Съвет от колегите с обикновени газови уредби.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- hemicharger
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 5.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: всичко на колела
- Детайли за колата: E38 IAL 07.2001
DirtySouth написа:Ми защото например Chriss Brown човек израснал без баща и майка му бачка на 2 места да може да учи успя и има милиони в момента е 89 набор за такива хора не ме е яд ама за такива лимони зех тате и тн се нервирам
Кой е тоя?
Drugs... rock 'n' roll... bad-ass vegas whores... late-night booty calls... shiny disco balls...
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Relsata написа:Здравей колега за да се оправи всичко първо махаш кутията с обкновенния филтър и слагаш конусен спортен филтър,но за съжаление това е свързано с допълнителни разходи
Колега сигурен ли си в това което казваш


- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
тва за компа нещо не го разбрах, ше разясниш лиbobidogg написа:здрасто колега, значи при мен е под ваздушниа филтар и нямам твоя проблем но един приятел има проблема с оборотите и само компа ще те спаси така те съветвам аз де и при мен помогна
Re: Съвет от колегите с обикновени газови уредби.
diav0l0 написа:Здравейте колеги, от 2 седмици и аз съм с нова придобивка 318 98г.
Още като го взех го закарах да му сложат една газова уредба, и на море. Уредбата е обикновена lovato. Искам съвет от вас затова как са ви направили монтажа, че при мен нещо не съм доволен, и ако може ми дайте съвет как е при вас, че ще ходя на рекламация. Става на въпрос за това
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1193/114680601.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1151/1677360729.JPG
При монтажа ми сложиха една ''плюкалка'' след дебитомера. Знам, че трябва да я има иначе може да ми гръмне дебитомера, но заради нея сега кутията на въздушния филтър ми седи във въздуха и опира във водния радиатор и неможе да се закрепи за стойката си, защото всичко се измества напред. А гофрираният маруч към входящия колектор са го скъсали от напъване за да го наместят. При вас как е направено??? Не е ли по добре да се сложат някакви клапи на самите колектори, и да се махне тази след дебитомера, за де се закрепи кутията на филтъра, и гофрираният маркуч?
Още един въпрос. Имате ли проблеми с оборотите на газ, че при мен играят постоянно падат понякога до нула и пак се вдигат, а колата ми често гасне, на бензин нямам такива проблеми.
Знам че сега ще има коментари от сорта защо не сложи газов инжекцион? Но това не ми е първата кола на газ имам и пежо 306 пълна инжекция с обикновена газова и там всичко е като часовник, нито мени обороти нито гасне, нито гърми просто съм много доволен и затова реших и тук.
Благодаря предварително за съветите.
поздрави Христо Василев
Баце,искаш ли да ти дам съвет за газовата ,махай я.В събота при зареждане на Лукойл в Радомир мой приятел с брат му колата гръмва.Резултата,тежки изгарания на двамата от колата не става нищо,спасило ги е ,че едната вдрата не е била затворена.Газовата е монтирана преди месец има си паспорти стикери гаранции и т.н.
Тук искам и да благодаря на колегите от РПУ Радомир за оказаната помощ.

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Да, давай изясни, че и на мен ми стана интересна темата. Моето Е30 е с обикновена газова ловато, гори 20/100 при всякакви условия и ръчкания, след настройка и няколко "майстора" и няколко сервиза и всичко било наред. Интересното е, че на газ върви доста добре мисля, а на бензин не иска... Свещите са нови еднополюсни, добре работят, проверявам ги на моменти. Сменил съм горивен, въздушен и сякъв филтри
Давайте акъли, щото са изчерпах да го мисля
P.S. Съболезнования за колегите от инцидента...По принцип и аз не харесвам газовите ама в момента и аз имам..тъй че безаварийна на всички!


P.S. Съболезнования за колегите от инцидента...По принцип и аз не харесвам газовите ама в момента и аз имам..тъй че безаварийна на всички!
- hugh
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 26.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 Компакт
Re: Съвет от колегите с обикновени газови уредби.
diav0l0 написа:Здравейте колеги, от 2 седмици и аз съм с нова придобивка 318 98г.
Още като го взех го закарах да му сложат една газова уредба, и на море. Уредбата е обикновена lovato. Искам съвет от вас затова как са ви направили монтажа, че при мен нещо не съм доволен, и ако може ми дайте съвет как е при вас, че ще ходя на рекламация. Става на въпрос за това
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1193/114680601.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1151/1677360729.JPG
При монтажа ми сложиха една ''плюкалка'' след дебитомера. Знам, че трябва да я има иначе може да ми гръмне дебитомера, но заради нея сега кутията на въздушния филтър ми седи във въздуха и опира във водния радиатор и неможе да се закрепи за стойката си, защото всичко се измества напред. А гофрираният маруч към входящия колектор са го скъсали от напъване за да го наместят. При вас как е направено??? Не е ли по добре да се сложат някакви клапи на самите колектори, и да се махне тази след дебитомера, за де се закрепи кутията на филтъра, и гофрираният маркуч?
Още един въпрос. Имате ли проблеми с оборотите на газ, че при мен играят постоянно падат понякога до нула и пак се вдигат, а колата ми често гасне, на бензин нямам такива проблеми.
Знам че сега ще има коментари от сорта защо не сложи газов инжекцион? Но това не ми е първата кола на газ имам и пежо 306 пълна инжекция с обикновена газова и там всичко е като часовник, нито мени обороти нито гасне, нито гърми просто съм много доволен и затова реших и тук.
Благодаря предварително за съветите.
поздрави Христо Василев
Колега, въздушния филтър е закрепен с два болта и няма как да седи във въздуха или да се измести. При теб не са го закрепили като хората и затова опира водния радиатор. Проблема ти идва от това че са ти скъсали гофрирания маркуч,омотали са го с некви мизерии и той не може да се огъне достатъчно че да се намести кутията на въз. филтър.
При мен (Ловато) кутията на филтъра си седи на мястото, просто гофрирания маркуч се огъва малко повечко и това е.
Оборотите ти играят също поради същата причина - скъсан гофр.маркуч.
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Колеги бензинец,верно че е скъп и някои ще ме зачекне.Но по хубаво гориво от това за което е измислен мотора няма.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
Re: Съвет от колегите с обикновени газови уредби.
еми затова сега ако се разнищят причините за "гръмването" , тази фирма която е поставяла , или тези които са давали стикерите и документите, трябва да ги пратят в затвора.GVT написа:diav0l0 написа:Здравейте колеги, от 2 седмици и аз съм с нова придобивка 318 98г.
Още като го взех го закарах да му сложат една газова уредба, и на море. Уредбата е обикновена lovato. Искам съвет от вас затова как са ви направили монтажа, че при мен нещо не съм доволен, и ако може ми дайте съвет как е при вас, че ще ходя на рекламация. Става на въпрос за това
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1193/114680601.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1151/1677360729.JPG
При монтажа ми сложиха една ''плюкалка'' след дебитомера. Знам, че трябва да я има иначе може да ми гръмне дебитомера, но заради нея сега кутията на въздушния филтър ми седи във въздуха и опира във водния радиатор и неможе да се закрепи за стойката си, защото всичко се измества напред. А гофрираният маруч към входящия колектор са го скъсали от напъване за да го наместят. При вас как е направено??? Не е ли по добре да се сложат някакви клапи на самите колектори, и да се махне тази след дебитомера, за де се закрепи кутията на филтъра, и гофрираният маркуч?
Още един въпрос. Имате ли проблеми с оборотите на газ, че при мен играят постоянно падат понякога до нула и пак се вдигат, а колата ми често гасне, на бензин нямам такива проблеми.
Знам че сега ще има коментари от сорта защо не сложи газов инжекцион? Но това не ми е първата кола на газ имам и пежо 306 пълна инжекция с обикновена газова и там всичко е като часовник, нито мени обороти нито гасне, нито гърми просто съм много доволен и затова реших и тук.
Благодаря предварително за съветите.
поздрави Христо Василев
Баце,искаш ли да ти дам съвет за газовата ,махай я.В събота при зареждане на Лукойл в Радомир мой приятел с брат му колата гръмва.Резултата,тежки изгарания на двамата от колата не става нищо,спасило ги е ,че едната вдрата не е била затворена.Газовата е монтирана преди месец има си паспорти стикери гаранции и т.н.
Тук искам и да благодаря на колегите от РПУ Радомир за оказаната помощ.
при правилен и професионален монтаж току така нищо не може да гръмне.
баси.. от мин. 20 години хората почнаха масово да слагат газови, и то гаражни "майстори" и пак не са гърмели, а сега със проверки и сертификати - гърмят !?!?!

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани