Някой да помогне моля !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Някой да помогне моля !
Моля някой да помогне ако може че съм се сдухал от всякъде.
Имам следния проблем:
Сложих газов инжекцион на BMW 318is (моето) и от там тръгна всичко.
Какви ли не настройки ми направиха на компютъра на инжекциона но то така и не се получи това да върви като на бензин и да дава разлика в разхода на гориво с около 1 литър най - много.
Въпроса ми е ако някой има опит да ми каже как да си направя настройките за този модел или поне къде могат да ми ги направят както трябва.
Компа е Зенит, изпарителя е Ловато за останалото не съм много сигурен. Имам програмата на Зенита и кабела за връзка с компа.
Надявам се някой да може да помогне. Благодаря предварително!
Имам следния проблем:



Сложих газов инжекцион на BMW 318is (моето) и от там тръгна всичко.
Какви ли не настройки ми направиха на компютъра на инжекциона но то така и не се получи това да върви като на бензин и да дава разлика в разхода на гориво с около 1 литър най - много.
Въпроса ми е ако някой има опит да ми каже как да си направя настройките за този модел или поне къде могат да ми ги направят както трябва.
Компа е Зенит, изпарителя е Ловато за останалото не съм много сигурен. Имам програмата на Зенита и кабела за връзка с компа.
Надявам се някой да може да помогне. Благодаря предварително!

- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
stef4o_BMW написа:Газ=проблем: незнам някои да ти помогне.Защо ти трябваше тая миризлива ГАЗ



"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Какви ли не настройки ми направиха на компютъра на инжекциона но то така и не се получи това да върви като на бензин и да дава разлика в разхода на гориво с около 1 литър най - много.
Виж сега колега,и аз съм с ГИ(stargas e) и това с вървежа колкото на бензин го забрави


А другия вариянт е да искаш да ти демонтират ГИ и да ти върнат парите


Надявам се всичко да приключи благополучно


Re: Някой да помогне моля !
joro_p написа:Моля някой да помогне ако може че съм се сдухал от всякъде.
Имам следния проблем:
![]()
![]()
![]()
Сложих газов инжекцион на BMW 318is (моето) и от там тръгна всичко.
Какви ли не настройки ми направиха на компютъра на инжекциона но то така и не се получи това да върви като на бензин и да дава разлика в разхода на гориво с около 1 литър най - много.
Въпроса ми е ако някой има опит да ми каже как да си направя настройките за този модел или поне къде могат да ми ги направят както трябва.
Компа е Зенит, изпарителя е Ловато за останалото не съм много сигурен. Имам програмата на Зенита и кабела за връзка с компа.
Надявам се някой да може да помогне. Благодаря предварително!
Kъде точно е проблема? Гори 10% отгоре, ти какво очакваш? Какъв е този компютър Зенит? Колата нормално ли превключва на газ и обратно? Какви са ти инжекторите? Я дай една снимка как и къде са монтирани? Програмата ти позволява ли живи данни да си гледаш ламбдата и мап-овете. На газ върви по същия начин като на бензин. Аз лично разлика не усещам. Имай предвид, че често трябва да сменяш въздушен филтър, особено при предимно градско каране.
Като разход на бензин беше 9.5 градско а на дълго съм засякъл 7.2 с включен климатроник. Засичането съм го правил като напълня резервара и скед 200 км пълня пак деля на две литрите и получавам колко на сто гори. На каз последния пъткато си направих настройките т.е. промених само оффсет-а на 2.8 вместо на 1.4 ми свали градския разхох на 12 на 100 а на извънградско беше 9 на сто. Превключването на гас става нормално но като е на гас понякога мени обороти като я изключа от скорост. Пада под 500 оборота за секунда, все едно ще загасне и после пак възтановява. Ламбда сондата ми е изключена. Друго което ми прави впечатление е това че като вдигна да кажем на 4-та предавка над 5000 оборота и пусна педала на гаста без да изключвам от скорост колата минва на бензин за около 30 секунди след което пак връща на гас. За въздушния филтър го знам това и го спазвам. За снимката ще я направя утре.
Общо взето това е проблема който се мъча да реша
Мисля да опитам още няколко пъти да я настроя и ако не успея наистина ще я оставя на майстора които я праи да се оправя снея.
Хаджидимово е югозападнала БГ на 10 км от КПП Илинден за Гърция
plradev на теста който направих на бензин вдигнах 205 км/ч а на гас повече от 180 не искаше
Общо взето това е проблема който се мъча да реша
Мисля да опитам още няколко пъти да я настроя и ако не успея наистина ще я оставя на майстора които я праи да се оправя снея.
Хаджидимово е югозападнала БГ на 10 км от КПП Илинден за Гърция
plradev на теста който направих на бензин вдигнах 205 км/ч а на гас повече от 180 не искаше

1. Как очакваш да работи нормално без ламбда?
2. За да връща на бензин, значи нямаш достатъчно налягане и си мисли, че е свършила газта. Т.е. слаб изпарител или много дълги маркучи до колекторите. Възможно да е и от настройки, но не съм достатъчно наясно с тях все още, за да предполагам.
Със сигурност си оправи Ламбдата. ГИ комп-а ТРЯБВА да има тази информация.
2. За да връща на бензин, значи нямаш достатъчно налягане и си мисли, че е свършила газта. Т.е. слаб изпарител или много дълги маркучи до колекторите. Възможно да е и от настройки, но не съм достатъчно наясно с тях все още, за да предполагам.
Със сигурност си оправи Ламбдата. ГИ комп-а ТРЯБВА да има тази информация.
liloff появи се нов проблем. Днес забелязах че и на бензин ми мени оборотите както при гас.
Надявам се да не ставам нагъл но някой да има идея от какво може да се получи това. Един майстор каза че това можело да е от натрупани грешки в компютъра на колата (за бензина ) и за него не било друго.
Някой ако има друго виждане по върпоса или друга идея се надвам да го сподели. Благодаря ВИ!
Надявам се да не ставам нагъл но някой да има идея от какво може да се получи това. Един майстор каза че това можело да е от натрупани грешки в компютъра на колата (за бензина ) и за него не било друго.
Някой ако има друго виждане по върпоса или друга идея се надвам да го сподели. Благодаря ВИ!

1. Гофриран маркуч
2. Дебитомер (много скъпо)
3. Свещи (скъпи)
4. Ламбда (най-вероятно заедно с гофрирания)
Тука колегите разправят да си увиеш гофрирания маркуч с тиксо, да видиш дали ще се оправи! Идейно е.
Няма да е грешки в компа според мен, дори и да имаш грешки в DME модула, няма да водят до такъв резултат, но не пречи да си минеш една бърза диагностика. Щом си с ГИ, пробвай да включиш газовата към сондата при някой, който знае какво прави, за да гледаш данните, които вади.
Ще си сменя сондата при мен до 2 седмици и ще ти кажа дали има разлика, но допускам, че тя прави големи поразии докато загрее до работна температура, понеже стойностите скачат много.
2. Дебитомер (много скъпо)
3. Свещи (скъпи)
4. Ламбда (най-вероятно заедно с гофрирания)
Тука колегите разправят да си увиеш гофрирания маркуч с тиксо, да видиш дали ще се оправи! Идейно е.
Няма да е грешки в компа според мен, дори и да имаш грешки в DME модула, няма да водят до такъв резултат, но не пречи да си минеш една бърза диагностика. Щом си с ГИ, пробвай да включиш газовата към сондата при някой, който знае какво прави, за да гледаш данните, които вади.
Ще си сменя сондата при мен до 2 седмици и ще ти кажа дали има разлика, но допускам, че тя прави големи поразии докато загрее до работна температура, понеже стойностите скачат много.
Къде се намира този Дебитомер и можеш ли да ми обясниш как изглежда.
Друго което се сещам сега е това че този проблем се яви от както си сложих тоз газов инжекцион. В смисъл че след закачването му се оказа че вътре в колата това малкото табло за климатроника и регулирането на темературата както и това къде да духа въздуха не работеха. Просто нямаха ток.
Реших да погледна при бушоните и ми направи впечатление че едно ( мисля че е реле ) щракаше като полудяло. След като загасих колата и я оставих малко (докато пия едно кафе ) всичко си беше нормално.
Преди два дни същия проблем , от там същото решение вадене на бушони и релета докато работи колата , после гасене на двигателя и малко по късно всичко нормално. Да ама не ток там дето исках имаше но вече имаше и мененето на оборотите което подчертавам не е постоянно. Ту го има ту изчезне но е адски дразнещо. Много рядко но се случва и да не пали веднага след завъртане на стартера а малко трябва да се задържи за да запали но това наистина е много рядко.
Друго което се сещам сега е това че този проблем се яви от както си сложих тоз газов инжекцион. В смисъл че след закачването му се оказа че вътре в колата това малкото табло за климатроника и регулирането на темературата както и това къде да духа въздуха не работеха. Просто нямаха ток.
Реших да погледна при бушоните и ми направи впечатление че едно ( мисля че е реле ) щракаше като полудяло. След като загасих колата и я оставих малко (докато пия едно кафе ) всичко си беше нормално.
Преди два дни същия проблем , от там същото решение вадене на бушони и релета докато работи колата , после гасене на двигателя и малко по късно всичко нормално. Да ама не ток там дето исках имаше но вече имаше и мененето на оборотите което подчертавам не е постоянно. Ту го има ту изчезне но е адски дразнещо. Много рядко но се случва и да не пали веднага след завъртане на стартера а малко трябва да се задържи за да запали но това наистина е много рядко.
Пич, това което щрака като полудяло са ти газовите инжектори
Те така си звучат. На затворен капак обаче не се чуват (поне при мен).
Я пробвай да си увиеш гумения гофриран маркуч в някакво широко тиксо първо да видиш дали ще има разлика. "Внимателните" БГ майстори много обичат да го ръчкат на всички посоки и го късат.

Я пробвай да си увиеш гумения гофриран маркуч в някакво широко тиксо първо да видиш дали ще има разлика. "Внимателните" БГ майстори много обичат да го ръчкат на всички посоки и го късат.
Мисля че е от маркуча тъй като одеве го загледах и на всяка свивка беше напукан жестоко. Залепал съм го с тиксо докато ми дойде моя маркуч но разликата е съвсем малка макар че то няма и как да е голяма щото и аз горе долу съм го залепал (увил). Много благодаря за помоща . След два дни ще пиша релултата какъв е с новия маркуч 

- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
joro_p написа:Мисля че е от маркуча тъй като одеве го загледах и на всяка свивка беше напукан жестоко. Залепал съм го с тиксо докато ми дойде моя маркуч но разликата е съвсем малка макар че то няма и как да е голяма щото и аз горе долу съм го залепал (увил). Много благодаря за помоща . След два дни ще пиша релултата какъв е с новия маркуч
Пробвай да си откачиш буксата на дебитомера, докато колата работи и ако няма разлика в работата на двг при включен и изключен дебитомер, то - честито трябва ти нов дебитомер (това е дебитомера номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 , а не е никак зле да си включиш ламбдата, ако работи или да си я смениш и колата ще се оправи почти 100%. Почисти си и стъпковото моторче при шестака е под всмукателните колектори, но при ис-а не знам къде е.... Успех.....


14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани