Проблем с оборотите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=454501
Ето тук има малко снимки, ама е за М42, на дваиската несъм много сигурен къде е, ама поне може да го видиш как изглежда
Ето тук има малко снимки, ама е за М42, на дваиската несъм много сигурен къде е, ама поне може да го видиш как изглежда

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
k1k0 написа:Сложна работа тва не е за мен
Я стига глупости, не е сложо бе ше се справиш


- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
[quote="k1k0"]Датчик на разпределителен вал се оказа на диагностиката
[/quote
Викаш братле разминалъм се тънко .
Като почнах да свалям си мислех че ше е нещо дебело какъвто съм карък ама си отдъхнах накрая .

Викаш братле разминалъм се тънко .
Като почнах да свалям си мислех че ше е нещо дебело какъвто съм карък ама си отдъхнах накрая .
- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
Сваляй без да се боиш не е сложно.Само така изглежда.И аз преди да почна се двоумях дали аз дали да ида на майстор ама като ми казаха цифрата и веднага добих кураж и си го направих сам .И не само това но и други неща съм си правил сам щото тия педали непознават парите .Мислят че като караме БМВ и е космически кораб .
Викаш неволята и почваш.само запоняй последователноста н аразглобяване и после по обратен ред .Пожелавам ти успех.
Викаш неволята и почваш.само запоняй последователноста н аразглобяване и после по обратен ред .Пожелавам ти успех.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
k1k0 написа:Сложна работа тва не е за мен
Колега наистина не е сложно .... Значи на тия снимки е показано че трябва да се свали дроселовата клапа ,но това вообще не е необходимо ....След като освободиш клапата от гофрирания маркуч директно отвиваш болтовете ,които държат колекторите и просто изкарваш колектора със клапата барабар и ги обръщаш наобратно както е показано на снимките. (Само при завиването внимавай как натягаш да не завиеш повече от едната страна ,па от другата да е по малко ,че няма да легне хубаво на гарнитурата (дето е под колектора) и ще ти дърпа въздух от там . Това е ,звучи сложно ,ама е порсто ..наистина.....
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- vako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
здр
колега дразня се от хора които обиждат 4е караме коли на по 20 г.не всеки има пари за ново ,апак то новото е по с4упено от старото.пак и виж бмв на 20г и виж опел на 20г 

- vako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
здр
колега и моита бе6е така 6том си слаган добавка зна4и не от дузите ,ако е от дат4ика на коляновия вал няма да запали.аз си смених дебитомера и се отправи .напраи така -когато работи стисни малко марку4ето преди стапковото мотор4е и ако няма разлика зна4и неработи и трябжа дасе по4исти или друго
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани