BMW ще прави и Х2?
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
BMW ще прави и Х2?
BMW отново е на път да взриви автомобилната общност с нов доста противоречив модел и дизайн „ала Крис Бангл”, наречен X2.
Информацията все още не е официална, но според изданието Car Magazine това ще бъде отговорът на Баварската фирма на очакваните Land Rover LRX, Mercedes GLB и Audi Q3.
Според изданието бъдещият B MW X2 ще бъде част от семейството Х1. Както е известно ще видим за първи път Х1 като концепция на изложението в Париж следващия месец.
Ако новия BMW Х2 получи зелена светлина това ще бъде луксозен автомобил в сегмента на малките 4х4. От BMW се надяват да изпреварят своите съперници от Mercedes и Audi и да продават годишно по около 100 000 броя от компактния модел.
Докато X1 ще бъде относително луксозен мини SUV, нещо като смален Х3 или Х5, то Х2 ще има форма по-скоро близка до вида на купе, като ще прилича повече на смален Х6.
Край Мюнхен наскоро бяха забелязани прототипи на двата автомобили по време на тестове. Двете тестови „мулета” имат идентично разстояние между осите но се различават значително в задната част.
Представа за Х2 дава компютърният образ публикуван от изданието, като според Car Magazine той е направен с помощта на вътрешен човек от BMW, както и на базата на шпионските снимки известни до днес.

Информацията все още не е официална, но според изданието Car Magazine това ще бъде отговорът на Баварската фирма на очакваните Land Rover LRX, Mercedes GLB и Audi Q3.
Според изданието бъдещият B MW X2 ще бъде част от семейството Х1. Както е известно ще видим за първи път Х1 като концепция на изложението в Париж следващия месец.
Ако новия BMW Х2 получи зелена светлина това ще бъде луксозен автомобил в сегмента на малките 4х4. От BMW се надяват да изпреварят своите съперници от Mercedes и Audi и да продават годишно по около 100 000 броя от компактния модел.
Докато X1 ще бъде относително луксозен мини SUV, нещо като смален Х3 или Х5, то Х2 ще има форма по-скоро близка до вида на купе, като ще прилича повече на смален Х6.
Край Мюнхен наскоро бяха забелязани прототипи на двата автомобили по време на тестове. Двете тестови „мулета” имат идентично разстояние между осите но се различават значително в задната част.
Представа за Х2 дава компютърният образ публикуван от изданието, като според Car Magazine той е направен с помощта на вътрешен човек от BMW, както и на базата на шпионските снимки известни до днес.




- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- ///eMo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
отпред много прилича на 1 серия само че малко вдигната .. отзад не намирам прилика с никой друг баварец .. с две думи а кефи ме като цяло 

- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
За мен тази кола няма смисъл...! При положение, че ма Х3, Х5, Х6, а сега дори и Х1...!? Избор винаги имаш...?!
- go6o82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 15.03.2008
- Местоположение: плевен
- Кара: е39
- Мечтае да кара: м6
колегата с оливането е прав!!!видаме кви ли не глупави идеи .тоя дизайнер трябва да изчезне че ще осере сичко накрая май
тоя дизайнер трябва да изчезне че ще осере сичко накрая май
Кое точно осрал досега тоя дизайнер?
БМВ продават както е Европа, така и в САЩ, а вече доста стабилно и в Азия. Нормално е да правят модели, които да се харесват на всичките им потребители, а не само на Европейските, да не говорим за българските... Затова и новата 7-ма серия е с такъв дизайн. Като не ви харесва няма да си я купите, но тя си има утвърден пазар в Германия, а в САЩ и Китай ще полудеят по нея.
Като излезе последната 5-ца беше голямо плюене, но няколко години по-късно всички са благодарни на Бенгъл, че дава нови хоризонти за развитие на БМВ и съм убеден, че вече се харесва и на "традиционалистите" сред феновете на БМВ
Със 1-цата беше същото - плюене, плюене - а сега тя определя мащабите в класа си и А3, Голф и компания само се опитват да я догонят като имидж...
За X5 мисля, че няма нужда да говорим...
А нещо да кажете за 6-та серия...
Едва ли някой иска от 1-ва до 7-ма серия да виждаме 1:1 един и същ дизайн и само разлика в размера...
Както Ауди например...
На някой, който не е запален по автомобилите, му е доста трудно да различи А4 от А6 и А8 , докато между 3-ка, 5-ца и 7-ца опрделено има разлика.
Според мен X2 ще е уникален автомобил и за пореден път ще покаже, че в БМВ работят смели хора, които имат "ташаци" да си развият идеите, а щом техните шефове им въвеждат идеите в серийни производства, значи имат добри идеи...
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Koliu написа:тоя дизайнер трябва да изчезне че ще осере сичко накрая май
Кое точно осрал досега тоя дизайнер?
БМВ продават както е Европа, така и в САЩ, а вече доста стабилно и в Азия. Нормално е да правят модели, които да се харесват на всичките им потребители, а не само на Европейските, да не говорим за българските... Затова и новата 7-ма серия е с такъв дизайн. Като не ви харесва няма да си я купите, но тя си има утвърден пазар в Германия, а в САЩ и Китай ще полудеят по нея.
Като излезе последната 5-ца беше голямо плюене, но няколко години по-късно всички са благодарни на Бенгъл, че дава нови хоризонти за развитие на БМВ и съм убеден, че вече се харесва и на "традиционалистите" сред феновете на БМВ
Със 1-цата беше същото - плюене, плюене - а сега тя определя мащабите в класа си и А3, Голф и компания само се опитват да я догонят като имидж...
За X5 мисля, че няма нужда да говорим...
А нещо да кажете за 6-та серия...
Едва ли някой иска от 1-ва до 7-ма серия да виждаме 1:1 един и същ дизайн и само разлика в размера...
Както Ауди например...
На някой, който не е запален по автомобилите, му е доста трудно да различи А4 от А6 и А8 , докато между 3-ка, 5-ца и 7-ца опрделено има разлика.
Според мен X2 ще е уникален автомобил и за пореден път ще покаже, че в БМВ работят смели хора, които имат "ташаци" да си развият идеите, а щом техните шефове им въвеждат идеите в серийни производства, значи имат добри идеи...




- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Koliu написа:тоя дизайнер трябва да изчезне че ще осере сичко накрая май
Кое точно осрал досега тоя дизайнер?
БМВ продават както е Европа, така и в САЩ, а вече доста стабилно и в Азия. Нормално е да правят модели, които да се харесват на всичките им потребители, а не само на Европейските, да не говорим за българските... Затова и новата 7-ма серия е с такъв дизайн. Като не ви харесва няма да си я купите, но тя си има утвърден пазар в Германия, а в САЩ и Китай ще полудеят по нея.
Като излезе последната 5-ца беше голямо плюене, но няколко години по-късно всички са благодарни на Бенгъл, че дава нови хоризонти за развитие на БМВ и съм убеден, че вече се харесва и на "традиционалистите" сред феновете на БМВ
Със 1-цата беше същото - плюене, плюене - а сега тя определя мащабите в класа си и А3, Голф и компания само се опитват да я догонят като имидж...
За X5 мисля, че няма нужда да говорим...
А нещо да кажете за 6-та серия...
Едва ли някой иска от 1-ва до 7-ма серия да виждаме 1:1 един и същ дизайн и само разлика в размера...
Както Ауди например...
На някой, който не е запален по автомобилите, му е доста трудно да различи А4 от А6 и А8 , докато между 3-ка, 5-ца и 7-ца опрделено има разлика.
Според мен X2 ще е уникален автомобил и за пореден път ще покаже, че в БМВ работят смели хора, които имат "ташаци" да си развият идеите, а щом техните шефове им въвеждат идеите в серийни производства, значи имат добри идеи...
Напълно и 100% подкрепям... А за Х6 -цата ще кажем нещо: Като излезе, не можеше да си поръчаш от Камор 7 месеца напред. Това е достатъчно!
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Koliu написа:тоя дизайнер трябва да изчезне че ще осере сичко накрая май
Кое точно осрал досега тоя дизайнер?
БМВ продават както е Европа, така и в САЩ, а вече доста стабилно и в Азия. Нормално е да правят модели, които да се харесват на всичките им потребители, а не само на Европейските, да не говорим за българските... Затова и новата 7-ма серия е с такъв дизайн. Като не ви харесва няма да си я купите, но тя си има утвърден пазар в Германия, а в САЩ и Китай ще полудеят по нея.
Като излезе последната 5-ца беше голямо плюене, но няколко години по-късно всички са благодарни на Бенгъл, че дава нови хоризонти за развитие на БМВ и съм убеден, че вече се харесва и на "традиционалистите" сред феновете на БМВ
Със 1-цата беше същото - плюене, плюене - а сега тя определя мащабите в класа си и А3, Голф и компания само се опитват да я догонят като имидж...
За X5 мисля, че няма нужда да говорим...
А нещо да кажете за 6-та серия...
Едва ли някой иска от 1-ва до 7-ма серия да виждаме 1:1 един и същ дизайн и само разлика в размера...
Както Ауди например...
На някой, който не е запален по автомобилите, му е доста трудно да различи А4 от А6 и А8 , докато между 3-ка, 5-ца и 7-ца опрделено има разлика.
Според мен X2 ще е уникален автомобил и за пореден път ще покаже, че в БМВ работят смели хора, които имат "ташаци" да си развият идеите, а щом техните шефове им въвеждат идеите в серийни производства, значи имат добри идеи...



"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Apassionata написа:Koliu написа:тоя дизайнер трябва да изчезне че ще осере сичко накрая май
Кое точно осрал досега тоя дизайнер?
БМВ продават както е Европа, така и в САЩ, а вече доста стабилно и в Азия. Нормално е да правят модели, които да се харесват на всичките им потребители, а не само на Европейските, да не говорим за българските... Затова и новата 7-ма серия е с такъв дизайн. Като не ви харесва няма да си я купите, но тя си има утвърден пазар в Германия, а в САЩ и Китай ще полудеят по нея.
Като излезе последната 5-ца беше голямо плюене, но няколко години по-късно всички са благодарни на Бенгъл, че дава нови хоризонти за развитие на БМВ и съм убеден, че вече се харесва и на "традиционалистите" сред феновете на БМВ
Със 1-цата беше същото - плюене, плюене - а сега тя определя мащабите в класа си и А3, Голф и компания само се опитват да я догонят като имидж...
За X5 мисля, че няма нужда да говорим...
А нещо да кажете за 6-та серия...
Едва ли някой иска от 1-ва до 7-ма серия да виждаме 1:1 един и същ дизайн и само разлика в размера...
Както Ауди например...
На някой, който не е запален по автомобилите, му е доста трудно да различи А4 от А6 и А8 , докато между 3-ка, 5-ца и 7-ца опрделено има разлика.
Според мен X2 ще е уникален автомобил и за пореден път ще покаже, че в БМВ работят смели хора, които имат "ташаци" да си развият идеите, а щом техните шефове им въвеждат идеите в серийни производства, значи имат добри идеи...
Напълно и 100% подкрепям... А за Х6 -цата ще кажем нещо: Като излезе, не можеше да си поръчаш от Камор 7 месеца напред. Това е достатъчно!
Ами факта че всички х6-ци са свършили за тази година е другия факт

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Х6 това е поп-фолк певицата със големите бомби на автомобилния пазар сега
Били се свършили е как няма да свършат ве то парадирането и простотията да не са рядкост? Е сега си имат и кола като по мярка...
Кому е нужен мелез между хрътка и питбул и какво по-точно му е призванието? Задава ли ли сте си този въпрос?
Мое си мнение.

Били се свършили е как няма да свършат ве то парадирането и простотията да не са рядкост? Е сега си имат и кола като по мярка...
Кому е нужен мелез между хрътка и питбул и какво по-точно му е призванието? Задава ли ли сте си този въпрос?
Мое си мнение.
Koliu написа:тоя дизайнер трябва да изчезне че ще осере сичко накрая май
Кое точно осрал досега тоя дизайнер?
БМВ продават както е Европа, така и в САЩ, а вече доста стабилно и в Азия. Нормално е да правят модели, които да се харесват на всичките им потребители, а не само на Европейските, да не говорим за българските... Затова и новата 7-ма серия е с такъв дизайн. Като не ви харесва няма да си я купите, но тя си има утвърден пазар в Германия, а в САЩ и Китай ще полудеят по нея.
Като излезе последната 5-ца беше голямо плюене, но няколко години по-късно всички са благодарни на Бенгъл, че дава нови хоризонти за развитие на БМВ и съм убеден, че вече се харесва и на "традиционалистите" сред феновете на БМВ
Със 1-цата беше същото - плюене, плюене - а сега тя определя мащабите в класа си и А3, Голф и компания само се опитват да я догонят като имидж...
За X5 мисля, че няма нужда да говорим...
А нещо да кажете за 6-та серия...
Едва ли някой иска от 1-ва до 7-ма серия да виждаме 1:1 един и същ дизайн и само разлика в размера...
Както Ауди например...
На някой, който не е запален по автомобилите, му е доста трудно да различи А4 от А6 и А8 , докато между 3-ка, 5-ца и 7-ца опрделено има разлика.
Според мен X2 ще е уникален автомобил и за пореден път ще покаже, че в БМВ работят смели хора, които имат "ташаци" да си развият идеите, а щом техните шефове им въвеждат идеите в серийни производства, значи имат добри идеи...
Подкрепам, а дано Бенгъл да неизбяга при някой от конкурентите, че тогава ще бъдем свидетели на един много голям кошмар за БМВ, тоя човек просто вдигна летвата много, адцки много, то щото неговя дизайн е кофти, затова се копира от всички, и от ауди и от корейците, единствено Мерцедес се опитват да спазват собствена линия, ама като гледам с новото Ц, доста голяма крива направиха. А Бенгъл направи крива един път преди колко години, вече непомня и я следва безотказно, а останалите с всеки нов модел правят криви и накрая нищо. Единственото което неодобрих като дизайн бе разделянето на бъбрека при е90, но сега с фейса, всичко ще си дойде на мястото и гледайте само като излезе фейса на е90, как ще станат повече от жигулките, като Х6 ще станат

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
NeoPrint написа:Х6 това е поп-фолк певицата със големите бомби на автомобилния пазар сега![]()
Били се свършили е как няма да свършат ве то парадирането и простотията да не са рядкост? Е сега си имат и кола като по мярка...
Кому е нужен мелез между хрътка и питбул и какво по-точно му е призванието? Задава ли ли сте си този въпрос?
Мое си мнение.
Бат'Стефчо , направо ме изкефи човек

И тази кола догодина ще е демоде според мен ,защото като излезе новата олимпиада едикоя си или Мерцедес еди какъв си и като се юрне народа по нея/него и така ... както беше с Кю7-цата

По темата - по тези фотошопове нищо не ми харесва , а сега даже се досетих за една снимка в един авто билд от края на 90-те когато беше уловен микробус ,старателно замаскиран ,но личаш се ,че е БМВ - като казвам бус си предсавете Еспейс-а на Режията

"Черни облаци над Унтертюркхайм" , гласеше заглавието на статията на същото издание когато излизаше новата тогава Е38 , снимката на Баварския замаскиран микробус ме накара да се замисля ,че облаците всъщност може и да са над Динголфинг ...
Георги Пенчев
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани