Проверка на алтернатора
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Проверка на алтернатора
Ако някой може да помогне... Интересува ме след като ми светна лампата за зареждане на акумулатора, как да замеря дали алтeрнатора е здрав и също така да проверя реле-регулатора дали е OK?
Мерси предварително!
Мерси предварително!
Niky Georgiev
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Волтметър на + и - на акумулатора. Палиш, 2500+ оборота - напрежението трябва да се вдига бавно, но не над 14,4V. Възможно е да не е наред само веригата за контролната лампа, а динамото да си зарежда нормално.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Мерси за инфото, но след каране 5 мин. на фарове ми падна акумулатора и се наложи да ме дърпат (5 мин. след като светна лампата, че не зарежда). Определено не зареждаше, но вече свалих алтернатора. Има ли начин като е свален да се разбере проблема в реле-регулатора ли е или алтернатора е сдал...
Ядосах се на едни майстори дето ме успиваха, че разбираш ли било много сложно да свалят алтернатора и 50-60 лв бил минимума само за тая функция. Свалих си го сам за 10 мин. на лампа.
Само трябва да го диагностицираме някак...
Ядосах се на едни майстори дето ме успиваха, че разбираш ли било много сложно да свалят алтернатора и 50-60 лв бил минимума само за тая функция. Свалих си го сам за 10 мин. на лампа.

Само трябва да го диагностицираме някак...

Niky Georgiev
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Сваления регулатор може да го сложиш на друга кола с такъв /сменя се за <10мин./ и да видиш как ще работи на другата кола. Виж също дължината на четките на регулатора - мин. 6мм. Тук http://dl.bmworg.ru/book/haynes/3&5_05.pdf има доста за диагностиката на динамото и други нещица "по токовете" на мотора.
Успех
Успех
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани