e34 2.5 tds прекъсва
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
днес свалих пло4ката и ме мерих с уреда на 0 бе6е 300 ома като подаде6 гас естестжено съпротивлението се овели4ава6е но никаде не ми прекъсна както и да я бях натискал и блъскал
не пръв поглед няма грам износено не знам като се износят вдлъбва ли се на вътре?
прекъсването не е постоянно а е само при натоварване (клима фарове ) съ6то така и потегляне без съеинител на ниски колата работи перфекно ако сложа 4а6а кафе няма да се разлее.. високите съ6то са много добре
инспек6ана е светнал 4ервено маслото не е сменено и не знам какво е дали проблема не е там?
смятам 4е няма да е и нафтов филтър за6тото във високите е много бърза
Проблем ми се стори 4е като свалих цялата пло4ка ябалката ми се видя малко поизносена.. а там където влиза на О образната 6танги4ка не мога да премеря разтоянието съмнява ме да не би да няма луфт съ6то тази 6тенги4ка върви по трудно във двата края (ляво дясно) не знам дали е проблем.. но предполагам 4е тя не отива в драта края до 0
до тук стигнах .. ни6то пове4е не открих утре смятам да я зака4а и да видя дали има някакви компиутърни проблеми но не вярвам там да е проблема Просто не ми идва на акъла какво друго може да е освен про4ката която смятам 4е е изправна (се пак се явава реустат а реустата 6том не прекъсва зна4и работи???)
съ6то така ако подпра леко оборотите да кажем 800 няма никакъв проблем освен едно мн леко доловимо прекъсване но не съ6тествено
Как да и дигна мн малко оборотите за да видя дали 6те се опраси???
не пръв поглед няма грам износено не знам като се износят вдлъбва ли се на вътре?
прекъсването не е постоянно а е само при натоварване (клима фарове ) съ6то така и потегляне без съеинител на ниски колата работи перфекно ако сложа 4а6а кафе няма да се разлее.. високите съ6то са много добре
инспек6ана е светнал 4ервено маслото не е сменено и не знам какво е дали проблема не е там?
смятам 4е няма да е и нафтов филтър за6тото във високите е много бърза
Проблем ми се стори 4е като свалих цялата пло4ка ябалката ми се видя малко поизносена.. а там където влиза на О образната 6танги4ка не мога да премеря разтоянието съмнява ме да не би да няма луфт съ6то тази 6тенги4ка върви по трудно във двата края (ляво дясно) не знам дали е проблем.. но предполагам 4е тя не отива в драта края до 0
до тук стигнах .. ни6то пове4е не открих утре смятам да я зака4а и да видя дали има някакви компиутърни проблеми но не вярвам там да е проблема Просто не ми идва на акъла какво друго може да е освен про4ката която смятам 4е е изправна (се пак се явава реустат а реустата 6том не прекъсва зна4и работи???)
съ6то така ако подпра леко оборотите да кажем 800 няма никакъв проблем освен едно мн леко доловимо прекъсване но не съ6тествено
Как да и дигна мн малко оборотите за да видя дали 6те се опраси???
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
и една такава пло4ка колко горе доло пари струва? ако не е мн скъпа така или ина4е е хубаво да се смени???
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
зна4и като помислих.. малко е късно не не ме хва6та сън.. и видях 4е ГНП е завъртяна по 4есовниковата стрелка на макс като мисля 4е аванса е на минимум Правълно ли мисля и така ли трябва да е да въртя ли утре помпата с надеждата да се оправи?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BMWm5 написа:днес свалих пло4ката и ме мерих с уреда на 0 бе6е 300 ома като подаде6 гас естестжено съпротивлението се овели4ава6е но никаде не ми прекъсна както и да я бях натискал и блъскал
не пръв поглед няма грам износено не знам като се износят вдлъбва ли се на вътре?
прекъсването не е постоянно а е само при натоварване (клима фарове ) съ6то така и потегляне без съеинител на ниски колата работи перфекно ако сложа 4а6а кафе няма да се разлее.. високите съ6то са много добре
инспек6ана е светнал 4ервено маслото не е сменено и не знам какво е дали проблема не е там?
смятам 4е няма да е и нафтов филтър за6тото във високите е много бърза
Проблем ми се стори 4е като свалих цялата пло4ка ябалката ми се видя малко поизносена.. а там където влиза на О образната 6танги4ка не мога да премеря разтоянието съмнява ме да не би да няма луфт съ6то тази 6тенги4ка върви по трудно във двата края (ляво дясно) не знам дали е проблем.. но предполагам 4е тя не отива в драта края до 0
до тук стигнах .. ни6то пове4е не открих утре смятам да я зака4а и да видя дали има някакви компиутърни проблеми но не вярвам там да е проблема Просто не ми идва на акъла какво друго може да е освен про4ката която смятам 4е е изправна (се пак се явава реустат а реустата 6том не прекъсва зна4и работи???)
съ6то така ако подпра леко оборотите да кажем 800 няма никакъв проблем освен едно мн леко доловимо прекъсване но не съ6тествено
Как да и дигна мн малко оборотите за да видя дали 6те се опраси???
Инспекшъна не пречи с нищо.Диагностиката едва ли ще помогне.За нафтовият филтър-разкачи мъркуча след него,за една минута трябва да изтече 1литър.Реустата може и да не е прекъснал ,но пистата да е изтрита частично и да има друго съпротивление.Виж нещата в подписа ми и сигурно ще си решиш проблема.А как ги подпираш оборотите

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
под подпиране на оборотите аз разбирам "да му подаде6 малко гас"
проблема го ре6их след дълго рови4кане из гнп-то оказа се 4е трябва6е о6те от на4ало да се сетя да му дигна оботорите с 10
но тъи като Наи големия маистор на гнп-то в Пловдив (Такси 1) ме подведе 4е това било единствено и само от графитната пло4ка и ми иска6е 1500 лв да ми я намери и да ми я смени
но тъи като само с гнп-та не се бях зблъсквал о6те.. и благодарение на ва6ата помо6 и идеи разре6их проблема ! МЕРСИ
Благодаря наи ве4е на колегата zvetiko
в момента като кусна вси4ко фарове и тоци не прекъсва грам
само като 6тракна климатика има един лек пад на оборотите но това смятам 4е е нормал мога да го оправа но трябва да подам о6те малко гас.. се пак тря да има не6то и за уруки
проблема го ре6их след дълго рови4кане из гнп-то оказа се 4е трябва6е о6те от на4ало да се сетя да му дигна оботорите с 10


Благодаря наи ве4е на колегата zvetiko

в момента като кусна вси4ко фарове и тоци не прекъсва грам
само като 6тракна климатика има един лек пад на оборотите но това смятам 4е е нормал мога да го оправа но трябва да подам о6те малко гас.. се пак тря да има не6то и за уруки
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
BMWm5 написа:под подпиране на оборотите аз разбирам "да му подаде6 малко гас"
проблема го ре6их след дълго рови4кане из гнп-то оказа се 4е трябва6е о6те от на4ало да се сетя да му дигна оботорите с 10но тъи като Наи големия маистор на гнп-то в Пловдив (Такси 1) ме подведе 4е това било единствено и само от графитната пло4ка и ми иска6е 1500 лв да ми я намери и да ми я смени
но тъи като само с гнп-та не се бях зблъсквал о6те.. и благодарение на ва6ата помо6 и идеи разре6их проблема ! МЕРСИ
Благодаря наи ве4е на колегата zvetiko![]()
в момента като кусна вси4ко фарове и тоци не прекъсва грам
само като 6тракна климатика има един лек пад на оборотите но това смятам 4е е нормал мога да го оправа но трябва да подам о6те малко гас.. се пак тря да има не6то и за уруки
Не прекалявай с оборотите, има си определен диапазон на работа и ако го прехвърлиш може да почне да ти прави глупости колата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
няма яд.. направих ги така 4е като като вклиу4а климата и фаровете едновременно да няма прекъсване и тресено... но интересното е 4е като измених да кажем центровката на газта прекъсването се оправи а оборотите не помръднаха
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BMWm5 написа:няма яд.. направих ги така 4е като като вклиу4а климата и фаровете едновременно да няма прекъсване и тресено... но интересното е 4е като измених да кажем центровката на газта прекъсването се оправи а оборотите не помръднаха
Така и трябва да бъде-ако се увеличи горивото в нормални граници празните обороти не се променят,чак като го увеличиш ненормално много ,може да придобият страшни стойности.

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
ся пак като смених маслото зе да тресе на ниски като загрее ... ина4е студена ли е никви признаци на мизерия какво може да е дали няма да е за6тото базиках горенето на помпата?Да запо4вам ли пак да експериментирам блъскаики пак помпата с 4ука?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
BMWm5 написа:ся пак като смених маслото зе да тресе на ниски като загрее ... ина4е студена ли е никви признаци на мизерия какво може да е дали няма да е за6тото базиках горенето на помпата?Да запо4вам ли пак да експериментирам блъскаики пак помпата с 4ука?
Едва ли от смяна на масло ще тресе. Виж нещо друго ще да е, някой датчик да не сте разбутали при смяната.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
не е дат4ик неска разхлабих помпата и я изместих малко напред при загряло положение.. и проработи перфекно но се появи стария проблем с прекъсването на ниски при вклиу4ени фарове ....
и ся както е студено вали и е мра4но.. 4иста4ки парно фарове и подгряване... направо имам 4увството 4е 6те се скъсът танпоните на двигателя а преди да парна помпата пак няма6е тоя проблем при вси4ки вклиу4ени работи
Толкова ли трябва да е прецизна тая регулировка напред на зад 4е толкова не мога да и нацеля центровката?? да не би проблема ми да е в центровката от едната гума към другата 6тото само там не съм въртял или пак градосите на помпата???
ако бе6е пло4ката с пистите 6те6е постоянно да прекъсва на ниски нали колеги?? тя колко горе доло струва? (се пак да се подготвя?)
или пък в основата на двата проблема да е не6то по електрониката...
Има логика да е не6то такова за6тото при пускане на голям товар ( клима , ел натоварване.. ) на ис-а ми от на4ало падат оборотите а после се дигат със 100 автомати4но а на тдс-а няма такава екста... а след първия пад на оборотите стралката по4ва да си играе от 600 до 800 оборота и така до като или не и подам малко гас или докато сама не си успокои оборотите
и ся както е студено вали и е мра4но.. 4иста4ки парно фарове и подгряване... направо имам 4увството 4е 6те се скъсът танпоните на двигателя а преди да парна помпата пак няма6е тоя проблем при вси4ки вклиу4ени работи

Толкова ли трябва да е прецизна тая регулировка напред на зад 4е толкова не мога да и нацеля центровката?? да не би проблема ми да е в центровката от едната гума към другата 6тото само там не съм въртял или пак градосите на помпата???
ако бе6е пло4ката с пистите 6те6е постоянно да прекъсва на ниски нали колеги?? тя колко горе доло струва? (се пак да се подготвя?)
или пък в основата на двата проблема да е не6то по електрониката...
Има логика да е не6то такова за6тото при пускане на голям товар ( клима , ел натоварване.. ) на ис-а ми от на4ало падат оборотите а после се дигат със 100 автомати4но а на тдс-а няма такава екста... а след първия пад на оборотите стралката по4ва да си играе от 600 до 800 оборота и така до като или не и подам малко гас или докато сама не си успокои оборотите

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Помпата я въртиш към двигателя, за да намалиш предварението и да имаш повече мощност в ниските, след като при включване на консуматор ти подскача ( и при мен се получава горе - долу така) увеличи порцията на гориво - за единица време повече нафта да минава през дюзите.
Преди всичко си източи нафтата от резервоара и го почисти преди да е станало студено:
1. все пак си е профилактика
2. обикновено утайката никак не прилича на нафта - тиня, кал, мазут, лайна
Защото от гадна нафта също се накъсва работата на агрегата - подскача, тресе, трепери и като включиш голям консуматор - почва да се изнасилва
и мучи.
Аз като чистих моя пролетта - последните 5л. бяха утайки и мизерии
Знам , че за манипулацията на помпата са ти ясни работите, но ако имаш време изчисти резервоара



1. все пак си е профилактика
2. обикновено утайката никак не прилича на нафта - тиня, кал, мазут, лайна

Защото от гадна нафта също се накъсва работата на агрегата - подскача, тресе, трепери и като включиш голям консуматор - почва да се изнасилва
и мучи.
Аз като чистих моя пролетта - последните 5л. бяха утайки и мизерии



Знам , че за манипулацията на помпата са ти ясни работите, но ако имаш време изчисти резервоара
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
да 6те го сваля 4е с тия на6те хубави нафти
а относно помпата само това не съм въртял о6те зацепването на помпата.. се пак да попитам каде трябва де е или каде е на ва6ите тдс-и за6тото моята ми се струва 4е е на мах
а като движа главата напред на зад не се оправя прекъсването

а относно помпата само това не съм въртял о6те зацепването на помпата.. се пак да попитам каде трябва де е или каде е на ва6ите тдс-и за6тото моята ми се струва 4е е на мах
а като движа главата напред на зад не се оправя прекъсването

- borcata bc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: burgas
колега аз го имам сьщия проблем ама смятам да не барам нищо поне засега. а ако някой е сменял плочката да каже колко му е струвала и дали се оправят оборотите.ако е 700-800 лв б..х я и плочката сменям я веднага 

borcata bc
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани