За летите джанти
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
За летите джанти
Здравейте братя по оръжие,
позволявам си да пусна нова тема в основния форум,но мисля че по този начин мога да получа тук повече компетентни отговори.
Баварката ми е оборудвана с лети джанти 17 цола,гуми 225/45
Когато я взех джантите бяха леко криви.
Не се усещаше чак вибриране на волана или скоростния лост,но се чуваше лекото специфично хлопане на криви джанти.
Отидох на вулканизатор и когато ги качихме на стенда се ужасих-бая играеха.
Отидох при едни приятелчета които са ми изправяли стоманени джанти и тогава бях останал много доволен.
Последно като отидох с алуминиевите бяха достатъчно убедителни,че ще ги изправят.
Както и да е - направиха тази операция,балансираха ги и след това се усещаше наистина разлика.
НО не се минаха много километри и пак се получи това хлоп-хлоп.А на тази кола направо дразни.При положение че и това има странични ефекти....
През това време не съм минавал през опасни и дупки с остри ръбове за да остана с впечатлението,че някъде някоя съм изкривил.
Та въпросът ми е каква е технологията по изправянето и балансирането на лети джанти?
Дали тези приятелчета само са ми взели парите и са ме направили на шаран?
Толкова ли лесно се кривят летите джанти при положение че не съм уцелвал дупка с остри ръбове при висока скорост?Пои принцип по непознати пътища карам много внимателно.
Дали както ми казват за тези гуми налягане от 2,3 бара е нещо нормално?
Започнах да се вманиачавам по тези лети джанти!
вярно е че са много красиви и колата изглежда по съвсем друг начин но май не са за тези пътища.
Благодаря предварително за всеки отговор

позволявам си да пусна нова тема в основния форум,но мисля че по този начин мога да получа тук повече компетентни отговори.
Баварката ми е оборудвана с лети джанти 17 цола,гуми 225/45
Когато я взех джантите бяха леко криви.
Не се усещаше чак вибриране на волана или скоростния лост,но се чуваше лекото специфично хлопане на криви джанти.
Отидох на вулканизатор и когато ги качихме на стенда се ужасих-бая играеха.
Отидох при едни приятелчета които са ми изправяли стоманени джанти и тогава бях останал много доволен.
Последно като отидох с алуминиевите бяха достатъчно убедителни,че ще ги изправят.
Както и да е - направиха тази операция,балансираха ги и след това се усещаше наистина разлика.
НО не се минаха много километри и пак се получи това хлоп-хлоп.А на тази кола направо дразни.При положение че и това има странични ефекти....
През това време не съм минавал през опасни и дупки с остри ръбове за да остана с впечатлението,че някъде някоя съм изкривил.
Та въпросът ми е каква е технологията по изправянето и балансирането на лети джанти?
Дали тези приятелчета само са ми взели парите и са ме направили на шаран?
Толкова ли лесно се кривят летите джанти при положение че не съм уцелвал дупка с остри ръбове при висока скорост?Пои принцип по непознати пътища карам много внимателно.
Дали както ми казват за тези гуми налягане от 2,3 бара е нещо нормално?
Започнах да се вманиачавам по тези лети джанти!
вярно е че са много красиви и колата изглежда по съвсем друг начин но май не са за тези пътища.
Благодаря предварително за всеки отговор



БМВ-любов ли е или как да го опиша?!
Вие си знаете!
Вие си знаете!
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Re: За летите джанти
Svetoslav написа:Здравейте братя по оръжие,
Отидох при едни приятелчета които са ми изправяли стоманени джанти и тогава бях останал много доволен.
Последно като отидох с алуминиевите бяха достатъчно убедителни,че ще ги изправят.
![]()
![]()
Само да не са ти ги изправили както се изправят стоманени..... с чука



И съвет от мен, карай ги минимум на 2,5 бара налягане - по трудно се кривят джантите и съответно по-трудно се правят цицини на гумите
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
карам ги на 2.6 и пак ги исправям редовно...
истината е, че по София е трудно да се опазиш от дупки, особенно сега, когато вече има много локви и не се виждат:( повечето ги помня на изуст, ама постоянно се появяват нови и нови:( и забрави да се катериш по бордюри. аз вече се отказах да се боря с тях.

истината е, че по София е трудно да се опазиш от дупки, особенно сега, когато вече има много локви и не се виждат:( повечето ги помня на изуст, ама постоянно се появяват нови и нови:( и забрави да се катериш по бордюри. аз вече се отказах да се боря с тях.

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
т'ва беше супер яко - к'во сега дай да не влизаме в завоите с висока скорост ли, че то тогава к'во да правим с тия БМВ-та. Пък и каква беше връзката с Фиат Темпра, също неможах да разбера.
А иначе изправянето на стоманени и алуминиеви джанти няма нищо общо. Алуминия трябва да се обработва по съвсем друг начин, защото е крехък.
А иначе изправянето на стоманени и алуминиеви джанти няма нищо общо. Алуминия трябва да се обработва по съвсем друг начин, защото е крехък.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Това за завоя ме разцепи направо... под масата съм
п.с. съжалявам за офтопика, но не се сдържах



п.с. съжалявам за офтопика, но не се сдържах
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ми той един приятел се опита да изправи една лята джанта с чука и познайте кво стана?!
Може да си ги изкривил и като паркираш върху някой по висок бордюр при качването, не е задължително да е дупка и при висока скорост. По дпбре отиди на някой друг сервиз да ги видат и да ти кажат кво мислат!

Може да си ги изкривил и като паркираш върху някой по висок бордюр при качването, не е задължително да е дупка и при висока скорост. По дпбре отиди на някой друг сервиз да ги видат и да ти кажат кво мислат!
Джантите са ми Артек.Много добре стоят на колата,но се изтормозих с тези дупки.
Тези познати ме посъветваха,че ако видя дупка в последния момент да не натискам спирачки,че става по-зле. И има логика.В момент ако натиснеш рязко спирачките и минаваш дупка с предна дясна гума например-представете си какви инерционни сили действат върху джантата.
казват ми,че било по-добре да не се опитвам да спирам пред дупка-ако не съм сигурен че ще спря пред нея разбира се.Ако продължи процеса на спиране и по време на преминаването през тази гад-жална им майка я на гума,я на джанта.
Иначе благодаря за съветите момчета!
Тези познати ме посъветваха,че ако видя дупка в последния момент да не натискам спирачки,че става по-зле. И има логика.В момент ако натиснеш рязко спирачките и минаваш дупка с предна дясна гума например-представете си какви инерционни сили действат върху джантата.
казват ми,че било по-добре да не се опитвам да спирам пред дупка-ако не съм сигурен че ще спря пред нея разбира се.Ако продължи процеса на спиране и по време на преминаването през тази гад-жална им майка я на гума,я на джанта.
Иначе благодаря за съветите момчета!
БМВ-любов ли е или как да го опиша?!
Вие си знаете!
Вие си знаете!
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
влезеш ли със спирачка в хубава дупка, това че си си искривил джантата, ще е последния ти проблем, повярвай ми ! така съм кривил носач !!! просто цялото натоварване се поема от джантата и окачването. винаги пускай спирачката преди неравности и дупки. колкото си спрял, толкова, няма смисъл от ненужен риск. освен това почти всички нови модели гуми имат борд на гумата да пази борд-а на джантата.

- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Добре а някой може ли да каже на какво налягане трябва да се 225/50/16 


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
2,3 до 2,5 препоръчително за 205/55/16. С по-малко кривиш джанти, с повече колата много друса и става нестабилна. И двете положения са проверени многократно от мен
При твоя по-широк размер можеш спокойно да караш на 2,5.

Never mistake motion for action...
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани