e34 2.5 tds прекъсва

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 04 Сеп 2008, 0:33

днес свалих пло4ката и ме мерих с уреда на 0 бе6е 300 ома като подаде6 гас естестжено съпротивлението се овели4ава6е но никаде не ми прекъсна както и да я бях натискал и блъскал

не пръв поглед няма грам износено не знам като се износят вдлъбва ли се на вътре?

прекъсването не е постоянно а е само при натоварване (клима фарове ) съ6то така и потегляне без съеинител на ниски колата работи перфекно ако сложа 4а6а кафе няма да се разлее.. високите съ6то са много добре

инспек6ана е светнал 4ервено маслото не е сменено и не знам какво е дали проблема не е там?

смятам 4е няма да е и нафтов филтър за6тото във високите е много бърза

Проблем ми се стори 4е като свалих цялата пло4ка ябалката ми се видя малко поизносена.. а там където влиза на О образната 6танги4ка не мога да премеря разтоянието съмнява ме да не би да няма луфт съ6то тази 6тенги4ка върви по трудно във двата края (ляво дясно) не знам дали е проблем.. но предполагам 4е тя не отива в драта края до 0

до тук стигнах .. ни6то пове4е не открих утре смятам да я зака4а и да видя дали има някакви компиутърни проблеми но не вярвам там да е проблема Просто не ми идва на акъла какво друго може да е освен про4ката която смятам 4е е изправна (се пак се явава реустат а реустата 6том не прекъсва зна4и работи???)

съ6то така ако подпра леко оборотите да кажем 800 няма никакъв проблем освен едно мн леко доловимо прекъсване но не съ6тествено

Как да и дигна мн малко оборотите за да видя дали 6те се опраси???


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 04 Сеп 2008, 0:38

и една такава пло4ка колко горе доло пари струва? ако не е мн скъпа така или ина4е е хубаво да се смени???


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 04 Сеп 2008, 0:45

зна4и като помислих.. малко е късно не не ме хва6та сън.. и видях 4е ГНП е завъртяна по 4есовниковата стрелка на макс като мисля 4е аванса е на минимум Правълно ли мисля и така ли трябва да е да въртя ли утре помпата с надеждата да се оправи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Сеп 2008, 7:10

BMWm5 написа:днес свалих пло4ката и ме мерих с уреда на 0 бе6е 300 ома като подаде6 гас естестжено съпротивлението се овели4ава6е но никаде не ми прекъсна както и да я бях натискал и блъскал

не пръв поглед няма грам износено не знам като се износят вдлъбва ли се на вътре?

прекъсването не е постоянно а е само при натоварване (клима фарове ) съ6то така и потегляне без съеинител на ниски колата работи перфекно ако сложа 4а6а кафе няма да се разлее.. високите съ6то са много добре

инспек6ана е светнал 4ервено маслото не е сменено и не знам какво е дали проблема не е там?

смятам 4е няма да е и нафтов филтър за6тото във високите е много бърза

Проблем ми се стори 4е като свалих цялата пло4ка ябалката ми се видя малко поизносена.. а там където влиза на О образната 6танги4ка не мога да премеря разтоянието съмнява ме да не би да няма луфт съ6то тази 6тенги4ка върви по трудно във двата края (ляво дясно) не знам дали е проблем.. но предполагам 4е тя не отива в драта края до 0

до тук стигнах .. ни6то пове4е не открих утре смятам да я зака4а и да видя дали има някакви компиутърни проблеми но не вярвам там да е проблема Просто не ми идва на акъла какво друго може да е освен про4ката която смятам 4е е изправна (се пак се явава реустат а реустата 6том не прекъсва зна4и работи???)

съ6то така ако подпра леко оборотите да кажем 800 няма никакъв проблем освен едно мн леко доловимо прекъсване но не съ6тествено

Как да и дигна мн малко оборотите за да видя дали 6те се опраси???


Инспекшъна не пречи с нищо.Диагностиката едва ли ще помогне.За нафтовият филтър-разкачи мъркуча след него,за една минута трябва да изтече 1литър.Реустата може и да не е прекъснал ,но пистата да е изтрита частично и да има друго съпротивление.Виж нещата в подписа ми и сигурно ще си решиш проблема.А как ги подпираш оборотите :?:


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 04 Сеп 2008, 23:30

под подпиране на оборотите аз разбирам "да му подаде6 малко гас"

проблема го ре6их след дълго рови4кане из гнп-то оказа се 4е трябва6е о6те от на4ало да се сетя да му дигна оботорите с 10 :mhihi: но тъи като Наи големия маистор на гнп-то в Пловдив (Такси 1) ме подведе 4е това било единствено и само от графитната пло4ка и ми иска6е 1500 лв да ми я намери и да ми я смени :mhihi: но тъи като само с гнп-та не се бях зблъсквал о6те.. и благодарение на ва6ата помо6 и идеи разре6их проблема ! МЕРСИ

Благодаря наи ве4е на колегата zvetiko :mhihi:

в момента като кусна вси4ко фарове и тоци не прекъсва грам
само като 6тракна климатика има един лек пад на оборотите но това смятам 4е е нормал мога да го оправа но трябва да подам о6те малко гас.. се пак тря да има не6то и за уруки

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 05 Сеп 2008, 6:46

BMWm5 написа:под подпиране на оборотите аз разбирам "да му подаде6 малко гас"

проблема го ре6их след дълго рови4кане из гнп-то оказа се 4е трябва6е о6те от на4ало да се сетя да му дигна оботорите с 10 :mhihi: но тъи като Наи големия маистор на гнп-то в Пловдив (Такси 1) ме подведе 4е това било единствено и само от графитната пло4ка и ми иска6е 1500 лв да ми я намери и да ми я смени :mhihi: но тъи като само с гнп-та не се бях зблъсквал о6те.. и благодарение на ва6ата помо6 и идеи разре6их проблема ! МЕРСИ

Благодаря наи ве4е на колегата zvetiko :mhihi:

в момента като кусна вси4ко фарове и тоци не прекъсва грам
само като 6тракна климатика има един лек пад на оборотите но това смятам 4е е нормал мога да го оправа но трябва да подам о6те малко гас.. се пак тря да има не6то и за уруки


Не прекалявай с оборотите, има си определен диапазон на работа и ако го прехвърлиш може да почне да ти прави глупости колата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 07 Сеп 2008, 1:29

няма яд.. направих ги така 4е като като вклиу4а климата и фаровете едновременно да няма прекъсване и тресено... но интересното е 4е като измених да кажем центровката на газта прекъсването се оправи а оборотите не помръднаха

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 07 Сеп 2008, 7:37

BMWm5 написа:няма яд.. направих ги така 4е като като вклиу4а климата и фаровете едновременно да няма прекъсване и тресено... но интересното е 4е като измених да кажем центровката на газта прекъсването се оправи а оборотите не помръднаха


Така и трябва да бъде-ако се увеличи горивото в нормални граници празните обороти не се променят,чак като го увеличиш ненормално много ,може да придобият страшни стойности. ;)


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 15 Сеп 2008, 0:47

ся пак като смених маслото зе да тресе на ниски като загрее ... ина4е студена ли е никви признаци на мизерия какво може да е дали няма да е за6тото базиках горенето на помпата?Да запо4вам ли пак да експериментирам блъскаики пак помпата с 4ука?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 15 Сеп 2008, 6:58

BMWm5 написа:ся пак като смених маслото зе да тресе на ниски като загрее ... ина4е студена ли е никви признаци на мизерия какво може да е дали няма да е за6тото базиках горенето на помпата?Да запо4вам ли пак да експериментирам блъскаики пак помпата с 4ука?


Едва ли от смяна на масло ще тресе. Виж нещо друго ще да е, някой датчик да не сте разбутали при смяната.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 15 Сеп 2008, 23:44

не е дат4ик неска разхлабих помпата и я изместих малко напред при загряло положение.. и проработи перфекно но се появи стария проблем с прекъсването на ниски при вклиу4ени фарове ....

и ся както е студено вали и е мра4но.. 4иста4ки парно фарове и подгряване... направо имам 4увството 4е 6те се скъсът танпоните на двигателя а преди да парна помпата пак няма6е тоя проблем при вси4ки вклиу4ени работи :(

Толкова ли трябва да е прецизна тая регулировка напред на зад 4е толкова не мога да и нацеля центровката?? да не би проблема ми да е в центровката от едната гума към другата 6тото само там не съм въртял или пак градосите на помпата???

ако бе6е пло4ката с пистите 6те6е постоянно да прекъсва на ниски нали колеги?? тя колко горе доло струва? (се пак да се подготвя?)

или пък в основата на двата проблема да е не6то по електрониката...
Има логика да е не6то такова за6тото при пускане на голям товар ( клима , ел натоварване.. ) на ис-а ми от на4ало падат оборотите а после се дигат със 100 автомати4но а на тдс-а няма такава екста... а след първия пад на оборотите стралката по4ва да си играе от 600 до 800 оборота и така до като или не и подам малко гас или докато сама не си успокои оборотите :(


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 17 Сеп 2008, 1:19

колега zvetiko някаква идея? :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 17 Сеп 2008, 10:37

Помпата я въртиш към двигателя, за да намалиш предварението и да имаш повече мощност в ниските, след като при включване на консуматор ти подскача ( и при мен се получава горе - долу така) увеличи порцията на гориво - за единица време повече нафта да минава през дюзите.

:!: :!: :!: Преди всичко си източи нафтата от резервоара и го почисти преди да е станало студено:
1. все пак си е профилактика
2. обикновено утайката никак не прилича на нафта - тиня, кал, мазут, лайна :(
Защото от гадна нафта също се накъсва работата на агрегата - подскача, тресе, трепери и като включиш голям консуматор - почва да се изнасилва
и мучи.
Аз като чистих моя пролетта - последните 5л. бяха утайки и мизерии :!: :!: :!:

Знам , че за манипулацията на помпата са ти ясни работите, но ако имаш време изчисти резервоара


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 17 Сеп 2008, 15:04

да 6те го сваля 4е с тия на6те хубави нафти :mhihi:

а относно помпата само това не съм въртял о6те зацепването на помпата.. се пак да попитам каде трябва де е или каде е на ва6ите тдс-и за6тото моята ми се струва 4е е на мах

а като движа главата напред на зад не се оправя прекъсването :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: burgas

Мнение от borcata bc » 18 Сеп 2008, 12:20

колега аз го имам сьщия проблем ама смятам да не барам нищо поне засега. а ако някой е сменял плочката да каже колко му е струвала и дали се оправят оборотите.ако е 700-800 лв б..х я и плочката сменям я веднага :idea:
borcata bc

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook