Помощ за палене на ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Помощ за палене на ТДС

Мнение от \MITETO\ DSB » 08 Сеп 2008, 12:06

Колеги помогнете ми пада ми горивото разбрах че се слагал някакъв клапан но къде точно да го сложа и од къде да го купя????


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Сеп 2008, 13:36


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Сеп 2008, 13:51

Изображение

Ето го клапана и мястото за монтаж-слага се преди горивният филтър,за да елеминира смученето на въздух и от там.За София -купувал съм го в едно малко магазинче в Красна поляна(ако се идва от Овча купел,след ЖП линията ,на около 300-400 метра,пише Водни съединения.Струва 10-на лева. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 08 Сеп 2008, 15:37

Колеги при мен проблема е от тръбите бяха много изгнили и ги смених с пластмасови и там някаде смуче въздух с клапанче дали ще си реша проблема???
Последна промяна \MITETO\ DSB на 15 Фев 2011, 9:25, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 08 Сеп 2008, 15:39

Не - ако има изгнило, захабено, нацепено - сменяй, че иначе никога няма да ти е мирна главата - ще сълзи докато ти писне и го оправиш

Сменяй тръбичките слагай клапанче или до филтъра или да задната дясна гума и си гледай живота - това не е някакъв обикновен дизел - тва е ТДС - компромиси тука няма никакви

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 08 Сеп 2008, 16:09

Аз тръбите ги смених сега никъде не капе но мисля че някъде смуче въздух и немога да разбера къде направо полудях

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Сеп 2008, 16:20

\MITETO\ DSB написа:Аз тръбите ги смених сега никъде не капе но мисля че някъде смуче въздух и немога да разбера къде направо полудях


От много места-да кажем от ГНП,нямаш видим теч,но смуче въздух.Не си заслужва разправията със смяна на гарнитурите(има и едно гадно място -трябва да се свали и разглоби цялата помпа),като може да се реши проблема по доста лесен начин.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 08 Сеп 2008, 16:46

Значи да слагам клапанче и да карам така ли

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Нови хан/София
Пол: Жена
Мечтае да кара: z 4

...

Мнение от eli_angel4etoo » 08 Сеп 2008, 16:54

Да,колега.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Варна

Мнение от exigo » 08 Сеп 2008, 23:24

zvetiko написа:Ето го клапана и мястото за монтаж-слага се преди горивният филтър,за да елеминира смученето на въздух и от там.За София -купувал съм го в едно малко магазинче в Красна поляна(ако се идва от Овча купел,след ЖП линията ,на около 300-400 метра,пише Водни съединения.Струва 10-на лева. ;)


Колега как се казва тоя клапан и от какво е? В линка на Дино е от Лада Самара и твоя ли е същия? Кефи ме кви сте изобретателни, нямам проблеми, но ми стана адски интересно :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Сеп 2008, 7:15

genchovw написа:
zvetiko написа:Ето го клапана и мястото за монтаж-слага се преди горивният филтър,за да елеминира смученето на въздух и от там.За София -купувал съм го в едно малко магазинче в Красна поляна(ако се идва от Овча купел,след ЖП линията ,на около 300-400 метра,пише Водни съединения.Струва 10-на лева. ;)


Колега как се казва тоя клапан и от какво е? В линка на Дино е от Лада Самара и твоя ли е същия? Кефи ме кви сте изобретателни, нямам проблеми, но ми стана адски интересно :D


Италиански клапан за дизелово гориво-така го водят в магазина.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 09 Сеп 2008, 15:40

еднопосочен, възвратен ..... нещо в тоя дух се казва - 8мм трябва да е за да не се нарушава дебита на нафтеца


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Сеп 2008, 18:13

Тоя клапан 100%не пречи,ясно е че само помага-
мисълта ми е следната-колата ми стой 4 месеца без да е палена(местена е ама на бутане),като 3 от тези месеци предницара е нагоре,
нафта в нея има няма 10литра и така оная седмица отивам да я паля,слагам акомулатора,подгрявам и запали на първия зъб
Нямам такъв клапан и мисля,че ако има нужда от него ,по-удачния вариант е да се види от къде иде проблема
Почистете си хубаво цедките в разервоара,оглед за напукани горивопроводни маркучи,навреме сменяни и хубаво затегнати горивни филтри,също така и добре оплатнени маркучи за излишното гориво-не само тези на дюзите ,а и тези на капака на плочката.
Не че е цифра,ама за мене не е решение този клапан
Какъв е смисъла от клапана,като дърпа въздух някъде след него :roll:при положение ,че тдс-а може да запали и без плочка ;)
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 10 Сеп 2008, 0:11

ivan. написа:Тоя клапан 100%не пречи,ясно е че само помага-
мисълта ми е следната-колата ми стой 4 месеца без да е палена(местена е ама на бутане),като 3 от тези месеци предницара е нагоре,
нафта в нея има няма 10литра и така оная седмица отивам да я паля,слагам акомулатора,подгрявам и запали на първия зъб
Нямам такъв клапан и мисля,че ако има нужда от него ,по-удачния вариант е да се види от къде иде проблема
Почистете си хубаво цедките в разервоара,оглед за напукани горивопроводни маркучи,навреме сменяни и хубаво затегнати горивни филтри,също така и добре оплатнени маркучи за излишното гориво-не само тези на дюзите ,а и тези на капака на плочката.
Не че е цифра,ама за мене не е решение този клапан
Какъв е смисъла от клапана,като дърпа въздух някъде след него :roll:при положение ,че тдс-а може да запали и без плочка ;)
Добре казано колега самоче вече незнам какво да првя направо полудях от един месец само сменявам тръби и маркучи и нищо не става.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 10 Сеп 2008, 9:09

\MITETO\ DSB написа:
ivan. написа:Тоя клапан 100%не пречи,ясно е че само помага-
мисълта ми е следната-колата ми стой 4 месеца без да е палена(местена е ама на бутане),като 3 от тези месеци предницара е нагоре,
нафта в нея има няма 10литра и така оная седмица отивам да я паля,слагам акомулатора,подгрявам и запали на първия зъб
Нямам такъв клапан и мисля,че ако има нужда от него ,по-удачния вариант е да се види от къде иде проблема
Почистете си хубаво цедките в разервоара,оглед за напукани горивопроводни маркучи,навреме сменяни и хубаво затегнати горивни филтри,също така и добре оплатнени маркучи за излишното гориво-не само тези на дюзите ,а и тези на капака на плочката.
Не че е цифра,ама за мене не е решение този клапан
Какъв е смисъла от клапана,като дърпа въздух някъде след него :roll:при положение ,че тдс-а може да запали и без плочка ;)
Добре казано колега самоче вече незнам какво да првя направо полудях от един месец само сменявам тръби и маркучи и нищо не става.


Защото може да е от ГНП,може да е от самата стойка на горивният филтър.Е разбира се ,че без клапана е по-добре ,но ако не ти се занимава да търсиш от къде смуче е някакво решение,с което не нарушаваш нищо от работата на двигателя.
Колега след като не искаш да слагаш клапан,смени гарнитурите на помпата,ако продължава да смуче,смени стойката на горивният филтър

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook