audi s5 evo ...
Модератор: Общи модератори
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Nasti написа:Dimo,
пич, факт е че Ауди се купува много, както ново така и на вторичен пазар, значи явно има търсене на коли в този сегмент със предно, а и реално погледнато БМВ, Мерцедес, Лексъс - правят коли само със задно, нормално е ако търсиш някакъв вид различност да заложиш на нещо такова, както виждаш особено напоследък явно им се получава...
Относно интериора, казвайки това имам конкретен пример Ауди А4 модел Б6 (2001г. на горе) и Е46 усмихнатото(2002г. на горе)... слизам от едната - продадох я просто и се качвам в другата.. каско масла филтри и карам... седя вътре и правя сравнението веднага... наистина в този момент виждаш как ако БМВ залагат на едни неща за да са БМВ, то Ауди залагат на съвсем други за да са Ауди....много е интересно да знаеш, ако се опиташ да не си предубеден и го направиш това сравнение, ще се учудиш как наистина може да има такива интересни неща над които да мислиш....
Ясно е, че предното винаги ще е по масово и причините за това са очевадни: по евтино и лесно за производство, по лесно за ремонт, по лесно за управление, по подходящо за шофери без опит или с объркана ориентация и т.н.
Съгласен съм за различноста, но каква е цената да бъдеш различен и струва ли си да бъде платена? Нужно ли е за да си различен да осакатиш добър автомобил? Нужно ли е след като ня1маш алтернатива на angel eyes вместо да направиш реално подобрение по фароветре да ги окичиш с бели диоди като коледна елха например? Това ли е цената да си различен? Честно новите аудита имат страхотен дизайн, даже по добър от баварския за момента, колкото и да съм пристрастен немога да отрека, но аз лично бих карал ауди от новите само ако може фабрично да му махнат тези диоди, ще ме е срам, все пак тази кола е в премиум сегмент, а прилича на тунинговата вектра от Чепинци когато я видиш от далеч.
Определено продажбите им вървят, но виж първо тези на БМВ.
Колкото до сравнението на интериора, явно имаме сериозна разминавка във предпочитанията и вкуса защото сравнението ти изобщо не го рабирам


- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
^^^ За дизайна си е въпрос на вкус, но като стана дума за диодите може да ме плюете и да съм единствения тук, но мен лично ме кефят и определено с тях предницата изглежда по-агресивна отпреди.
За всичко друго написано от Димо съм абсолютно съгласен.

За всичко друго написано от Димо съм абсолютно съгласен.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Azrail написа:Бабуне, аз си мислех, че си от наще...
.
Младеж, точно от тебе не очаквам такова едностранно мнение. Дали съм от "ваште" или от "другите" - не знам. Ама си спомням, че на "наши" и "чужди" се деляхме до 3-4-ти клас. Факт е, че се чувствам много по-малко съпричастен към БМВ идеята в България, която доста се изроди през годините. (но тва е друга тема). БМВ е моята любим автомобил. Но преди всичко аз се кефя на готини автомобили без да вярвам сляпо в някоя конкретна марка и смятам, че така е по-добре.
И като казах, че БМВтата "не завиват" нямах в предвид твоето, а то си е автомобил мечта - още не съм забравил онази разходка...
Тук някакви собственици на дизелови е34ки и мощни 150-коньови (на 1600+ кг) е39ки се вживяват и се имат за завивачи по завоите. Имал съм 520ка и ти казвам, че в сток вид си е една мноооооого недозавиваща кола и пак е по-добре от ауди 100/а6 ЗА МЕН, а съм карал дълго време А6 2.6. Друг младеж с мега мощна 100-коньова е36ца обяснява как предното било за НЕОПИТНИ шофьори

А относно предложението ти за писта - ОК! Аз съм готов да се състезавам с моята сток кола 110 кс дизел 1100 кг на предно срещу сток без никакви подобрения е34/е39 520ка, която би трябвало с много да ме размине, щото е със задно и завива като за последно.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Да, сега разбрах за какво говориш. Съжалявам, ако съм те засегнал - не е било нарочно.
Идеята ми беше съвсем друга. Както най-вероятно знаеш, карал съм доста коли. Под "карам" не разбирам да се кача, да запаля и да направя 100м в права линия. Сред тях са и Ауди А8 4.2 TDI, Ауди А4 2.4 (или 2.6 беше, не помня), Ауди allroad 2.7 битурбо с чип (около 315 коня), Q7 4.0 TDI, RS4, RS6. Мерцедеси също доста, ма не става за тях дума, така че ще ги изключим от уравнението.
Като база за сравнение няма да използвам М3, понеже каза Е34 - ще използвам 540ката. Този семеен, ленив ве-осмак. Това тежко купе. Това окачване, правено повече за комфорт, отколкото за спортно каране. Е, смело бих заявил, че като изключим РС-моделите, 5-цата ми се справяше по-добре със влизането в завоите. А8-цата се държи доста добре по завоите, признавам, но може би заради титаничното си тегло определено недозавиваше. Да не говорим, че може би точно поради тази причина има возия като на спортно купе, отколкото на лимузина. Но това е друга тема. А4-ката беше като че ли най-добре от всички автомобили, но собственикът и, който я имаше от 2 години и е супер екстремист (и по-добър шофьор от мен, трябва да отбележа), най-накрая я довърши в една бетонна стена. Познай защо. От allroad-a пък бях най-разочарован. Ни риба, ни рак. Да, в права линия вървеше прилично. Рекаро салон, всички екстри за модела. Доста приятен автомобил, в който да прекараш деня си. Но на един завой в студентски град, който го взех с 10 км/ч по-бавно, отколкото с 540ката, замалко да смета тротоара. Имам и свидетел
От друга страна - 520, 525тдс не съм карал, но нещата не би трябвало да седят по много по-различен начин. Е34 е един доста стабилен автомобил.
Пък и виж самото разпределение на теглото при Ауди и БМВ... При почти всички модели Ауди-то има проблем с тежестта върху предната ос. Това не ти ли говори нищо?
Както и да е де, всичко казано до тук се базира на лични впечатления и ако съм в голяма грешка - значи имам да уча още доста за тези машини, наречени автомобили
Идеята ми беше съвсем друга. Както най-вероятно знаеш, карал съм доста коли. Под "карам" не разбирам да се кача, да запаля и да направя 100м в права линия. Сред тях са и Ауди А8 4.2 TDI, Ауди А4 2.4 (или 2.6 беше, не помня), Ауди allroad 2.7 битурбо с чип (около 315 коня), Q7 4.0 TDI, RS4, RS6. Мерцедеси също доста, ма не става за тях дума, така че ще ги изключим от уравнението.
Като база за сравнение няма да използвам М3, понеже каза Е34 - ще използвам 540ката. Този семеен, ленив ве-осмак. Това тежко купе. Това окачване, правено повече за комфорт, отколкото за спортно каране. Е, смело бих заявил, че като изключим РС-моделите, 5-цата ми се справяше по-добре със влизането в завоите. А8-цата се държи доста добре по завоите, признавам, но може би заради титаничното си тегло определено недозавиваше. Да не говорим, че може би точно поради тази причина има возия като на спортно купе, отколкото на лимузина. Но това е друга тема. А4-ката беше като че ли най-добре от всички автомобили, но собственикът и, който я имаше от 2 години и е супер екстремист (и по-добър шофьор от мен, трябва да отбележа), най-накрая я довърши в една бетонна стена. Познай защо. От allroad-a пък бях най-разочарован. Ни риба, ни рак. Да, в права линия вървеше прилично. Рекаро салон, всички екстри за модела. Доста приятен автомобил, в който да прекараш деня си. Но на един завой в студентски град, който го взех с 10 км/ч по-бавно, отколкото с 540ката, замалко да смета тротоара. Имам и свидетел

От друга страна - 520, 525тдс не съм карал, но нещата не би трябвало да седят по много по-различен начин. Е34 е един доста стабилен автомобил.
Пък и виж самото разпределение на теглото при Ауди и БМВ... При почти всички модели Ауди-то има проблем с тежестта върху предната ос. Това не ти ли говори нищо?
Както и да е де, всичко казано до тук се базира на лични впечатления и ако съм в голяма грешка - значи имам да уча още доста за тези машини, наречени автомобили

MORE BEER!
- ivan1590
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i, E30 318
Kогато става въпрос за стандартно каране, по начина по който се учи в курсувете по кормуване, всички коли са горе-долу еднакви и успешно се справят със стабилността на пътя, завоите, ускорение при изпреварване-тогава избираме според комфорта,интериора,разхода на гориво.Когато започнеш да се опитваш да караш за удоволствие,казвайки си "Я да видя, могали да направя това или това "разбираш колко различни са и колко повече удоволствие може да ти достави една кола.Аз се влюбих в Е30-първо заради баланса,второ заради това, че да караш кола без АBS, и без хидравлично управление е невероятно гот за мен.Всичко е толкова директно и непосредствено и позволява да се слееш много по-пълно с колата.Много познати ми се подиграват, че наливам луди пари в някаква стара кола, вместо да си купя по-нова с повече екстри, но това си е тяхно разбиране. Малко се отплеснах, но идеята ми е, че за стандартно каране всички коли от класа си са почти еднакви-истината идва когато започнеш с изпълненията, там BMW за мен си остава номер едно- Истинската Кола-източник на недостижимо удоволствие от шофирането.
Много поздрави на феновете на другите марки, но скоро, а най-вероятно никога няма да стана един от вас.Уважавам ви, но определено не споделям избора ви на коли.

Много поздрави на феновете на другите марки, но скоро, а най-вероятно никога няма да стана един от вас.Уважавам ви, но определено не споделям избора ви на коли.

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Babuna написа:А относно предложението ти за писта - ОК! Аз съм готов да се състезавам с моята сток кола 110 кс дизел 1100 кг на предно срещу сток без никакви подобрения е34/е39 520ка, която би трябвало с много да ме размине, щото е със задно и завива като за последно.
Иво ,много добре знаеш ,както ти ,така и всички които малко или много се интересуват и карат ,че на пистата превес имат тези автомобили ,чието тегло е възможно най-ниско.Аз бих се впуснал в надпревара с теб с мойто комби на Дракона Давам си сметка ,че ще ми е доста трудно ,но все пак съм навит
Също така съм готов за състезание срещу великия разбирач от автомобили да намери едно комби А6 с 2,6 мотор (предно предаване) на Калояново да му "дам бинокъла" ,както и зимата на зимно състезание там пък съвсем да му сипа И ако тогава не вземе да си седне на задника поне да му се изсмее целия форум
Георги Пенчев
_________________
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Насти , пак ще повторя :
и 2,6 и 2,8 литра прекрасните двигатели са на една и съща техническа база
Буталата им са основно различни ...
И пак ще повторя и единия и другия текат от главите ,като незнам какво.Това са някакви си течове ,които вкарват човек в скъпи ремонти,може да са механически здрави ,но практиката показва ,че за обслужване повреме на експлоатацията им,както и тези дразнещи проблеми ,те не са добър избор.Аз лично ако бих купил подобно Ауди ,бих взел 2 литра ,140 к.с. който като редови мотор е може би най-човешкия им ...
Не искам повече да пиша и да се повтарям ...
Не давай за пример нито един от двата двигателя тук или където и да било за пример ,пък нека аз да съм си ламер
Георги Пенчев
и 2,6 и 2,8 литра прекрасните двигатели са на една и съща техническа база

И пак ще повторя и единия и другия текат от главите ,като незнам какво.Това са някакви си течове ,които вкарват човек в скъпи ремонти,може да са механически здрави ,но практиката показва ,че за обслужване повреме на експлоатацията им,както и тези дразнещи проблеми ,те не са добър избор.Аз лично ако бих купил подобно Ауди ,бих взел 2 литра ,140 к.с. който като редови мотор е може би най-човешкия им ...

Не давай за пример нито един от двата двигателя тук или където и да било за пример ,пък нека аз да съм си ламер

Георги Пенчев
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Мислех да не се включвам,но има две неща които искам да споделя:
Azrail(извини ме че те наричам с nick-a),преди около седмица тръгнах от Монтана за София през Петрохан ..... Заредих на Лук Ойл-а там имаше едно Е34 (5??) не зная колко точно беше .... в гонитбата която се завърза ми звучеше на м50 ..... Аз си пътувах с 190-та,та веднага след кръговото ме подгони малко след СБА ме изпревари ..... и аз го погнах карахме с около 120-140,след СБА-то има леко изкачване и после десен завой с бабуна след него .... 34-та влезна на спирачки защото веч карахме със 160 а аз само включих 4-та и без газ .... да сме влезли със 130-140,ако щеш ми вярвай ама БМВ-то отлетя в насрещното(аз се движеш в неговата следа и с мен това не се случи,да подскочих но не колкото него),а задницата така играеше че просто не ми се вярваше,на правата до язовира пак газ до около 160-170 като аз карам зад него на около 8-10 метра не се плашех че ще спре защото беше очевидно че иска да се гоним,през предното му стъкло,не се виждаше кола и аз се лепхан зад него .... 122 коня ми позволяваха да го следвам плътно,но 150 коня на БМВ си теглеха и изпреварването би продължило повече от очакваното,можеше и да го изпреваря но се страхувах,защото все пак правата не беше безкрайна ..... След нея следва още един десен завой пак с подскок .... Аз кола на 3 гуми за първи път виждах .... И така подскачаше че почнах да се плаша за пасажерите ..... На правата преди Благово реших да го изпреваря,карахме с около 120 ... Естествено циганинът(когато го задминах видях че е такъв) който го караше не се даваше и на правата летяхме с близо 180,задмихавах го,но както казах по-рано 120 срещу 150 не е много реалистично,просто ми трябваше повече дължина,уви такава нямаше,а и в насрещното излезе кола ...... Изпреварих го след Благово по надолнището като БМВ пак не се даде без бой,в ниското пак има една бабуна и БМВ пак взе да подскача като кенгуру ...... Аз не съм на спортно или някакв подобно окачване,но мойте амплитуди видимо баха по малки,да не говорим че в двата завоя задницата на 34-та така бягаше все едно беше ремарке ..... Да има различни 34-ки но тази определено не беше от устойчивите ...... Не казвам че няма и мерцедеси като щъркели,но за 1 път виждам 5-ца да се люлее така .....
Колега ivan1590,колко гот е да караш без ABS ..... особенно на мокро,така се вълнувам че не мога да си успокоя сърцето от вълнение ..... Личната ми кола има,служебната не и честно казано много ме е страх със служебната особенно на мокро ... не за мен а за другите колеги защото вече ударих една а3 точно в един дъжд(не че не спира колата просто си влачи,и нито свива,нито нищо) и честно казахо не ми е много "гот" .... Щом на теб ти харесва н.п.,не ти казвам да сменях колата,напротив просто истината е друга ....
Не мога да разбера защо всички отричате таз система,да има 10% недостатъци,но 90% примущества,защо всеки се мисли за голям шофьор,като колата му няма ABS и т.н. ...... Защо????Мислите си че колегите чийто коли имат поне една система за сигурност,видители не могат да карат,понеже таз система ще им оправи "положението" ..... Стига се правели на "карачи" ..... И честно ми писна да слушам за майсторите със задното,и смотаняците с предното ..... Да предното е гадно,даже много,на таз служебната бангия и трябва цяла циркова площадка да завие,добре че има ръчна ..... Но просто не мога да не кажа и таз случка,в която тръгнахме зимата през Петрохан,едно ауди90, една е36-ца и една е34-ка .... Е в разстояние на 1 километър БМВ-та 3 пъти закъсваха,като ни е с Аудито(не е 4X4) бяхме отпред,да буксуваше и то но нито веднъж не затъна някъде ....
Ако бях с мерцедеса и аз шях да затъна на същите места ......
А още по-чудно ми е защо всички щофери искат да се закачат с колегите с БМВ-та???? Ко толкоз ви прави кеф като изпреватите 316 или 318,те че колегите се напъват и те едно на ръка ..... оставете ги ..... нищо не печелите .....
Никой и нищо не желая да обидя!!!!!
Лично мнение!!!
Поздрави!!!
Azrail(извини ме че те наричам с nick-a),преди около седмица тръгнах от Монтана за София през Петрохан ..... Заредих на Лук Ойл-а там имаше едно Е34 (5??) не зная колко точно беше .... в гонитбата която се завърза ми звучеше на м50 ..... Аз си пътувах с 190-та,та веднага след кръговото ме подгони малко след СБА ме изпревари ..... и аз го погнах карахме с около 120-140,след СБА-то има леко изкачване и после десен завой с бабуна след него .... 34-та влезна на спирачки защото веч карахме със 160 а аз само включих 4-та и без газ .... да сме влезли със 130-140,ако щеш ми вярвай ама БМВ-то отлетя в насрещното(аз се движеш в неговата следа и с мен това не се случи,да подскочих но не колкото него),а задницата така играеше че просто не ми се вярваше,на правата до язовира пак газ до около 160-170 като аз карам зад него на около 8-10 метра не се плашех че ще спре защото беше очевидно че иска да се гоним,през предното му стъкло,не се виждаше кола и аз се лепхан зад него .... 122 коня ми позволяваха да го следвам плътно,но 150 коня на БМВ си теглеха и изпреварването би продължило повече от очакваното,можеше и да го изпреваря но се страхувах,защото все пак правата не беше безкрайна ..... След нея следва още един десен завой пак с подскок .... Аз кола на 3 гуми за първи път виждах .... И така подскачаше че почнах да се плаша за пасажерите ..... На правата преди Благово реших да го изпреваря,карахме с около 120 ... Естествено циганинът(когато го задминах видях че е такъв) който го караше не се даваше и на правата летяхме с близо 180,задмихавах го,но както казах по-рано 120 срещу 150 не е много реалистично,просто ми трябваше повече дължина,уви такава нямаше,а и в насрещното излезе кола ...... Изпреварих го след Благово по надолнището като БМВ пак не се даде без бой,в ниското пак има една бабуна и БМВ пак взе да подскача като кенгуру ...... Аз не съм на спортно или някакв подобно окачване,но мойте амплитуди видимо баха по малки,да не говорим че в двата завоя задницата на 34-та така бягаше все едно беше ремарке ..... Да има различни 34-ки но тази определено не беше от устойчивите ...... Не казвам че няма и мерцедеси като щъркели,но за 1 път виждам 5-ца да се люлее така .....
Колега ivan1590,колко гот е да караш без ABS ..... особенно на мокро,така се вълнувам че не мога да си успокоя сърцето от вълнение ..... Личната ми кола има,служебната не и честно казано много ме е страх със служебната особенно на мокро ... не за мен а за другите колеги защото вече ударих една а3 точно в един дъжд(не че не спира колата просто си влачи,и нито свива,нито нищо) и честно казахо не ми е много "гот" .... Щом на теб ти харесва н.п.,не ти казвам да сменях колата,напротив просто истината е друга ....
Не мога да разбера защо всички отричате таз система,да има 10% недостатъци,но 90% примущества,защо всеки се мисли за голям шофьор,като колата му няма ABS и т.н. ...... Защо????Мислите си че колегите чийто коли имат поне една система за сигурност,видители не могат да карат,понеже таз система ще им оправи "положението" ..... Стига се правели на "карачи" ..... И честно ми писна да слушам за майсторите със задното,и смотаняците с предното ..... Да предното е гадно,даже много,на таз служебната бангия и трябва цяла циркова площадка да завие,добре че има ръчна ..... Но просто не мога да не кажа и таз случка,в която тръгнахме зимата през Петрохан,едно ауди90, една е36-ца и една е34-ка .... Е в разстояние на 1 километър БМВ-та 3 пъти закъсваха,като ни е с Аудито(не е 4X4) бяхме отпред,да буксуваше и то но нито веднъж не затъна някъде ....
Ако бях с мерцедеса и аз шях да затъна на същите места ......
А още по-чудно ми е защо всички щофери искат да се закачат с колегите с БМВ-та???? Ко толкоз ви прави кеф като изпреватите 316 или 318,те че колегите се напъват и те едно на ръка ..... оставете ги ..... нищо не печелите .....
Никой и нищо не желая да обидя!!!!!
Лично мнение!!!
Поздрави!!!
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
ивчо написа:едно Е34 (5??)
извини ме обаче циганин с БМВ нещо не ми прилича на подържана машина. това, че е скачала така ми говори само за скапани амортесиори, тампони и лоши гуми. Да не говорим, че и ако е скачал на спираяката и е бил волани това само е спомогнало .....
задно предаване с висока скорост на завой със спирачка ... може да се е готвил за дрифт .....



- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Не неее .... За нищо се не готвеше ..... БМВ определено беше гледано .... Докато зареждах ми се мерна надпис на предната гума 225/45R17,спицови джанти,жълтеникави амортисьори ........ А и кандидат българинът не беше от тези дето ходят по Илиенци ........ С една кака ходеше,ланци някакви ....... Абе няма значение....... Просто толкоз много съм се чудил и нарочно карах в неговата тректория или почти,за да видя Мерцедеса как се държи спрямо по-голяма кола,но явно не съм се "избрал" добър шаблон ......
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Да и на мен не ми се вярваше ......... Но беше факт имам и двама свидетели .......
Аз спирам че на чат го обърнахме
Аз спирам че на чат го обърнахме

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ивчо ,точно вчера се прибрах от Берковица през Петрохан.Имах уговорка да се видим с един голям човек оттук ,който се беше прибрал в БГ за малко.Тръгнах си към 21.15 от града и на ОМВ Бояна бях в 22.15.По Петрохан имаше коли ,не много но все пак имаше ,задържаха ме и не можах да стигна съвсем навреме според уговорката.
Идеята ми е да се видим ,хем ще се запознаем (ще ми е приятно) хем ще отидем да се повозим от София до върха на прохода.След ati ,който категорично успорваше твърдението ,че Е34 имат добри спирачки и водене с висока скорост по ръба на сцеплението ти ще си вторият човек ,който ще се убедиш в точно обратното.
Моята позиция след 230 000 км в такъв автомобил
1.Окачване - тези автомобили са вече на години и километри и то доста сериозни , всички тампони ако не са сменени са леш.Да не продължаваме за амортисьори и останалите елементи отдолу ... Това означава много за поведението на автомобила
2.Спирачки - спирачни апарати, дискове , накладки - същата работа човек
Много от частите ,които се продават не са с необходимото качество ,което да гарантира на водача и пасажерите работа на системата на границата на възможното.
3.ГУМИ
Пиша го с дебело и удивителна ,защото това е връзката на автомобила с пътя ,както всички знаем.За всички тези километри съм карал колата с калпави стари/пластмасови гуми Пирели Р600
с ДОТ 94 година ,като я купих,после с Мишелин относително запазен ,но все пак дърт и на километри , после със спортен модел на Континентал ,но пак стар , после с нови 4 бр.гуми Спортива ,от които останах доста доволен на фона на тези стари до този момент и в момента от 01.08 карам с 4 броя нови Yokohama AVS SPORT
Човече гарантирам ти ,че като забия спирачките на 200 км/ч ще се изповръщаш ,както и че като попътуваме до Петрохан също е възможно да върнеш поръчката
Самия аз след толкова много километри все каране на ръба на възможностите на колата за всичките тези години и не малко километри ,сега сякаш я преоткривам ,сякаш съм седнал в друг автомобил,който е безсмъртен.Даже имам чувството от честите ми пътувания до Банско,Пампорово,Берковица по проходите тези седмици ,че мощноста на двигателя ми е твърде недостатъчна за да "изпуснат" гумите (което обаче знам ,че не трябва да ми минава през главата).
Не малка част от хората ,къде поради липса на средства или пък тъпи оправдания от рода на "как да купя гуми ,които струват почти колкото колата ми" карат абсолютни "сенки" на това което е бил автомобила и това което може да бъде и изпълнява гледа ли се по правилния начин
Аз не съм от тях и затова те каня на тест драйв за да видиш другата страна на тези автомобили - едно комби, сток състояние с Билщай Б4 отпред , -20 мм пружини и всичко стандартно но ново ...
п.с. И после защо чувам и от бивши собственици на Е34 приказки от рода " махнах я ,остаря ,сега с Фабията съм много доволен ,много е устойчива и приятна за каране
А то БМВ-то като е било на "дроб" какво очаква човек
п.с.2 Аз често виждам собственици на супер возила ,които незнаят какво е правилна траектория.Те просто се лутат из пътя/завоите ,това обаче не означава слабости от страна на автомобила а това ,че нямат ъкъл за 5 стотинки пък претенциите са им до господа
Георги Пенчев
Идеята ми е да се видим ,хем ще се запознаем (ще ми е приятно) хем ще отидем да се повозим от София до върха на прохода.След ati ,който категорично успорваше твърдението ,че Е34 имат добри спирачки и водене с висока скорост по ръба на сцеплението ти ще си вторият човек ,който ще се убедиш в точно обратното.
Моята позиция след 230 000 км в такъв автомобил

1.Окачване - тези автомобили са вече на години и километри и то доста сериозни , всички тампони ако не са сменени са леш.Да не продължаваме за амортисьори и останалите елементи отдолу ... Това означава много за поведението на автомобила
2.Спирачки - спирачни апарати, дискове , накладки - същата работа човек

3.ГУМИ




Не малка част от хората ,къде поради липса на средства или пък тъпи оправдания от рода на "как да купя гуми ,които струват почти колкото колата ми" карат абсолютни "сенки" на това което е бил автомобила и това което може да бъде и изпълнява гледа ли се по правилния начин

п.с. И после защо чувам и от бивши собственици на Е34 приказки от рода " махнах я ,остаря ,сега с Фабията съм много доволен ,много е устойчива и приятна за каране



п.с.2 Аз често виждам собственици на супер возила ,които незнаят какво е правилна траектория.Те просто се лутат из пътя/завоите ,това обаче не означава слабости от страна на автомобила а това ,че нямат ъкъл за 5 стотинки пък претенциите са им до господа
Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 08 Сеп 2008, 18:08, променена общо 1 път
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Penchev написа:Babuna написа:А относно предложението ти за писта - ОК! Аз съм готов да се състезавам с моята сток кола 110 кс дизел 1100 кг на предно срещу сток без никакви подобрения е34/е39 520ка, която би трябвало с много да ме размине, щото е със задно и завива като за последно.
Иво ,много добре знаеш ,както ти ,така и всички които малко или много се интересуват и карат ,че на пистата превес имат тези автомобили ,чието тегло е възможно най-ниско.Аз бих се впуснал в надпревара с теб с мойто комби на Дракона Давам си сметка ,че ще ми е доста трудно ,но все пак съм навит
Също така съм готов за състезание срещу великия разбирач от автомобили да намери едно комби А6 с 2,6 мотор (предно предаване) на Калояново да му "дам бинокъла" ,както и зимата на зимно състезание там пък съвсем да му сипа И ако тогава не вземе да си седне на задника поне да му се изсмее целия форум
Георги Пенчев
_________________
Спокойно бе човек, не се имам нито за разбирач, нито за шофьор(ако си визирал мен с това си изказване).
Само казвам, че 2.6 има доста по-добър потенциал и то от далеч по-ниски обороти. И казах, че и на старт от място, и на летящ старт най-вероятно от литровата мощност, но аудито се представя осезаемо по-добре. Все пак всеки ден въртя и на едната по 20 километра и на другата по 20 километра, а има дни по 100 на едната и по 100 на другата.. не ме разбирайте погрешно повече си ме радва да си карам БМВ-то и ме самата кола ме радва повече и то много повече, просто констатирам неоспорим факт за сток автомобили. А това за течовете най-вероятно е вярно, но засега няма признаци за кола на около 300 к километра.
А това за скачането на циганското БМВ, незнам на мен и при по-високи скорости не ми е правила такива проблеми, и изобщо трудности в управлението. Гумите са ми 215/55/16

Ето такива .. амортисьори закс червени, май газови.
Поздрави на всички колеги, кой, каквото е избрал, това да кара. Важното е шофирането да е безаварийно.



E34, E38
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
ОЛЕЛЕЕЕЕЕ
justboy , под Иво имах впредид Вabuna
Той има СЕАТ Кордоба ТДИ ,та с него съм готов да подам тяга на парахода
п.с. Аз също не се имам за карач ,защото карачите се събират и карат доста усилено в последните месеци по Плевен,Калояново с подготвените си автомобили и показват наистина възможности
Георги Пенчев

justboy , под Иво имах впредид Вabuna

Той има СЕАТ Кордоба ТДИ ,та с него съм готов да подам тяга на парахода


п.с. Аз също не се имам за карач ,защото карачите се събират и карат доста усилено в последните месеци по Плевен,Калояново с подготвените си автомобили и показват наистина възможности

Георги Пенчев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани