Е36/М40/1.6/дроселова клапа

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 20 Авг 2008, 13:41

Навсякъде където виждаш черно :mhihi: трябва да стане лъскаво :mhihi:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 20 Авг 2008, 14:58

няма да е там проблема,(беше си лъскаво :D )Пръсках,пръсках,първо с спрей за карбуратор,после с ВД 40 ама си е същото.Ме не все ме тегли към датчик на дроселовата клапа,тои как влияе?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 20 Авг 2008, 19:51

Людмил написа:няма да е там проблема,(беше си лъскаво :D )Пръсках,пръсках,първо с спрей за карбуратор,после с ВД 40 ама си е същото.Ме не все ме тегли към датчик на дроселовата клапа,тои как влияе?


Тоя датчик не ти препоръчвам да го човъркаш .... после да няма въпрос от типа - "защо колата ми не се дърпа като преди"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 21 Авг 2008, 9:43

metodi80 написа:
Людмил написа:няма да е там проблема,(беше си лъскаво :D )Пръсках,пръсках,първо с спрей за карбуратор,после с ВД 40 ама си е същото.Ме не все ме тегли към датчик на дроселовата клапа,тои как влияе?


Тоя датчик не ти препоръчвам да го човъркаш .... после да няма въпрос от типа - "защо колата ми не се дърпа като преди"
ОК!Ама от какво може да е тогава,температурен датчик...?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 21 Авг 2008, 9:50

Температурен датчик няма да е, а катализатора махал лиси го :?:
Другия вариант да си карал с кофти гориво, то и това има значение, а на диагностика ходи ли
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 21 Авг 2008, 11:09

Людмил написа:моята я карах на диагностика и нищо нередно не показа.Няма ли начин да се разбере от кое идва проблема,че вече експериментите стават скъпи :D
Катализатора си е там,а за горивото и дума не може да става,само ит ЛУКОИЛ или ЕКО-95,даже от време навреме 100.Да е катализатора, ли имаш впредвид,ама ако е той,нямаше ли да даде нередности в сондата?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 21 Авг 2008, 11:26

че кви нередности да даде ламбдата, той катализатора е след нея.Да ти кажа честно незнам коя година ти е колата ама така като гледам М40 няма да е по нва от '93 началото и честно казано на кола на толкова години да си е с катализатора, при положение че не ти прави прави никакви проблеми ами само я усещаш по мудна, аз лично бих се отправил към някой сервиз да ми го махнат без да се замисля.Слагаш едно резонаторно гърне и си ти :) Мисля че това е решението на проблема ти
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 21 Авг 2008, 14:00

Ами ж смисъл,че ако е задръстен ще задържа газове и сондата ще отчита по-голямо количество въглероден двуокис.колата е 92г.А има ли начин да се разбере дали еот катализатора,много съм си патил от прибързани решения... :D
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 21 Авг 2008, 14:23

Абе няма от какво друго да е. Ако отидеш някъде където махат, можеби могат да ти кажат дали е за махане, ама аз съм на 99%, че е от него. Той като се задръсти, колата ти се едно е с тапа на гърнето.Съвета ми е да отидеш на някой сервиз дето махат катализатори и да ги питаш дали е за махане.Не се занимавай с дебитомери, дросели, ламбди.Пак ти казвам, щом няма проблеми а ми е мудна(като запушена) за мен проблема ти е в катализатора.Махай го и ше видиш как ше тръгне :D
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook