За почитателите на Old School...
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
DEFLEPPARD написа:Турту....
само едно нещо не разбрах...
как може сега да рисува коли които ще се произвсеждат чак след 15 години... все ми се струва че 2-3 години е напълно достатъчно време да се измисли един модел и да се пусне в производство... струва ми се абсурдно да се "чака" 10-15 години
Интересувай се повече от автомобили или конкретно от BMW ..

Обикновено тестовете (технически) на един автомобил са около 2-3 години и това е на готов направен модел, което означава, че технологийте за него са изобретени поне 5 години преди това, а самия автомобил е създаден на хартия около 10 .. Примерно ще те излъжа с една две години, но Бенгъл работи над Е46 .. примерно '94та година

- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
Turturelo написа:
Интересувай се повече от автомобили или конкретно от BMW ..![]()
Обикновено тестовете (технически) на един автомобил са около 2-3 години и това е на готов направен модел, което означава, че технологийте за него са изобретени поне 5 години преди това, а самия автомобил е създаден на хартия около 10 .. Примерно ще те излъжа с една две години, но Бенгъл работи над Е46 .. примерно '94та година
е на тва му викам да си "назад с 10 години"

тез тестове вместо 3 години не могат ли да ги правят 10 пъти повече специалисти и 3 месеца примерно?....


П.С. ся се сетих че като бях малък около мен и приятелчетата ми цареше мнение че колите излизат първо на плакати, после на колички и чак след това като истински коли... ама тогава ме интересуваше само втората част от производството - количките


тестовете са също и за издръжливост, стареене, надеждност и така нататък
те се правят в продължение на месеци/години
може да си гледал по телевизията са давали за тестване на автомобили, и изобщо техника - примерно автоматизирана система отваря и затваря вратите постоянно, и така 100,000 цикъла
целта е да се види дали вратата (примерно) ще издържи толкова за колкото е предвидена
подобни тестове се правят на повечето ключови механични детайли
двигателят също се тества на продължително натоварване, окачването...
тоест, няма как физически да се съкрати периода за тестване, дори и да наемат китайците и индийците взети заедно
така наречените stability tests (които ги има не само в машиностроенето, но и в хардуерните и софтуерните технологии) тестват продукта на продължително натоварване, което си е времеотнемащ процес, но пък спомага страшно много за качеството на крайния продукт
бъди сигурен че майкрософт също не са измислили джам2000 лятото на 1999 година, а всъщност много преди това
само при нискобюджетните -- съответно нискокачествените -- продукти времето от идеята до изкарването на пазара клони към нула
те се правят в продължение на месеци/години
може да си гледал по телевизията са давали за тестване на автомобили, и изобщо техника - примерно автоматизирана система отваря и затваря вратите постоянно, и така 100,000 цикъла
целта е да се види дали вратата (примерно) ще издържи толкова за колкото е предвидена
подобни тестове се правят на повечето ключови механични детайли
двигателят също се тества на продължително натоварване, окачването...
тоест, няма как физически да се съкрати периода за тестване, дори и да наемат китайците и индийците взети заедно

така наречените stability tests (които ги има не само в машиностроенето, но и в хардуерните и софтуерните технологии) тестват продукта на продължително натоварване, което си е времеотнемащ процес, но пък спомага страшно много за качеството на крайния продукт
бъди сигурен че майкрософт също не са измислили джам2000 лятото на 1999 година, а всъщност много преди това
само при нискобюджетните -- съответно нискокачествените -- продукти времето от идеята до изкарването на пазара клони към нула
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
marti the pi4 написа:...
Пич нищо не си разбрал.Проблема е,че много меркантилни станаха в борда на директорите на БМВ и с това желание да продават повече променят автомобила в посока която на мен /и не само/ не ми харесва.
Повече продажби не означават по-добра кола задължително.Помисли в/у това

Борда на директорите се стреми към повече продажби,ние феновете към по-БМВта,а това са противоречиви неща и ние ще/вече го д***ме.
Боли ме защото след 3-4 години ще застана пред дилемата,като и много от нас,да си купуваме коли на 2-3 години или нови и тогава?
- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
дай боже всеки от нас да застане пред дилемата : ново или на 2-3 години... гледай сега пич за мен лично новата кола си е нова и колкото и добър да е предишен модел ГОВОРИМ за нови технологии , примерно карал ли си BMW със нов скоростна кутия , която е взаимствана с F1 а .... защото аз лично съм на принципа око да види ръка да пипне т.е. не мога да карам болид от F1 да кажем но бих могъл да си купя такава кола в която да има технологията.... и още нещо старото ми BMW беше Е34 91 год сега карам Е39 96год. да ти обесня ли колко голяма е разликата едното е измислено 86-87 а другото 94-95 а това са 10год технологии новата кола ми гори по-малко а върви повече новата кола ми е в пъти по-стабилна от старата ...най-новата петица е по-маневрена да кажем от една Е-класа нещо което до този момент не беше така и т. н . абе качи се на ново BMW и искам пак да ми кажеш , че не ти харесва 

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Много вярно "Око да види ръка да пипне". Точно затова за мен най-добрите коли са произведени в периода ~'84-'90г. След това им идва в повече пластмасата и електрониката.Поне за моя вкус.И все повече БМВ започва да заприличва на МБ,като цяло.Къде е хулигана на аутобана?
Безспорно новите технологий имат своето място,никой не ги отрича.Начина по който ги прилагат не ми допада.
Колкото до вървенето дълбоко се съмнявам,че вървят повече!Странно защо това което се наблюдава е точно обратното? Само на каталози са по-бързи май.
Безспорно новите технологий имат своето място,никой не ги отрича.Начина по който ги прилагат не ми допада.
Колкото до вървенето дълбоко се съмнявам,че вървят повече!Странно защо това което се наблюдава е точно обратното? Само на каталози са по-бързи май.
- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
само на каталози са по-бързи май от какво?
абе кратко инфо примено през последните 10 год. BMW създаде най добрия дизелив двигател, разликата в М5 до 97г ако не се лъжа е смощност 340-380 коня след това става 400 най-новата М5 е малко над 500 .... не мога да разбера това , че има електроника какво не ви харесва дали е повече или по-малко е се тая или я има или я няма а тя е създадена да ви помага ....за по-олекотеното купе от 96 г насам пък изобщо не е станало на въпрос, за по-добрата маневреност, за по-големия обем вътре в купето също и ако пак ми кажеш , че новите коли на баварците не стават просто неам думи .....
абе кратко инфо примено през последните 10 год. BMW създаде най добрия дизелив двигател, разликата в М5 до 97г ако не се лъжа е смощност 340-380 коня след това става 400 най-новата М5 е малко над 500 .... не мога да разбера това , че има електроника какво не ви харесва дали е повече или по-малко е се тая или я има или я няма а тя е създадена да ви помага ....за по-олекотеното купе от 96 г насам пък изобщо не е станало на въпрос, за по-добрата маневреност, за по-големия обем вътре в купето също и ако пак ми кажеш , че новите коли на баварците не стават просто неам думи .....
- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
само на каталози са по-бързи май от какво?
абе кратко инфо примено през последните 10 год. BMW създаде най добрия дизелив двигател, разликата в М5 до 97г ако не се лъжа е смощност 340-380 коня след това става 400 най-новата М5 е малко над 500 .... не мога да разбера това , че има електроника какво не ви харесва дали е повече или по-малко е се тая или я има или я няма а тя е създадена да ви помага ....за по-олекотеното купе от 96 г насам пък изобщо не е станало на въпрос, за по-добрата маневреност, за по-големия обем вътре в купето също и ако пак ми кажеш , че новите коли на баварците не стават просто неам думи .....
абе кратко инфо примено през последните 10 год. BMW създаде най добрия дизелив двигател, разликата в М5 до 97г ако не се лъжа е смощност 340-380 коня след това става 400 най-новата М5 е малко над 500 .... не мога да разбера това , че има електроника какво не ви харесва дали е повече или по-малко е се тая или я има или я няма а тя е създадена да ви помага ....за по-олекотеното купе от 96 г насам пък изобщо не е станало на въпрос, за по-добрата маневреност, за по-големия обем вътре в купето също и ако пак ми кажеш , че новите коли на баварците не стават просто неам думи .....
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
marti the pi4 написа:....
Това, че ти незнаеш колко коня е Е34 М5 и също така, че и преди нея има и Е28 М5 ми говори колко си в час със по старите БМВта.. така, че като нямаш базата (знанията) за сравнение с новите не говори празни приказки защото мога да ти кажа, че една Е28 М5 е доста по лека от всичките М5ци излизали след това!

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 23 Фев 2021, 23:45, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани