330D акциз и въпросчета
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
330D акциз и въпросчета
Здравейте,
Поразгледах доста теми за акцизите на колите, но никъде не срешнах отговор на един въпрос. За какво става въпрос....
В германия си харесах БМВ 330Д 2002 година.... на снимките излгежда перфектно. Говорих веднага с няколко човека да ми я докарат и всички казват няма грижи. Това което ме учуди е че 2-ма от тях ми предложиха да я вкарат ... да им дам 1500 лв и да не плащам акциз. Бях чувал за някакви врътки... ама и тук да питам - реално ли може да стане това и какви са негативите (както всяко нещо на далавера)
ако може и не нарушаваме закона или тайната на всички семелюпци който са по-отворени... местни дилъри на коли да ги наречем.
Другия въпрос ми е след като колата е от частно лице - не е от автокъща и т.н. по-лошо ли е ? В смисъл че малко или много автокъщите имат някакво реноме... а този мушморок от който искам да я купя е просто г-н никой !
Цената която ми обяви като последна за колата е 8.400 евро след милионните цигании от моя страна. Имам предвид че да смъкне 1400 евро - и аз не вярвам да съм толкова добър.
Карам 320Д'99 и имам идея кое какво може да е .... но все пак 330Д си е коренно различна кола та се чудя какво ще ме посъветвате какво да гледам специфично при 330Д
и така... обобщавам :
това за 1500 лв за акциза - възможно ли е и евентуално как става
какво е специфичното при 330Д за да гледам да не улуча греда
Поразгледах доста теми за акцизите на колите, но никъде не срешнах отговор на един въпрос. За какво става въпрос....
В германия си харесах БМВ 330Д 2002 година.... на снимките излгежда перфектно. Говорих веднага с няколко човека да ми я докарат и всички казват няма грижи. Това което ме учуди е че 2-ма от тях ми предложиха да я вкарат ... да им дам 1500 лв и да не плащам акциз. Бях чувал за някакви врътки... ама и тук да питам - реално ли може да стане това и какви са негативите (както всяко нещо на далавера)
ако може и не нарушаваме закона или тайната на всички семелюпци който са по-отворени... местни дилъри на коли да ги наречем.
Другия въпрос ми е след като колата е от частно лице - не е от автокъща и т.н. по-лошо ли е ? В смисъл че малко или много автокъщите имат някакво реноме... а този мушморок от който искам да я купя е просто г-н никой !
Цената която ми обяви като последна за колата е 8.400 евро след милионните цигании от моя страна. Имам предвид че да смъкне 1400 евро - и аз не вярвам да съм толкова добър.
Карам 320Д'99 и имам идея кое какво може да е .... но все пак 330Д си е коренно различна кола та се чудя какво ще ме посъветвате какво да гледам специфично при 330Д
и така... обобщавам :
това за 1500 лв за акциза - възможно ли е и евентуално как става
какво е специфичното при 330Д за да гледам да не улуча греда

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
На мен ми звучи...нереално.Неможеш да я регистрираш без да си платил всичко,особено пък акциза.Другият вариянт за който се сещам е да няма номер на двигателя или да има нещо като декларация че си сменил двигателя примерно с 20d 150к.с
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
става тва с регистрацията с 1500лв само не им давай никви пари преди колата да стане на твое име, че ще останеш изненадан
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Sharo написа:става тва с регистрацията с 1500лв само не им давай никви пари преди колата да стане на твое име, че ще останеш изненадан
Доколкото знам не е проблем да мине на твое име колата с номера и всичко... проблема се явявал след това - дали от нап ще те търсят или от митница или друго място незнам.... но не е проблем да я регистрираш с бг номера а след това !
Та тези 1500 лв... спестявали това...
Имам приятел който си докара 320CDI мерцедес и го регистрира преди да е платил акциза и след това си го плати....но като данъци ли се плаща.... или какво... ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
акциза се плаща в едномесечен срок след регистрацията ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Малкия
- М40 Forever
-
- Мнения: 2550
- Регистриран на: 4.11.2003
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M
Без платен акциз колата не може да бъде регистрирана
Освен ако не се прави врътката с едни мургави агенти 


- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
май само Sharo знае какво говори
Само поправям те за 1 месец - след вноса в БГ се брои 1 месец , в който трябва да се внесат парите в МИТНИЦАТА . През това време колата може да се регистрира в КАТ без проблеми и без никакви подкупи. Тези които ти искат 1500лв просто си ги взимат и ти регват колата в КАТ , но проблема идва в последствие ..... А именно коли без платен акциа се проверяват (не постоянно , но се случва да засичат) и си има глоби , както и задържане на колата . Същото става и при прехвърляне на собственост .
Сега да ти кажа и за 2рата част от твоя въпрос , след като и аз минах по този път от 150 на 204кс . Първо си купуваш комон рейл дизел , по-различен тип мотор и основно с 2та си цилиндъра повече
Преди да караш приготви всички консумативи и сменяй всичко накуп (без никакви компромиси) , отстрани всички тупкания и тропвания и можеш да прегледаш мотора - най-вече страдат от не добре работещи дюзи и дебитомери . След това идва разхода - поне 2 литра отгоре на 320ката , но пък филинга е велик ))))) редови 6так с добра турбина и уникално стоене в завои и въобще на пътя


Сега да ти кажа и за 2рата част от твоя въпрос , след като и аз минах по този път от 150 на 204кс . Първо си купуваш комон рейл дизел , по-различен тип мотор и основно с 2та си цилиндъра повече

- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
V-max написа:Тези които ти искат 1500лв просто си ги взимат и ти регват колата в КАТ , но проблема идва в последствие ..... А именно коли без платен акциа се проверяват (не постоянно , но се случва да засичат) и си има глоби , както и задържане на колата
Акциза се дължи от този който е вкарал колата, т.е. този който първи я е регистрирал в КАТ! Сега разгледай поста на Малкия и свържи нещата

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
кога за последно плаща акциз колега ? щот аз точно минлата седмица го платих и друго ми казаха .... фирмата вносител или първия регистрирал я има доста голяма разлика



- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Прав си, не формулирах правилно поста си

Чл. 44. (1) Дължимият акциз се внася в републиканския бюджет, както следва:
1. (изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) в случаите по чл. 20, ал. 2, т. 5 - по сметката или в брой на касата на компетентното митническо учреждение от вносителя в сроковете за заплащане на митническото задължение, определени в Закона за митниците, когато длъжникът е физическо лице, което не е едноличен търговец;
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Всички мислите в доста грешна насока. Това БМВ ще влезе в страната като 320D , с леко променени документи. А тези 1500 лева са за хората по веригата митница-КАТ да не се заглеждат много в шестте му цилиндъра и да не се замислят има ли 320D с шест цилиндъра. След това по документи ще си остане 320D и так ще си му плащаш данъците и гражданската. Неприятният момент идва при каското, защото ще ти плащат като за 320, което е значително по малко ако се стигне до там, разбира се. Преди 4 години имах Вектра 2000 кубика, която заради ниския данък се водеше 1800 кубика по всички документи. Така я купих регистрирана и така си я продадох. Минавал съм на прегледи с нея и никой не ми е павил проблем. Явно подобна е идеята и на човека с 1500-те лева.
ukelichko написа:Всички мислите в доста грешна насока. Това БМВ ще влезе в страната като 320D , с леко променени документи. А тези 1500 лева са за хората по веригата митница-КАТ да не се заглеждат много в шестте му цилиндъра и да не се замислят има ли 320D с шест цилиндъра. След това по документи ще си остане 320D и так ще си му плащаш данъците и гражданската. Неприятният момент идва при каското, защото ще ти плащат като за 320, което е значително по малко ако се стигне до там, разбира се. Преди 4 години имах Вектра 2000 кубика, която заради ниския данък се водеше 1800 кубика по всички документи. Така я купих регистрирана и така си я продадох. Минавал съм на прегледи с нея и никой не ми е павил проблем. Явно подобна е идеята и на човека с 1500-те лева.
Само не разбрах какво точно правим с немския бриф, все пак той знае колко кубика и коня е колата


Към колегата който пита, доколкото знам колега единствения начин е с фалшив немски или италиански талон в който да са променени данните за двигателя. Италианските талони в дупница вървяли по 800 лева чух, колко е вярно нямам идея.
Занимавам се с внос на мотори и не съм много наясно с тия акцизи това което казвам съм го чул от колеги които внасят коли така че не мога да твърдя че е 100% достоверно

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
при всички положения рискувате да ви вземат колата , може да стане и на всяко кръстовище докато чакате на червено
Единствената работеща на 100% врътка е колата да се внесе на фирма , чийто собственик не знае , че има фирма , а такива са повечето роми
Общо взето ако се прави няква шмекерия най-добре е просто да не се плаща акциз и да караш на шано , пък може и да не те проверят


Единствената работеща на 100% врътка е колата да се внесе на фирма , чийто собственик не знае , че има фирма , а такива са повечето роми

Общо взето ако се прави няква шмекерия най-добре е просто да не се плаща акциз и да караш на шано , пък може и да не те проверят
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани