Проблем с оборотите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Проблем с оборотите

Мнение от k1k0 » 19 Авг 2008, 1:47

Значи одеве като запалих колата студена оборотите леко играеха и колата цялата се тресеше всеки момент все едно ще угасне но не гасне само се тресе цялата като я покарах малко и двигателят достигна работна температура се оправи това вече няколко пъти ми го прави от какво може да е :?: А докато играеха оборотите и като тръгнах веднага колата набира мудно и все едно работи на 3 цилиндъра :shock:
Beautiful Mechanical Wonder

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 19 Авг 2008, 1:52

Мисля че има доста писано по темата :roll: Виж да нямаш някой нацепен маркуч на стъпковия мотор
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 19 Авг 2008, 1:57

Да по тази тема има доста писано .... Но за пореден път се убеждавам че тия скапани обороти на празен ход са слабо място на колите ни!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 19 Авг 2008, 2:01

Преди няколко пъти ми беше правило така само но после се оправи и доста време му нямаше нищо и тези дни колата изгуби мощност напълно и като давам гас почваше да мирише гадно днес махнах катализатора колата започна да върви пак прилично но я оставих и после се качих и като запалих оборотите играеха и като тръгнах все едно на 3 цилиндъра работеше и като позагря се оправи 8)
Beautiful Mechanical Wonder

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 19 Авг 2008, 2:01

Слабо място са щото докарваме навеси на по 20години,стъпкови моторчета зацапани,маркучи нацепени,ламбда сонди заминали,катализатори избушени........и после що се менят обороти
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 19 Авг 2008, 2:07

Има го и друго сега без катализатор може да бъркаш и сондата.Виж тази тема поста на колегата Лазаров(ако ти се чете разбирасе) http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=101697
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: баба си да му прави мекици

Мнение от tonito » 19 Авг 2008, 7:43

запушена дюза,при мен това се оказа
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 19 Авг 2008, 9:21

може и температурен датчик на инжекцията да е, ама каточели дюза е по вероятно.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 19 Авг 2008, 13:34

Да бе верно.Сипи си една добавка хубава за почистване на инжекцията профилактично
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 19 Авг 2008, 13:41

Ми с такава добавка за инжекцията карах до скоро бях си взел от тази където се сипва цялата в резервоара и караш с нея 4000 км маи беше но аз вече ги минах тези км и мисля че трябва да са се прочистили дюзите :roll:
Beautiful Mechanical Wonder

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 19 Авг 2008, 22:06

Сега да кажа и аз какъв го ядох и кво излезе накрая:От може би месец се пуйчеше и моята така.Както си беше добре и изведнъж почнаха номерата.Паля сутрин и се почва стрелката на оборотите нагоре надолу.Писнами най накрая седанх изчетох доста неща тука и се захванах да видя кво става.Реших да намеря тъпото моторче и да го почистея .Не е сложно.Обаче още като свалих гофричката дето е между дебитомера и колекторите се оказа че е сцепена окло 1 см.Залепих я с топъл силикон временно но може и да се подмени.
Като се свали колектора отдолу е стъпковото моторче.Разкачих го от кабели и маркучи и го нанапръсках с спрей против ръжда да се накисне вътре клапичката .след 20 мин го топнах в ваничка с корисилин .След още 20 мин го извадих и след като изсъхна си го монтирах по обратния ред(може и с фино парцалче и с клечица да се позабърше да се свали по добре нагара,но много да се внимава да не се надраска клапичката).Разгледайте внимателно маручите и ако има некой преебан си го сменете .огледайте и другите маркучи наоколо оклоло моторчето.Аз напръсках с контактен спрей всички куплунги които бяха на видимо место около моторчето проверих всички маркучи но немаше проблеми.След като събрах всичко отново я палнах работеше перфектно без забележка.Значи правя извод че вероятние причини са две .
1.Зацапано моторче
2.Сцепената гофра
Едва ли ше да е бил некой контакт дето ги пръсках(но не е изкл'чено)
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 20 Авг 2008, 19:11

Колега ,aisikterix .... радвам се че си решил проблема по сравнителн лесен начин ...но има още страшно много причини ,които водят до менене на оборотите ..... :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 20 Авг 2008, 23:44

Датчик на разпределителен вал се оказа на диагностиката :)
Beautiful Mechanical Wonder

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 20 Авг 2008, 23:51

за тоя стъпков мотор може ли снимки каде се намира че съм индианец ,а съм решил сам го свалям бааааааах го 20 годишна кола ако за секо нещо ходя на майстор :twisted:
I'm slowly drifting
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 21 Авг 2008, 0:19

Мда някои да покаже искам и аз моя профилактично да го изчистя :D
Beautiful Mechanical Wonder

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook