проблем с мотора М44

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Сеп 2008, 11:09

Тоя маркуча към клапана за картерни газове нещо ме съмнява вече... при мен го има чат-пат притрисането, особено когато ми е завъртяла ел. перката... но се оказва, че тоя маркуч е "двоен" и при мен вторият не е вързан никъде т.е. и двата излизат от мотора, единият влиза в клапана, ма другият ми стърчи ей така... в нищото.... май ше вземе да сменя комплекта да видим какво ще стане...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 05 Сеп 2008, 11:26

Проблемът с претрисането не е от неуплътнение на системата за засмукване на въздух, или отвеждането на картерните газове. Според мен ако на диагностиката не отчете нищо, най-вероятно имаш задръстени дюзи и, или ниско налягане на горивото. Това, че си ги чистил, не е гаранция че са изправни. Аз имам същия проблем. Когато не съм карал колата един, два дена сутрин така яко тресе, че почти гасне ако не й подам газ. Сложих добавка по прочистване на дюзите и сега не мога да си позная колата, все едно е съвсем друга. Но държа да отбележа, че това не е решение на проблема. Рано или късно ще се наложи да ги сменя с нови.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: ///M Sport Edition

Мнение от deemov » 07 Сеп 2008, 15:50

Явно това е някакъв синдром на М44 защото и при мен го има проблема. Ако някой открие проблема трябва да сподели задължително ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 31.05.2008
Местоположение: Hull UK, Плевен
Пол: Мъж
Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
Мечтае да кара: F10

Мнение от R_Lakov » 07 Сеп 2008, 16:10

Утре ще ходя при чичо доктор и ще видим какво ще излезе при мен.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 07 Сеп 2008, 20:54

ивчо3 написа:Сложих добавка по прочистване на дюзите и сега не мога да си позная колата, все едно е съвсем друга.


Коя добавка сипа?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Мнение от Wierdo » 07 Сеп 2008, 23:43

колегите, аз също съм с м44 и го наблюдавам това явление. Тва което мисля аз (с нетехническото си мислене) е просто факта, че моторите са разположени по дължина. предполагам, че ако бяха напречно, просто нямаше да се усеща, щото щеше да се убиват тея вибрации. Но страничните се усещат. Пак казвам, не се смейте, може да съм казал и огромна простотия, но се пак не съм навътре с ДВГ-тата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 31.05.2008
Местоположение: Hull UK, Плевен
Пол: Мъж
Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
Мечтае да кара: F10

Мнение от R_Lakov » 08 Сеп 2008, 11:22

Ходих на сервиз и ми казаха че съм имал една каруца грешки. Каза ми че се съмнява в ламда сонда и да съм покарал няколко дена и пак да отида. Някой от вас бил ли е с такава диагноза, и имало ли е ефект след ремонт? Между другото и аз сипах добавка за дюзите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 08 Сеп 2008, 12:47

Aми много е вероятно да е ламбдата. Тя иска поне 300градуса докато почне да работи ефективно. Стигне ли до момента, в който в началото работи неефективно и дава отклонения във волтажа е вече на път да умре.

Аз сега съм на крачка от успеха да си купя нова. Ако искаш изчакай, докато я сменя и ще ти кажа каква е разликата. Мога да й виждам живи данни през софта на газовата и в началото докато загрее малко ауспусите, бие здрави отклонения. Тогава имам малко грижи, като проработи нормално сондата, мотора става като чисто нов.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 31.05.2008
Местоположение: Hull UK, Плевен
Пол: Мъж
Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
Мечтае да кара: F10

Мнение от R_Lakov » 13 Сеп 2008, 10:36

Та ходих пак на сервиз и при диагностиката ми даде грешка при запалване на 1 3 4 цилиндър :shock: . Резултата е 4 нови свещи Денсо + гарнитура. Проблема обаче си остана. :help:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook