Падане на температурата на водата...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Alx-P написа:Съжалявам обаче не мога да се сдържа вече- айде стига глупости:
- Първо какъв е тоя двигател дето щял да поддържа оптимална работна температура само от триенето без да има горене![]()
![]()
;
- Второ как става тая работа, че при спускане на скорост без газ, двигателя си подавал малко гориво и едновременно с това бордкомпа ти показва разход 0л - сигурно има някакъв таен резервоар който си подава гориво по отделна система;
- Трето, моята кола Compact M43, също изстива при спускане на скорост без газ (все пак спускането трябва да бъде малко по-продължително за да стане тая работа), а термостата ми не е повреден;
И последно за колегата, който пусна тая тема - не сменяй термостата, нормално е колата да почне да изстива при по-продължително спускане на скорост без газ!
Значи все пак има и хора тук които не само мислят,ами и разбират!!!

- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Колеги останових нещо,когато бронята си е с всичките елементи към нея и няма допълнителни отвори към мотора всичко е на ред при спускане и температурата не мърда.Но когато има отвори и допълнително навлиза въздух температурата пада.
Личен пример:Говоря точно за отворите м/у халогените,оригинално моята имаше пласасова кора която ги затваряше от вътрешната страна,след счупване на бронята и смяна не монтирах кората,и това явление се появи,после се замислих,че щом е сложена значи има за какво и е монтирах на новата броня и всичко заспа.И от там стигам до идеята,че допълнителни фактори влиаят.Но не подценяваите термостата,че един път остава отворен,а друг път затворен и тогава са големите ядове.
Личен пример:Говоря точно за отворите м/у халогените,оригинално моята имаше пласасова кора която ги затваряше от вътрешната страна,след счупване на бронята и смяна не монтирах кората,и това явление се появи,после се замислих,че щом е сложена значи има за какво и е монтирах на новата броня и всичко заспа.И от там стигам до идеята,че допълнителни фактори влиаят.Но не подценяваите термостата,че един път остава отворен,а друг път затворен и тогава са големите ядове.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
47 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани