чип
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
чип
здравейте колеги,имам е36 318и 92год.карм я на газ може ли да се сложи чип като е на газ и ште има ли плюсове. 

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
За какво ти е тоя чип като караш на газ,вървене ли търсиш 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
sabi1984 написа:ако си с газов инжекцион ще има ефект както на бенз така и на газ,а ако си с обикновенна ще има ефект само на бенз




- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
MOGY написа:За какво ти е тоя чип като караш на газ,вървене ли търсиш
Ми най-малкото за това,че газта е 110 октана и може доста да се бутне аванса

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Не само октановото число е от значение за вървенето според мен,да тва за аванса е така с по високото си октаново число газовите горива имат по голяма детонациона усточивост от бензина(и по малка токсичност на изг.газове).Имаш топлина на изгаряне,скорост на разпространение на пламака,плътност на горивото и ред други фактори.Ако става на въпрос и метана има октаново число от порядъка на 107-120 октана.При двигатели с вътрешно смесообразуване използващи газови горива имаш повишени вентилцонни загуби и намалена мощост на двигателя.
А и доколкото си спомням май оптимално въздушно отношение при газовите горива е от порядъка на 1.2-1.3.Поне аз така знам че стоят нещата!
По добре да си сипе V-power racing на 103 октана и да дава зоб на тия 110тина коня
А и доколкото си спомням май оптимално въздушно отношение при газовите горива е от порядъка на 1.2-1.3.Поне аз така знам че стоят нещата!
По добре да си сипе V-power racing на 103 октана и да дава зоб на тия 110тина коня




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Spectral
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
Разлика почти няма да усетиш с това 318. Аз изчетох тонове по въпроса и питах доста хора. Разбрах, че се постига малко падане на разхода. Гледах предаване на Пета Предавка по discovery и там хората тестваха колите с бензин 95-98 и доказаха, че разлика има само ако колата е по мощна. При кола до 90кс няма никаква промяна. Ако смениш филтъра, чипосаш и караш с бензин 100 октана може и да качиш 4-5 коня на колата, което е малко вероятно 

- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
А дали ти трябва чип, ако можеш да настроиш ГИ-то добре?
[/quote]
кво искаш да кажеш,4е ако е настроен ГИ добре 4ипа му остава излишен ли?
ще се попикам ве4е









17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани