напасване на скоростите
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
напасване на скоростите
айде дайте акъл че мотора е в коша пък скоростите не мога да им оцеля винтовете да се хванат за блока. турбината на автомата си взлезе в шлиците и сега остават само винтовете м-у автомата и блока ама те са май най-голямата тесла





Re: напасване на скоростите
НЕ я насилвай_65536_kb_sec_ написа:айде дайте акъл че мотора е в коша пък скоростите не мога да им оцеля винтовете да се хванат за блока. турбината на автомата си взлезе в шлиците и сега остават само винтовете м-у автомата и блока ама те са май най-голямата тесла![]()
![]()

Турбината

за кутията ли?и ако е така ,в колко реда шлеци легна?трябва да са 3,като последното зацепване е на маслената помпа.Считай,че ако прибираш кутията,чрез затягъне на болтовете ще я счупиш.
Ако е за мотора зацепена ''турбината'' си в грешна посока .Ако не съвпадат отворите на кутията с тези на мотора,просто нямат съвместимост и няма да стане
Дай повече инфо -мотор и скорости

by ''kompleksa''
:)
Общо взето си е приключение. Турбината (балона) където се събира маслото от кутията при движение, се зацепва на кутията и така се вкарва в шлиците на блока. После е малко кофти с болтовете, които хващат тая турбина за маховика. Завиват се през едно малко отворче в блока.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
в крайна сметка излиза че "балона" първо се слага на скоростите и после се хваща за мотора (М30Б35). трябва ли балона да се зацепва за шлиците на скоростите по някакъв начин, защото до тук балона е хванат за маховика и от там нататъка е зацепен по някакъв начин спрямо шлиците на оста на скоростите. За момента скоростите стоят като усукани спрямо мотора и разликата м-у дупките на болтовете е около 1-2см, а разстоянието м-у блока и скоростите е по малко от сантиметър

:)
Досега винаги като сме сваляли АСК първо се отвиват болтовете, които стягат тоя балон за маховика и тогава се изтърпва кутията от кожуха на двг-то. В противен случай цялото масло на ск. кутия ще изтече веднага щом кутията се отдели от кожуха. Слагането е в обратен ред. Балона се набива на кутията като внимаваш да си влезе както трябва в шлиците. Не се притеснявай. ако набиеш балона на шлиците и като завъртиш се чува стъргане, после като монтираш кутията и завиеш болтовете на балона за маховиха всичко ще си дойде на мястото. Няма как да уцелиш шлиците на ск. кутия ако монтираш балона към маховика, а не към кутията.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
за този мотор ли са тези скорости?искаш да кажеш,че ако се завърти цялата кутия с 1-см,всички дупки ще си паснат_65536_kb_sec_ написа:в крайна сметка излиза че "балона" първо се слага на скоростите и после се хваща за мотора (М30Б35). трябва ли балона да се зацепва за шлиците на скоростите по някакъв начин, защото до тук балона е хванат за маховика и от там нататъка е зацепен по някакъв начин спрямо шлиците на оста на скоростите. За момента скоростите стоят като усукани спрямо мотора и разликата м-у дупките на болтовете е около 1-2см, а разстоянието м-у блока и скоростите е по малко от сантиметър

1-во сваляш скоростите
2-ро сваляш стартера
3-то хващаш някои отдолу да върти маховика(по същата посока ,както си върти при запален мотор),а ти отгоре гледаш през отвора за стартера да се появи болт,развиваш го и така докато развиеш и трита болта,които държат балона;
4-то след като си развил вече болтовете,които държат балона за маховика,слизаш долу и издърпваш балона(внимавай,че не е много лек)
5-то изправяш кутията права и зацепваш балона за кутията,като си помагаш с въртене на балона и леко повдигане.Трябва да чуеш три зацепвания-първите две са за шлеците на двете оски,а третото е за ''ушите'' на маслената помпа в кутията.Оста,на балона която влиза в блока не трябва да стърчи над равнението на кожуха

6-то след като си се убедил,че си зацепил балона правилно ,го подпираш с една щанда отдолу за да неможе да излезе напред при поставяне на кутията водоравно или по-време на монтажа.
7-вдигате кутията(със зацепения)балон и пасвате на блока-трбва да си легне плътно

8-мо стягаш кутията за блока
9-то пак някой трябва да върти маховика отдолу ,а ти горе да стегнеш болтовете през отвора на стартера
10 монтираш стартера,кардан т.н. и си готов
Успех
8-

by ''kompleksa''
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
4HP22/24 ма кое от двете още не съм гледал
така като го гледам нещата отиват към сваляне на автомата и допълнително напасване

така като го гледам нещата отиват към сваляне на автомата и допълнително напасване




- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани