проблем с мотора М44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Тоя маркуча към клапана за картерни газове нещо ме съмнява вече... при мен го има чат-пат притрисането, особено когато ми е завъртяла ел. перката... но се оказва, че тоя маркуч е "двоен" и при мен вторият не е вързан никъде т.е. и двата излизат от мотора, единият влиза в клапана, ма другият ми стърчи ей така... в нищото.... май ше вземе да сменя комплекта да видим какво ще стане...
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Проблемът с претрисането не е от неуплътнение на системата за засмукване на въздух, или отвеждането на картерните газове. Според мен ако на диагностиката не отчете нищо, най-вероятно имаш задръстени дюзи и, или ниско налягане на горивото. Това, че си ги чистил, не е гаранция че са изправни. Аз имам същия проблем. Когато не съм карал колата един, два дена сутрин така яко тресе, че почти гасне ако не й подам газ. Сложих добавка по прочистване на дюзите и сега не мога да си позная колата, все едно е съвсем друга. Но държа да отбележа, че това не е решение на проблема. Рано или късно ще се наложи да ги сменя с нови.
- deemov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 22.09.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: ///M Sport Edition
Явно това е някакъв синдром на М44 защото и при мен го има проблема. Ако някой открие проблема трябва да сподели задължително 

- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
ивчо3 написа:Сложих добавка по прочистване на дюзите и сега не мога да си позная колата, все едно е съвсем друга.
Коя добавка сипа?
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
колегите, аз също съм с м44 и го наблюдавам това явление. Тва което мисля аз (с нетехническото си мислене) е просто факта, че моторите са разположени по дължина. предполагам, че ако бяха напречно, просто нямаше да се усеща, щото щеше да се убиват тея вибрации. Но страничните се усещат. Пак казвам, не се смейте, може да съм казал и огромна простотия, но се пак не съм навътре с ДВГ-тата
- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
Ходих на сервиз и ми казаха че съм имал една каруца грешки. Каза ми че се съмнява в ламда сонда и да съм покарал няколко дена и пак да отида. Някой от вас бил ли е с такава диагноза, и имало ли е ефект след ремонт? Между другото и аз сипах добавка за дюзите.
Aми много е вероятно да е ламбдата. Тя иска поне 300градуса докато почне да работи ефективно. Стигне ли до момента, в който в началото работи неефективно и дава отклонения във волтажа е вече на път да умре.
Аз сега съм на крачка от успеха да си купя нова. Ако искаш изчакай, докато я сменя и ще ти кажа каква е разликата. Мога да й виждам живи данни през софта на газовата и в началото докато загрее малко ауспусите, бие здрави отклонения. Тогава имам малко грижи, като проработи нормално сондата, мотора става като чисто нов.
Аз сега съм на крачка от успеха да си купя нова. Ако искаш изчакай, докато я сменя и ще ти кажа каква е разликата. Мога да й виждам живи данни през софта на газовата и в началото докато загрее малко ауспусите, бие здрави отклонения. Тогава имам малко грижи, като проработи нормално сондата, мотора става като чисто нов.
- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
Та ходих пак на сервиз и при диагностиката ми даде грешка при запалване на 1 3 4 цилиндър
. Резултата е 4 нови свещи Денсо + гарнитура. Проблема обаче си остана. 


39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани