Накичих се пак :))
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...значи и аз карам 520 М-каGemar написа:TazzMann написа:...браво колега много добре. А каква е разликата от оригиналните прагове за не М-ки ???
Ами то "не М-ка" както я наричаш на практика няма прагове. Направо са си гредите на купето отдолу под вратите напръскани с грунд.



http://picbg.net/u/24172/18008/192634.jpg
http://picbg.net/pic.php?u=241729hCOt&i ... &file=.jpg
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: ре
slavianko написа:Там са си колега. Дори са необикновенно добре запазени като се има в предвид че рядко се намира петица със запазени такива. Просто са малко мръсни.Gemar написа:Честито за хубавата украса
А лайстничките под вратите къде са ти?
Хм, това което виждам на снимките като че ли са оригиналните лайстни на Е34-ката... М-техниковите са малко по-различни...
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Лайсните на вратата са си оригинални да. То няма и какви дрги да бъдатGemar написа:slavianko написа:Там са си колега. Дори са необикновенно добре запазени като се има в предвид че рядко се намира петица със запазени такива. Просто са малко мръсни.Gemar написа:Честито за хубавата украса
А лайстничките под вратите къде са ти?
Хм, това което виждам на снимките като че ли са оригиналните лайстни на Е34-ката... М-техниковите са малко по-различни...



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Re: ре
slavianko написа:Лайсните на вратата са си оригинални да. То няма и какви дрги да бъдатGemar написа:slavianko написа:Там са си колега. Дори са необикновенно добре запазени като се има в предвид че рядко се намира петица със запазени такива. Просто са малко мръсни.Gemar написа:Честито за хубавата украса
А лайстничките под вратите къде са ти?
Хм, това което виждам на снимките като че ли са оригиналните лайстни на Е34-ката... М-техниковите са малко по-различни...![]()
Праговете са други
Има какви други да бъдат

Наистина колата изглежда жестоко

R6 - Was sonst?
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Да да.. ясно ми е за праговете, защото аз зимата купих пълен М-пакет - прагове, брони... мисълта ми е да си потърсиш и лайстните от човека, от който си купил праговете за да има завършен вид... все пак редно е да ти даде и тях, защото те са част от праговете 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Хм. Честно да ви кажа не знаех че и лайсните са другиGemar написа:Да да.. ясно ми е за праговете, защото аз зимата купих пълен М-пакет - прагове, брони... мисълта ми е да си потърсиш и лайстните от човека, от който си купил праговете за да има завършен вид... все пак редно е да ти даде и тях, защото те са част от праговете




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Братле не искам да те разочаровам но така здраво се хванаха че ако се наложи да ги махам сигурно ще трябва да ги вадя на парчетаdizelboy написа:ae изкараите калупи де


ти земи махни тъз задната броня


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
slavianko написа:Братле не искам да те разочаровам но така здраво се хванаха че ако се наложи да ги махам сигурно ще трябва да ги вадя на парчетаdizelboy написа:ae изкараите калупи де![]()
ти земи махни тъз задната броня![]()
праговете не са ти чак толкова лоши
nмери ми задна м добавка за бронията и ти решавам мъките




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
За задната нямаш никакви фрижи. Маха се за 3 мин и се слага пак за толкова.dizelboy написа:slavianko написа:Братле не искам да те разочаровам но така здраво се хванаха че ако се наложи да ги махам сигурно ще трябва да ги вадя на парчетаdizelboy написа:ae изкараите калупи де![]()
ти земи махни тъз задната броня![]()
праговете не са ти чак толкова лоши
nмери ми задна м добавка за бронията и ти решавам мъките

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Re: re
slavianko написа:За задната нямаш никакви фрижи. Маха се за 3 мин и се слага пак за толкова.dizelboy написа:slavianko написа:Братле не искам да те разочаровам но така здраво се хванаха че ако се наложи да ги махам сигурно ще трябва да ги вадя на парчетаdizelboy написа:ae изкараите калупи де![]()
ти земи махни тъз задната броня![]()
праговете не са ти чак толкова лоши
nмери ми задна м добавка за бронията и ти решавам мъките
намери добавка та де
тука нема нещо



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Е моята е същата само че е реплика но е едно към едноdizelboy написа:slavianko написа:За задната нямаш никакви фрижи. Маха се за 3 мин и се слага пак за толкова.dizelboy написа:slavianko написа:Братле не искам да те разочаровам но така здраво се хванаха че ако се наложи да ги махам сигурно ще трябва да ги вадя на парчетаdizelboy написа:ae изкараите калупи де![]()
ти земи махни тъз задната броня![]()
праговете не са ти чак толкова лоши
nмери ми задна м добавка за бронията и ти решавам мъките
намери добавка та де
тука нема нещо
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани