Alpina играе екологично.
Модератор: Общи модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
Alpina играе екологично.
Alpina и четирицилиндров двигател? Много не се връзва, но това е поредната промяна в света на автомобилите, свързана с новите екологични правила.
Известната тунингова фирма на BMW иска да докаже, че може да направи по-екологични серийните модели на BMW, без те да губят от динамиката си. Новият D3 Bi-Turbo Coupé е с турбодизелов двигател с четири цилиндъра, взет от серийния BMW 123d.
След доработката максималната мощност е повишена с 10 к.с. и достига 214 к.с. (157 kW). Променен е и максималният въртящ момент, като при D3 на Alpina достига 449 Nm вместо 400 както е при серийната версия.
Главната цел на тези промени не е била мощността, нито високите скорости. Тунерите са решили да получат по-малък среден разход на гориво и по-ниски вредни емисии. Alpina D3 Bi-Turbo Coupé има според производителя комбиниран разход от 5.4 литра нафта на 100 км и вредни емисии от CO2 143 г/км.
Преработената тройка не се излага и при динамичните показатели, като ускорява от място до 100 км/час за 6.9 секунди и има максимална скорост от 245 км/час.
Все пак Alpina си остава спортен тунер и това е показано от версията B3 Bi-Turbo, която е създадена на базата на бензиновата „тройка” 335 i. При нея максималната мощност е повишена до 360 коня.

Известната тунингова фирма на BMW иска да докаже, че може да направи по-екологични серийните модели на BMW, без те да губят от динамиката си. Новият D3 Bi-Turbo Coupé е с турбодизелов двигател с четири цилиндъра, взет от серийния BMW 123d.
След доработката максималната мощност е повишена с 10 к.с. и достига 214 к.с. (157 kW). Променен е и максималният въртящ момент, като при D3 на Alpina достига 449 Nm вместо 400 както е при серийната версия.
Главната цел на тези промени не е била мощността, нито високите скорости. Тунерите са решили да получат по-малък среден разход на гориво и по-ниски вредни емисии. Alpina D3 Bi-Turbo Coupé има според производителя комбиниран разход от 5.4 литра нафта на 100 км и вредни емисии от CO2 143 г/км.
Преработената тройка не се излага и при динамичните показатели, като ускорява от място до 100 км/час за 6.9 секунди и има максимална скорост от 245 км/час.
Все пак Alpina си остава спортен тунер и това е показано от версията B3 Bi-Turbo, която е създадена на базата на бензиновата „тройка” 335 i. При нея максималната мощност е повишена до 360 коня.



- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Колега, вече си пуснал една тема за Алпина, мисля че беше редно тази информация да я добавиш във вече съществуващата тема, защото иначе става голяма боза, много теми с две снимки и един ред текст ! Постарай се да обобщаваш темите, щом са за един и същи модел - една тема, а не за вяко изречение или нова снимка - нова тема !
Ето и адреса на първата тема за Алпина пусната от теб преди дни:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Ето и адреса на първата тема за Алпина пусната от теб преди дни:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
::: vankata™ :::
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани