Въпросче за хидравликата на Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Варна

Въпросче за хидравликата на Е34

Мнение от exigo » 22 Авг 2008, 20:38

Здравейте Колеги,
днес карах колата на един авер E34, M50, седан и ми направи впечетление, че ноговия волан по-леко се върти от моя. Проверих си нивото на маслото на моята, нямам никакви течове или виене. Защо е така? Някой има ли идея? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Въпросче за хидравликата на Е34

Мнение от zvetiko » 22 Авг 2008, 20:43

genchovw написа:Здравейте Колеги,
днес карах колата на един авер E34, M50, седан и ми направи впечетление, че ноговия волан по-леко се върти от моя. Проверих си нивото на маслото на моята, нямам никакви течове или виене. Защо е така? Някой има ли идея? :help:


Колега и аз го забелязах-разликата между бензин лимузина и дизел комби е огромна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Варна

Re: Въпросче за хидравликата на Е34

Мнение от exigo » 22 Авг 2008, 20:48

zvetiko написа:
genchovw написа:Здравейте Колеги,
днес карах колата на един авер E34, M50, седан и ми направи впечетление, че ноговия волан по-леко се върти от моя. Проверих си нивото на маслото на моята, нямам никакви течове или виене. Защо е така? Някой има ли идея? :help:


Колега и аз го забелязах-разликата между бензин лимузина и дизел комби е огромна.


Мойта също е лимузинка :mhihi: Благодаря за отговора zvetiko ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 22 Авг 2008, 20:57

Първо има значение от ширината на гумите, 2-ро има значение с каква хидравлика си - обикновена или сервотроник.

Аз съм се качвал на комби с 225/55/16 гуми (мойте 225/60/15) и въртя волана :shock: :shock: бошке съвсем леко се върти, а при мен имаше нужда от усилие. Колата на която въртях волана беше пак 2.5 тдс като мойта. Единствената разлика беше, че неговите джанти бяха 16-ки.

И вземете предвид, че мойта кормилна кутия е рециклирана и хидр. масло ми е сменено преди 5-6 хил км.

Така, че стига спекулации, дизел - бензин, комби - седан. Въпроса е имаш ли сервотроник или нямаш ;)

Отговорих на въпроса изчерпателно нали?? :mhihi:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Авг 2008, 21:04

Добре де ,сервото на волана не е ли еднакво за всички Е34.Или просто дизелите имат по-тежък волан.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 22 Авг 2008, 21:11

zvetiko написа:Добре де ,сервото на волана не е ли еднакво за всички Е34.Или просто дизелите имат по-тежък волан.


Тц отвори реалоем.цоп http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=32_0282&hg=32&fg=10 и виж, че има модели със сервотроник. Помпата е др. и кормилната кутия. Има два вида помпи 1-та е за такива със нивомат другата без. Тези за без нивомат я бяха свършили в реалоем.цоп.
Аз съм с такава за нивомат (щото имам такъв). Кормилните кутии са пак 2 вида сервотроник и нормална.

Даже се замислях по едно време дали да не търся такава кутия и да я сменя мойта, та да ми е по лек волана.

Zvetiko ако ти се занимава разгледай по сериозно и ако може да се смени мойта кормилна кутия да пускам, че купувам сервотроник кормилна кутия.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Авг 2008, 21:33

лелелелеле в ква огромна грешка сте Ъ'гейн :mhihi: ма то грешките учат :mhihi:...не ме питайте от къде знам :mhihi:
Последна промяна ///Явор на 22 Авг 2008, 21:44, променена общо 1 път
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 22 Авг 2008, 21:43

Юзър написа:лелелелеле в ква огромна грешка сте Ъ'гейн :mhihi: ма то грешките учат :mhihi:


Еми хайде поправи ни де. Нали сме тук да си помагаме?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Авг 2008, 22:55

Zubcho написа:
zvetiko написа:Добре де ,сервото на волана не е ли еднакво за всички Е34.Или просто дизелите имат по-тежък волан.


Тц отвори реалоем.цоп http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=32_0282&hg=32&fg=10 и виж, че има модели със сервотроник. Помпата е др. и кормилната кутия. Има два вида помпи 1-та е за такива със нивомат другата без. Тези за без нивомат я бяха свършили в реалоем.цоп.
Аз съм с такава за нивомат (щото имам такъв). Кормилните кутии са пак 2 вида сервотроник и нормална.

Даже се замислях по едно време дали да не търся такава кутия и да я сменя мойта, та да ми е по лек волана.

Zvetiko ако ти се занимава разгледай по сериозно и ако може да се смени мойта кормилна кутия да пускам, че купувам сервотроник кормилна кутия.


Аз не съм чувал за кормилна кутия на BMW Е34 без серво-не можеш да помръднеш волана-опитай някой път да го въртиш на място ,без запален двигател или я пусни по инерция,изгаси двигателя и върти волана да видиш какво е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 23 Авг 2008, 11:16

zvetiko написа:
Zubcho написа:
zvetiko написа:Добре де ,сервото на волана не е ли еднакво за всички Е34.Или просто дизелите имат по-тежък волан.


Тц отвори реалоем.цоп http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=32_0282&hg=32&fg=10 и виж, че има модели със сервотроник. Помпата е др. и кормилната кутия. Има два вида помпи 1-та е за такива със нивомат другата без. Тези за без нивомат я бяха свършили в реалоем.цоп.
Аз съм с такава за нивомат (щото имам такъв). Кормилните кутии са пак 2 вида сервотроник и нормална.

Даже се замислях по едно време дали да не търся такава кутия и да я сменя мойта, та да ми е по лек волана.

Zvetiko ако ти се занимава разгледай по сериозно и ако може да се смени мойта кормилна кутия да пускам, че купувам сервотроник кормилна кутия.


Аз не съм чувал за кормилна кутия на BMW Е34 без серво-не можеш да помръднеш волана-опитай някой път да го въртиш на място ,без запален двигател или я пусни по инерция,изгаси двигателя и върти волана да видиш какво е.

Просто има разлика между обикновенно серво и сервотроник.
С две думи сервотроника е с променливо усилване с по висока скорост усилването е по малко докато на место е по голямо. Четох,че става трансплантация на секторна кутия от автомобил със сервотроник на такъв с обикновенна. Четох за Е32 и незнам дали на Е34 става номера.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 23 Авг 2008, 13:08

Точно заради тази екстра е такъв волана на човека :idea:
не е заради това че е комби или седан , аз и комби съм подкарвал и седан със сервотроник , наистина разликата е голяма :)

Абе във високи обороти малко по-силно затяга сервотроника от нормалното серво ,такова впечатление ми остана , но за сметка на това на място е по-леко


Георги Пенчев
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 23 Авг 2008, 13:34

И как се установява със сигурност със какво серво си точно?

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Авг 2008, 13:56

Ей колеги, аз днеш се шашнах, кажете така ли си е по принцип - сменях маслото на хидравликата и като въртя на място волана, за да излезе въздуха, гледам предницата как се мести :shock: :mhihi: Това дали е, защото носачите са чупещи или ? :)
BMW only!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 23 Авг 2008, 14:06

NeoPrint написа:И как се установява със сигурност със какво серво си точно?


Стефчо ,би трябвало да го пише с оборудването на автомобила по ВИН ,ако си си правил запитване до сйта на Чегеварата - БМВ България , иначе просто ще ти направи впеатление колко е леко на място - карал си един друг култов танк на Немското автомобилостроене - нещо като него на място :!:


Георги Пенчев
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 23 Авг 2008, 14:14

Не съм,но тутакси ще поправя грешката си! Мерси!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook