Въпросче за хидравликата на Е34
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпросче за хидравликата на Е34
Здравейте Колеги,
днес карах колата на един авер E34, M50, седан и ми направи впечетление, че ноговия волан по-леко се върти от моя. Проверих си нивото на маслото на моята, нямам никакви течове или виене. Защо е така? Някой има ли идея?
днес карах колата на един авер E34, M50, седан и ми направи впечетление, че ноговия волан по-леко се върти от моя. Проверих си нивото на маслото на моята, нямам никакви течове или виене. Защо е така? Някой има ли идея?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпросче за хидравликата на Е34
genchovw написа:Здравейте Колеги,
днес карах колата на един авер E34, M50, седан и ми направи впечетление, че ноговия волан по-леко се върти от моя. Проверих си нивото на маслото на моята, нямам никакви течове или виене. Защо е така? Някой има ли идея?
Колега и аз го забелязах-разликата между бензин лимузина и дизел комби е огромна.
Re: Въпросче за хидравликата на Е34
zvetiko написа:genchovw написа:Здравейте Колеги,
днес карах колата на един авер E34, M50, седан и ми направи впечетление, че ноговия волан по-леко се върти от моя. Проверих си нивото на маслото на моята, нямам никакви течове или виене. Защо е така? Някой има ли идея?
Колега и аз го забелязах-разликата между бензин лимузина и дизел комби е огромна.
Мойта също е лимузинка


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Първо има значение от ширината на гумите, 2-ро има значение с каква хидравлика си - обикновена или сервотроник.
Аз съм се качвал на комби с 225/55/16 гуми (мойте 225/60/15) и въртя волана
бошке съвсем леко се върти, а при мен имаше нужда от усилие. Колата на която въртях волана беше пак 2.5 тдс като мойта. Единствената разлика беше, че неговите джанти бяха 16-ки.
И вземете предвид, че мойта кормилна кутия е рециклирана и хидр. масло ми е сменено преди 5-6 хил км.
Така, че стига спекулации, дизел - бензин, комби - седан. Въпроса е имаш ли сервотроник или нямаш
Отговорих на въпроса изчерпателно нали??
Аз съм се качвал на комби с 225/55/16 гуми (мойте 225/60/15) и въртя волана


И вземете предвид, че мойта кормилна кутия е рециклирана и хидр. масло ми е сменено преди 5-6 хил км.
Така, че стига спекулации, дизел - бензин, комби - седан. Въпроса е имаш ли сервотроник или нямаш

Отговорих на въпроса изчерпателно нали??

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
zvetiko написа:Добре де ,сервото на волана не е ли еднакво за всички Е34.Или просто дизелите имат по-тежък волан.
Тц отвори реалоем.цоп http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=32_0282&hg=32&fg=10 и виж, че има модели със сервотроник. Помпата е др. и кормилната кутия. Има два вида помпи 1-та е за такива със нивомат другата без. Тези за без нивомат я бяха свършили в реалоем.цоп.
Аз съм с такава за нивомат (щото имам такъв). Кормилните кутии са пак 2 вида сервотроник и нормална.
Даже се замислях по едно време дали да не търся такава кутия и да я сменя мойта, та да ми е по лек волана.
Zvetiko ако ти се занимава разгледай по сериозно и ако може да се смени мойта кормилна кутия да пускам, че купувам сервотроник кормилна кутия.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
лелелелеле в ква огромна грешка сте Ъ'гейн
ма то грешките учат
...не ме питайте от къде знам 



Последна промяна ///Явор на 22 Авг 2008, 21:44, променена общо 1 път

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Юзър написа:лелелелеле в ква огромна грешка сте Ъ'гейнма то грешките учат
Еми хайде поправи ни де. Нали сме тук да си помагаме?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Zubcho написа:zvetiko написа:Добре де ,сервото на волана не е ли еднакво за всички Е34.Или просто дизелите имат по-тежък волан.
Тц отвори реалоем.цоп http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=32_0282&hg=32&fg=10 и виж, че има модели със сервотроник. Помпата е др. и кормилната кутия. Има два вида помпи 1-та е за такива със нивомат другата без. Тези за без нивомат я бяха свършили в реалоем.цоп.
Аз съм с такава за нивомат (щото имам такъв). Кормилните кутии са пак 2 вида сервотроник и нормална.
Даже се замислях по едно време дали да не търся такава кутия и да я сменя мойта, та да ми е по лек волана.
Zvetiko ако ти се занимава разгледай по сериозно и ако може да се смени мойта кормилна кутия да пускам, че купувам сервотроник кормилна кутия.
Аз не съм чувал за кормилна кутия на BMW Е34 без серво-не можеш да помръднеш волана-опитай някой път да го въртиш на място ,без запален двигател или я пусни по инерция,изгаси двигателя и върти волана да видиш какво е.
zvetiko написа:Zubcho написа:zvetiko написа:Добре де ,сервото на волана не е ли еднакво за всички Е34.Или просто дизелите имат по-тежък волан.
Тц отвори реалоем.цоп http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=32_0282&hg=32&fg=10 и виж, че има модели със сервотроник. Помпата е др. и кормилната кутия. Има два вида помпи 1-та е за такива със нивомат другата без. Тези за без нивомат я бяха свършили в реалоем.цоп.
Аз съм с такава за нивомат (щото имам такъв). Кормилните кутии са пак 2 вида сервотроник и нормална.
Даже се замислях по едно време дали да не търся такава кутия и да я сменя мойта, та да ми е по лек волана.
Zvetiko ако ти се занимава разгледай по сериозно и ако може да се смени мойта кормилна кутия да пускам, че купувам сервотроник кормилна кутия.
Аз не съм чувал за кормилна кутия на BMW Е34 без серво-не можеш да помръднеш волана-опитай някой път да го въртиш на място ,без запален двигател или я пусни по инерция,изгаси двигателя и върти волана да видиш какво е.
Просто има разлика между обикновенно серво и сервотроник.
С две думи сервотроника е с променливо усилване с по висока скорост усилването е по малко докато на место е по голямо. Четох,че става трансплантация на секторна кутия от автомобил със сервотроник на такъв с обикновенна. Четох за Е32 и незнам дали на Е34 става номера.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Точно заради тази екстра е такъв волана на човека
не е заради това че е комби или седан , аз и комби съм подкарвал и седан със сервотроник , наистина разликата е голяма
Абе във високи обороти малко по-силно затяга сервотроника от нормалното серво ,такова впечатление ми остана , но за сметка на това на място е по-леко
Георги Пенчев

не е заради това че е комби или седан , аз и комби съм подкарвал и седан със сервотроник , наистина разликата е голяма

Абе във високи обороти малко по-силно затяга сервотроника от нормалното серво ,такова впечатление ми остана , но за сметка на това на място е по-леко
Георги Пенчев
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Ей колеги, аз днеш се шашнах, кажете така ли си е по принцип - сменях маслото на хидравликата и като въртя на място волана, за да излезе въздуха, гледам предницата как се мести
Това дали е, защото носачите са чупещи или ? 



BMW only!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
NeoPrint написа:И как се установява със сигурност със какво серво си точно?
Стефчо ,би трябвало да го пише с оборудването на автомобила по ВИН ,ако си си правил запитване до сйта на Чегеварата - БМВ България , иначе просто ще ти направи впеатление колко е леко на място - карал си един друг култов танк на Немското автомобилостроене - нещо като него на място

Георги Пенчев
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани