Зареждане с бензин 92
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Зареждане с бензин 92
Привет! Някой от вас кара ли с бензин 92 октана и как се държи колата? Питам щото има бензин 92 на значително по- ниска цена от продажната и да наливам от него.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
лятото се пробвах с 92 за 20 лв и повече никога .. колата става много мудна ,на климатик направо умира ,и разхода се вдигна ,зле е .. но ако е много ефтин можеш да го смесваш с 95 малко ...
ей някой прекалил с ГЛАВНИТЕ БУКВИ
Всеки един е свободен да избира с какъв бензин ще си кара добичето ама всички сме длъжни да го посъветваме...Ако не ще,честито да му е..Тоя А92 дето си намерил всъщност е 86 пък тоя 95 дето зареждаме колеги какво мислите че е ??? На първия познал един портокалов фреш почерпка от мене 


- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
92 или 95 разлика не усещам, но като правило сипвам само на ОМВ и Лукойл а пък при сегашната цена май няма и да сипя 95 на цена от 1.60 

May the BMW force be with you!
грънка 95 е 89. иначе и 95 и 89 са със еднакво октаново число. въпрос на начин на мерене. фреша си го изпий сам
колата се кара със такъв бензин които позволява на компютъра да даде максимален аванс на центровката на високи обороти и пълна газ (което дава максимални коне). ако колата е смятана за 95 (89) - тогава и да сипваш 99 няма да има полза защото компютъра "не знае" и не е програмиран съответно да даде още повече аванс.
от друга страна обаче ако колата е смятана за 95 и ти и сипеш 92, компютъра много бързо ще научи че ако ти даде максималния аванс на пълна газ почват детонации (за тая цел има knock sensors" със които компа "слуша" двигателя за детонации). ако ги чуе връща аванса на запалването). което пък смъква конете.
това е и един от основните начини тунерите да вдигат конете със чипове на не-турбинирани двигатели- качат ти малко червената линия (щото фабрично е сложена със резерв), пуснат още малко аванс на високите и ето ти още 10-20 коня. но още аванс изисква по-хубаб бензин.
мисля че някъде имаше тема дето обяснява за аванса, детонациите и бензина... които го интересува- да търси и чете.
та - сипвайте квото ви пише във книжката. ако не искате детонации, пукнати бутала, нерви и разходи...

колата се кара със такъв бензин които позволява на компютъра да даде максимален аванс на центровката на високи обороти и пълна газ (което дава максимални коне). ако колата е смятана за 95 (89) - тогава и да сипваш 99 няма да има полза защото компютъра "не знае" и не е програмиран съответно да даде още повече аванс.
от друга страна обаче ако колата е смятана за 95 и ти и сипеш 92, компютъра много бързо ще научи че ако ти даде максималния аванс на пълна газ почват детонации (за тая цел има knock sensors" със които компа "слуша" двигателя за детонации). ако ги чуе връща аванса на запалването). което пък смъква конете.
това е и един от основните начини тунерите да вдигат конете със чипове на не-турбинирани двигатели- качат ти малко червената линия (щото фабрично е сложена със резерв), пуснат още малко аванс на високите и ето ти още 10-20 коня. но още аванс изисква по-хубаб бензин.
мисля че някъде имаше тема дето обяснява за аванса, детонациите и бензина... които го интересува- да търси и чете.
та - сипвайте квото ви пише във книжката. ако не искате детонации, пукнати бутала, нерви и разходи...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
grnka написа:ей някой прекалил с ГЛАВНИТЕ БУКВИВсеки един е свободен да избира с какъв бензин ще си кара добичето ама всички сме длъжни да го посъветваме...Ако не ще,честито да му е..Тоя А92 дето си намерил всъщност е 86 пък тоя 95 дето зареждаме колеги какво мислите че е ??? На първия познал един портокалов фреш почерпка от мене





За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
на моято кола,както и на повечето Е36 пише- 91-98,сега друг е въпроса колко 92 в БГ е 92....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
миналата седмица сложих за екзотика 1:1 95 и 100 на ОМВ .. незнам колко октана стана но колата върви чувствително по добре отколкото само с 95,като разликата се усеща предимно в ниските обороти точно където е малко мудна по принцип ..сигурно само с 100 че върви още по добре но много пари тоз 100 октановия
Значи си е смятана за хубав бензинец и си има предварениице ама няма кой да налее 


- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
И с 100 октана и с Н95 не усещам никва разлика-колата върви по един и същ начин, вече съм си казал, че няма да слагам Super 100 само си давам парите, а разлика =0. Виж 92 не съм и слагал
, ама и с него сигурно тъй ще върви 


ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Bergayos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 24.03.2002
- Местоположение: Costa Blanca, ESP
- Пол: Мъж
- Кара: E81 123d, E70 3.0d
- Мечтае да кара: Alpina B10
С 92 ще усетиш разлика. Аз пробвах един резервоар 92 ,определено няма да повторя! не че не върви ама....
разхода се вдигна малко и мотора стана по-шумен,бучи като нариташ газта.
разхода се вдигна малко и мотора стана по-шумен,бучи като нариташ газта.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани