и в Пловдив има майстор на АГУ за баварците

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 26.02.2008

Мнение от кккк76 » 29 Авг 2008, 18:01

Djelebov написа:
BMWm5 написа:аз такива търса бързи на газ :) даи да си оговорим сре6та и 6те замерим :) ако иска6 и на бензин може6 и на газ на което върви пове4е :mhihi:


Аз имам лични впечатления от коли с обикновено газово, които вървят повече на гас, отколкото на бензин, но това става, когато клапата за газта се отвори така, че разходът на газ става около 2пъти повече от разхода на бензин.:mhihi:
Аз лично тва съм го опитвал на VW Vento 1.8 75к.с. и мой приятел с 318i също го е правил

Нищо колегата ще разбере за кво става вапрос . Тази седмица само да се задържа малко повече в Пловдив и ще направим една среща гореща .


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 30 Авг 2008, 2:54

нп :D с нетърпение 6те я о4аквам горе6тата сре6та :)

а пък ли4но мое впе4етление е 4е кола с пло4ка не може да върви на бензин на 100%

поради простата пре4ина 4е примерко Ф-то на дебитомера или пък на гуфрето (зависи каде е сложена тая смотана пло4ка) винаги е по голямо от това на газовата... сире4 за не разбира6тите гуфре Ф80 пло4ка ф60... е от каде да му доиде въздух на тоя двг 4е да се изфорсира на 100%???

нека знае6тите да кажат...

а това с вървенето пове4е на газ съм го правил на е30 м20б20 с 2 изпарителя за6тото дебита на 1 не стига да подмине 25 на 100 и не може тъи лесно да мине друго е30 320 на бензин без гъс (колата бе6е изкривила дебитомера в следствие на гърмежи поради обърната пло4ка от видни гъзови инжинери много знае6ти и разбира6ти а пак и бензинова помпа няма6е :mhihi: )

което от практика знам и казвам 4е е много трудно да замери6 които и да е било с пло4ка или на газ

мое мнение за газта.. Карам ис-а от 2 години и за ни6то на света не бих го развалил... едно 4е с прехвалините италиански утедби 6те ми доиде много по скъпо от колкото на бензин... или.. през 10 к све6ти през 20к кабели да не зъбравяме гърмежите ... и купуването на гуфрета дебитомери дроселови клапа и рядко но пак се слу4ва пръсване на колекторите при м50 ... някои могат да кажат моята кола не гърмина газ а аз мога да се обзаложа 4е ако искам мога и колекторите да гръмна .. и след пове4ко километър4ета си заминават клапаните и тяхните гнезда стават на язви или се нацепват и колко пари струва целия ремонт.. за6тото никои не иска да купи кола която работи на по малко цилиндри от дадените и.. никои! И се принождаваме да и правим ремонт.

ако някои мисли 4е не съм прав... да заповяда :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 30 Авг 2008, 19:17

BMWm5 написа:нп :D с нетърпение 6те я о4аквам горе6тата сре6та :)

а пък ли4но мое впе4етление е 4е кола с пло4ка не може да върви на бензин на 100%

поради простата пре4ина 4е примерко Ф-то на дебитомера или пък на гуфрето (зависи каде е сложена тая смотана пло4ка) винаги е по голямо от това на газовата... сире4 за не разбира6тите гуфре Ф80 пло4ка ф60... е от каде да му доиде въздух на тоя двг 4е да се изфорсира на 100%???

нека знае6тите да кажат...

а това с вървенето пове4е на газ съм го правил на е30 м20б20 с 2 изпарителя за6тото дебита на 1 не стига да подмине 25 на 100 и не може тъи лесно да мине друго е30 320 на бензин без гъс (колата бе6е изкривила дебитомера в следствие на гърмежи поради обърната пло4ка от видни гъзови инжинери много знае6ти и разбира6ти а пак и бензинова помпа няма6е :mhihi: )

което от практика знам и казвам 4е е много трудно да замери6 които и да е било с пло4ка или на газ

мое мнение за газта.. Карам ис-а от 2 години и за ни6то на света не бих го развалил... едно 4е с прехвалините италиански утедби 6те ми доиде много по скъпо от колкото на бензин... или.. през 10 к све6ти през 20к кабели да не зъбравяме гърмежите ... и купуването на гуфрета дебитомери дроселови клапа и рядко но пак се слу4ва пръсване на колекторите при м50 ... някои могат да кажат моята кола не гърмина газ а аз мога да се обзаложа 4е ако искам мога и колекторите да гръмна .. и след пове4ко километър4ета си заминават клапаните и тяхните гнезда стават на язви или се нацепват и колко пари струва целия ремонт.. за6тото никои не иска да купи кола която работи на по малко цилиндри от дадените и.. никои! И се принождаваме да и правим ремонт.

ако някои мисли 4е не съм прав... да заповяда :ok:


Веднага уточнавям: Тези коли дето съм ги изброил нямат 2 плочки. Не съм голям капацитет, ама не съм съгласен за тези неща с фитата- просто се пуска максималното количество гориво, което може да даде изпарителя и явно за тези две коли има резултат, а за на бензин може да си прав,а може и плочката да е същия диаметър ;) . Разхода на газ в левове може да е и по-голям от бензиновия, щото тва се прави ей тъй, да видим ко ше стане,а не е вид туниг на двигателя :mhihi: , всеки нормален човек би карал на бензин в този случай. Не искам да коментирам гръмежи, дебитомери, цена на бензина, на газта.... тас тема е изчерпана- става въпрос за пари
На мен ми се налага да ходя всяка седмица до Варна (от Бургас) от разликата м/у бензин и газ изяждам по една пица и нещо за пиене в Обзор, а пицата е много вкусна :yammy: ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 31 Авг 2008, 1:39

ти си знае6 колега

по на горе писах мое мнение!

А за пло4ката.. ок .. ако ф-то е еднакво и пуснем мах капацитет на изпарителя какво 6те стане с разхода?

Да това аз ли4но съм го правил... на Зил :mhihi: ( и на други коли но го давам за пример) за6тото... Зила е 6000 кубика и следователно 6те му трябва бая въздух... -> ако се сложи пло4ка с по малко ф няма да може да работи на бензин -> аз се опитах да го направя да работи на бензин и на газ но .. с ф като оригиналното и изпарител на мах не може да се изфорсира пове4е от 1000 оборота демек нямаме високи и се отказах от идеята така е и при колите единственото ре6ение е да се дуп4ат карбораторите което не е за предпо4итане а моно и фулл инжекците няма как да се дуп4ат

ако не ми вярва6 свали си някои ден пло4ката и сам 6те се увери6 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 31 Авг 2008, 8:43

BMWm5 написа:ти си знае6 колега

по на горе писах мое мнение!

А за пло4ката.. ок .. ако ф-то е еднакво и пуснем мах капацитет на изпарителя какво 6те стане с разхода?

Да това аз ли4но съм го правил... на Зил :mhihi: ( и на други коли но го давам за пример) за6тото... Зила е 6000 кубика и следователно 6те му трябва бая въздух... -> ако се сложи пло4ка с по малко ф няма да може да работи на бензин -> аз се опитах да го направя да работи на бензин и на газ но .. с ф като оригиналното и изпарител на мах не може да се изфорсира пове4е от 1000 оборота демек нямаме високи и се отказах от идеята така е и при колите единственото ре6ение е да се дуп4ат карбораторите което не е за предпо4итане а моно и фулл инжекците няма как да се дуп4ат

ако не ми вярва6 свали си някои ден пло4ката и сам 6те се увери6 :mhihi:


:OT: Имам опит с дупчени карборатори :lol: Диаметъра на "тръбичката" беше 1/3 от този на дросела и влизаше мноого навътре :lol: много грозна история, ама вършеше работа

На бмв-то още не съм сложил газ (имам го само от месец), надявам се тази седмица да сложа.... Воденичаров от форума има G-tech, ще я засека преди да сложа газта, след това и ще пиша.
Още днес ще направя първото засичане
....май тва е най-сигурния вариант да се провери :D
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 31 Авг 2008, 11:59

дам .. кажи после резултатите :)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook