Проблем със зареждането

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 18 Авг 2008, 20:54

И как го замери??
С мултицет? Абе хора, вие правите ли понякога разлика между ток и напрежение. ;)
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 18 Авг 2008, 23:08

`ми нз,но точно аз правя разлика и със мулти цет сътм го мерил и на стенд съм го носил при майсторано мислех че лампата ще спре да свети уви не недей


П.С.
преди да кажеш нещо го обмисли за да не скляпаш като маймуна в трици
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 19 Авг 2008, 15:34

golov_bg написа:`ми нз,но точно аз правя разлика и със мулти цет сътм го мерил и на стенд съм го носил при майсторано мислех че лампата ще спре да свети уви не недей


П.С.
преди да кажеш нещо го обмисли за да не скляпаш като маймуна в трици



Я пак :twisted:
На какъв стенд си го мерил??? Какво му е наименованието на този стенд?

ПП: А, дали скляпам (що за израз :roll: ) или не, не си ти този който ще определи :!:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 19 Авг 2008, 19:59

виж ся не съм писал тука да се караме просто искам да разбера от какво се получава рейш? за наименованието няма да ти кажа щото аз така му викам а и не ме интересува така че ако искаш помагай ако искаш недей поне не пиши излишни редове

П.С.
не съм този който ще каже,говоря общо.....
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 20 Авг 2008, 12:23

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Добре де, разбрахме се.
Много хора си мислят, че като боднат мултицета и скиват 12-14 волта всичко с акумулатора и алтернатора е наред. Обаче кво се получава - волтаж има ама ток - немаааа.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 20 Авг 2008, 12:29

golov_bg написа:аз имам едно питане светна ми лампата ама слабичко светеше,смених си четките и релето,покарах малко и пак светна(слабо),зарежда си динамото замервах го всичко е ок но тази лампа ме притеснява от какво може да е????? :help:


Уффф, я кажи какъв ти е акумулатора :D Колко амперчаса е, стартов ток, на колко години е кога е профилактиран за последно и т.н.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 21 Авг 2008, 0:37

ми акумолатора е 88амперчаса но не о знам на колко години е колата я взех април месец,провахме го с товарна намотка и казаха че е добре
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 21 Авг 2008, 15:43

оказа се диодния блок и сега трябва да си купя диоди и да ги сменя,някой знае ли какви са(модел номер параметри)
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 9.05.2006
Местоположение: София
Кара: E38

проблем сьс зареждането

Мнение от Dino » 24 Авг 2008, 18:19

Сменя се целия диоден блок-не е като при Ладите-един диод и готово Не е скьп-на Фиата ми беше около 50лв нов
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 24 Авг 2008, 18:39

rado_rf написа::mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Добре де, разбрахме се.
Много хора си мислят, че като боднат мултицета и скиват 12-14 волта всичко с акумулатора и алтернатора е наред. Обаче кво се получава - волтаж има ама ток - немаааа.


Ти за закона на Ом да си чувал-не може да има напрежение ,а да няма ток. :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 9.05.2006
Местоположение: София
Кара: E38

проблем сьс зареждането

Мнение от Dino » 24 Авг 2008, 19:06

Потенциалната разлика между две точки се нарича напрежение и се измерва вьв волтове а количеството електрони преминали за единица време между тях-ток и се измерва в Ампери т е ако не свьржеш точките ток няма Ако имаш окислена врьзка нямаш достатьчно Ток за голям консуматор като клаксона например и тогава той мяука Защо имаме предпазители с различен ампераж при еднакво Напрежение за всички консуматори в автомобила
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 24 Авг 2008, 19:33

zvetiko написа:
rado_rf написа::mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Добре де, разбрахме се.
Много хора си мислят, че като боднат мултицета и скиват 12-14 волта всичко с акумулатора и алтернатора е наред. Обаче кво се получава - волтаж има ама ток - немаааа.


Ти за закона на Ом да си чувал-не може да има напрежение ,а да няма ток. :confused:


физиката се променя :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 24 Авг 2008, 20:00

сменя се сменя се само нз какви са ако някой ми каже да не го разглобявам два пъти
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: проблем сьс зареждането

Мнение от zvetiko » 24 Авг 2008, 20:42

Dino написа:Потенциалната разлика между две точки се нарича напрежение и се измерва вьв волтове а количеството електрони преминали за единица време между тях-ток и се измерва в Ампери т е ако не свьржеш точките ток няма Ако имаш окислена врьзка нямаш достатьчно Ток за голям консуматор като клаксона например и тогава той мяука Защо имаме предпазители с различен ампераж при еднакво Напрежение за всички консуматори в автомобила


Потенциалната разлика между две СВЪРЗАНИ точки.Ако няма връзка между двете точки няма нито ток ,нито напрежение.При окислена връзка-нито тока е достатъчен ,нито напрежението(измери напрежението при подобна връзка и виж какво ще стане с него при натоварването и).
Имаме предпазители с различен ампераж защото е необходимо различно количество ток за отделните консуматори.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook