Смяна клапан картерни газове 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Смяна клапан картерни газове 520i
Марка: БМВ
Модел: 520i
Двигател: Бензин
Скорости: Ръчни
Дата първа рег. 1997г.
Каде се намира този клапан? Kак се сменя? И колко пари струва?
Освен него друго сменя ли се? Колата е БЕНЗИНОВА.
За дизеловите двигатели съм сигурен, че го има този клапан, но за бензиновите нищо не намирам.
Благодаря предварително!
Модел: 520i
Двигател: Бензин
Скорости: Ръчни
Дата първа рег. 1997г.
Каде се намира този клапан? Kак се сменя? И колко пари струва?
Освен него друго сменя ли се? Колата е БЕНЗИНОВА.
За дизеловите двигатели съм сигурен, че го има този клапан, но за бензиновите нищо не намирам.
Благодаря предварително!
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Tочно под колекторите е!
Kато проследиш тръбите, ще го намериш!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Kато проследиш тръбите, ще го намериш!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Естествено че не се свалят и двата. Изпускателните немат нищо общо.
Не може ли да се бръкне под колекторите да се свали този клапан?
А има ли и филтер за тези картерни газове като при печките или е само клапан?
Не може ли да се бръкне под колекторите да се свали този клапан?
А има ли и филтер за тези картерни газове като при печките или е само клапан?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
ако има такъв филтър то той е в клапана, виж тука:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 6&start=15
колегата накрая казва че става и без сваляне , но като го знам къде е ми е малко трудно да си го представя (пък и свалянето на колекторите не е кой знае колко работа)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 6&start=15
колегата накрая казва че става и без сваляне , но като го знам къде е ми е малко трудно да си го представя (пък и свалянето на колекторите не е кой знае колко работа)
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
определено става без сваляне на колекторите,ще обясня набързо.махаш кутията на филтъра с дебитомера и маркуча след него.махаш казанчето за хидравличната течност,по точно само махаш скобата и го оставяш да виси на маркучите на една страна да не пречи и вече имаш място да го измакнеш този клапан.даржи се на 3 болта.днес ми го сменя един приятел и не отне много време.105 лв струваше в бовата в Бс.като го купувах ми казаха че много трудно се сменял но не беше точно така.успех
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
ами колата стана много зле аз сам описал проблема в една тема малко по надолу.неможеше да даржи обороти,прекъсваше,вдигна разхода на масло изведнъж,и се чуваше някакво свистене н авъздух при форсиране,чесно казано никога не сам вярвал че може да е точно от тази глупост.но сега колата е като нова.
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
прегледаите си и маркучите които влизат и излизат от този клапан често са затлачени с нещо като нагар и масло,абе няква кал
единия ми беше разяден направо.този които излиза от клапана и жлиза до щеката за маслото.струва 14 лв в Бова

- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Смяна клапан картерни газове 520i
Здравейте, моля за съвет за клапана на картерните газове. Купил съм го с маркучите обаче немога да го сложа, проблема е че няма къде да вържа маркуч номер 3 от схемата по горе. Мотора е двоен ванус и заради метановото е сменен въздушния колектор с различен вид и модел нямащ нищо общо с бмв и от там е попреправени доста пътищата на въздуха и съответно няма свободен отвор на колектора кадето да вържа този маркуч номер 3. Към момента маркуч номер 2 (който идва от вануса) е вързън с маркуч номер 4 (който отива към щеката за масло) посредством тетка(тройник), свободния край от нея е с едно късо пърче маркуч отиващ под кутията на филтъра и там си пърха на воля масло пари и секви такива. Питането ми е кое е най разумното решение от изброените
1- вързвъм маркуч номер 3 непосредствено след елемент 1 от таз снимка тук ( правя дупка малка и после доста силикон и готово)
да очкавам ли някви проблеми това което минава през този маркуч номер 3 само въздух ли е или са си маслени пари пак?
2- ри вариянат вързвъм клапана и оставям маркуч номер 3 да си виси във въздуха( пускам го надоло и толкова) да очаквам ли някви проблеми ако е така ?
3 - много сложен за мен по отношение на свободното ми време. Свалям колетора на работа заварявам един отвор някаде от долу и го слагам пак. Тук никвъ проблем за заварката заварявам на аргон и на почти всичко дет топи метал ( по принцип съм хладилн техник) проблема е че скоро това няма да мога да го направя близките няколко месеца а и ще ми коства много време това. Основно ме интересува трябва ли задължително да влиза този маркуч номер 3 в колетктора.
инфо: Колата в сегашното си състояние върви перфектно на бензин , на метан. Пали и на двете горива без проблем.Притриса двигателя само като съм на място докат е студена( стрелката на темепратурата не е стигнагнала средата още) и то много леко не е фаталано, после си е ок всичко. Дали да не е оставя така ? чудя се защото идвад дъждове сега, влажно време и т.н. Какви са последствията за мотора ако го оставя така както си е сега, Правено е диагностика в бмв, замерване на двигателя, основна проверка всичко е ок няма грам проблем мотора е иделане даже ми казаха че бил прекалено добре за кола на 200 000 км . Колата е карана почти само на метан, уредбата е от 2001 година, беше с масло 10w40 и тресеше малко (много леко) харчеше малко за 5 к километри някаде долях полвин литър, аз го смених в бмв и там сложиха това
още несъм доливал не е светвала лампата но само 3 к километри съм минал. Карам много агресивно режа мотора постоянно сменям скорости на 3-4 оборота доста често, всеки ден пърувам към 100 км за работа и обратно по един и същ път и си го знам на изус и си настъпвам смело щот мие 6-7 евро на 100 км и няма дупки. На метан върви кат на бензин даже между скоростите е по добре. Благодаря предварително.
1- вързвъм маркуч номер 3 непосредствено след елемент 1 от таз снимка тук ( правя дупка малка и после доста силикон и готово)

2- ри вариянат вързвъм клапана и оставям маркуч номер 3 да си виси във въздуха( пускам го надоло и толкова) да очаквам ли някви проблеми ако е така ?
3 - много сложен за мен по отношение на свободното ми време. Свалям колетора на работа заварявам един отвор някаде от долу и го слагам пак. Тук никвъ проблем за заварката заварявам на аргон и на почти всичко дет топи метал ( по принцип съм хладилн техник) проблема е че скоро това няма да мога да го направя близките няколко месеца а и ще ми коства много време това. Основно ме интересува трябва ли задължително да влиза този маркуч номер 3 в колетктора.
инфо: Колата в сегашното си състояние върви перфектно на бензин , на метан. Пали и на двете горива без проблем.Притриса двигателя само като съм на място докат е студена( стрелката на темепратурата не е стигнагнала средата още) и то много леко не е фаталано, после си е ок всичко. Дали да не е оставя така ? чудя се защото идвад дъждове сега, влажно време и т.н. Какви са последствията за мотора ако го оставя така както си е сега, Правено е диагностика в бмв, замерване на двигателя, основна проверка всичко е ок няма грам проблем мотора е иделане даже ми казаха че бил прекалено добре за кола на 200 000 км . Колата е карана почти само на метан, уредбата е от 2001 година, беше с масло 10w40 и тресеше малко (много леко) харчеше малко за 5 к километри някаде долях полвин литър, аз го смених в бмв и там сложиха това

Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
- sigman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 96г 520i M52 Б20
Re: Смяна клапан картерни газове 520i
sajonara написа:Марка: БМВ
Модел: 520i
Двигател: Бензин
Скорости: Ръчни
Дата първа рег. 1997г.
Каде се намира този клапан? Kак се сменя? И колко пари струва?
Освен него друго сменя ли се? Колата е БЕНЗИНОВА.
За дизеловите двигатели съм сигурен, че го има този клапан, но за бензиновите нищо не намирам.
Благодаря предварително!
viewtopic.php?f=35&t=113348&hilit=%D0%A1%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BD+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5
Bayerische Motoren Werke
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]