин ,а не вода-водата е по-плътна от бензина,няма да се разпраши и ще ти кажат ,че дюзите са за смяна.Успех.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани