Лек тунинг на Е60....

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Лек тунинг на Е60....

Мнение от SKISA » 26 Авг 2008, 14:23

Последна промяна SKISA на 05 Сеп 2008, 16:13, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 01 Сеп 2008, 9:33

турих спортен филтър на КиН и да ви кажа има разлика...!!усеща се !! може да е половин кон,но се усеща! има по-бърза реакция на педала и тръгва по-рязко!! според мен си има смисъл...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 01 Сеп 2008, 10:03

Колко $?

DS Motorsport
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 14.06.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake

Мнение от Денислав Шишев » 04 Сеп 2008, 1:05

SKISA написа:турих спортен филтър на КиН и да ви кажа има разлика...!!усеща се !! може да е половин кон,но се усеща! има по-бърза реакция на педала и тръгва по-рязко!! според мен си има смисъл...

Дали ще има разлика при дизела? :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 04 Сеп 2008, 8:38

Денис! написа:
SKISA написа:турих спортен филтър на КиН и да ви кажа има разлика...!!усеща се !! може да е половин кон,но се усеща! има по-бърза реакция на педала и тръгва по-рязко!! според мен си има смисъл...

Дали ще има разлика при дизела? :roll:

при дизела разликата ще е по-осезаема предполагам. всички доработки по колите -независимо дали слагаш турбо ,филтър,чип или нещо друго влияят много по-силно на дизели и на турбинирани двигатели.
ма ти тва требва да г ознаеш ,бе пич ;)
като ти гледах тройката и карането на събора си мисля,че аз требва да ти задавам въпроси. :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 04 Сеп 2008, 11:34

Денис! написа:
SKISA написа:турих спортен филтър на КиН и да ви кажа има разлика...!!усеща се !! може да е половин кон,но се усеща! има по-бърза реакция на педала и тръгва по-рязко!! според мен си има смисъл...

Дали ще има разлика при дизела? :roll:



Във "Вари 2000" продават оригинален въздушен спортен филтър "BMW". С него разликата е съвсем малка , но я има. :D

DS Motorsport
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 14.06.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake

Мнение от Денислав Шишев » 04 Сеп 2008, 11:37

SKISA написа:
Денис! написа:
SKISA написа:турих спортен филтър на КиН и да ви кажа има разлика...!!усеща се !! може да е половин кон,но се усеща! има по-бърза реакция на педала и тръгва по-рязко!! според мен си има смисъл...

Дали ще има разлика при дизела? :roll:

при дизела разликата ще е по-осезаема предполагам. всички доработки по колите -независимо дали слагаш турбо ,филтър,чип или нещо друго влияят много по-силно на дизели и на турбинирани двигатели.
ма ти тва требва да г ознаеш ,бе пич ;)
като ти гледах тройката и карането на събора си мисля,че аз требва да ти задавам въпроси. :lol:

Мерси колега! :winky:
Изображение


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 05 Сеп 2008, 8:27

ми снощи го сложих....!!! голем кеф!!!! требва да ви кажа ,че усещането е сериозно и си струва...!! карал съм само около 5-6км в града и не мога да дам отзиви за извънградско ,но в града особено на 1ва и 2ра се усеща бая разликата...!!! колата става много по-пъргава ,много бързо качва оборотите и тръгва наистина много по-бързо...!! усещането е като за 20-30коня отгоре ,колкото и пише на таблиците..!! другото усещане за повишеният въртящ момент трябва повече да проличи на дълъг път...!! общо взето за пръв път виждам докато я карам да ми светка толкова пъти лампата за ДСЦто...!!! :lol: най-интересното е ,че за мойта няма вариант за преместване на ограничителя на оборотите и там си остана старото ,което според мен е хубаво ,за да не изпържа съвсем двигателя...!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 10.12.2005
Пол: Мъж
Кара: 3er E90

Мнение от Naiob » 05 Сеп 2008, 12:13

какво си си сложил снощи че нещо не те разбрах, нов спортен филтър или?


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 05 Сеп 2008, 15:50

спортният филтър го сложих преди 5 дни! снощи сложих чип или по-точно не сложих чип /като чарк в компа/а нова програма за управление на двигателя и сега колата се държи наистина много пъргаво и барзо...!!! филтъра го усетих като го сложих като по-бърза реакция на педала на газта...!! не е кой знае кво ,но се усеща!! новата програма ,обаче е съвсем друга работа,а двете заедно преместиха колата в съвсем други начини на набиране и движение.
сръвнено като цени според мен филтъра не си струва чак толкова парите щото е 205лв ,а чипосването е 400лв ,но като разлика чипа е в десетки пъти повече от филтъра....!!!

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook