поредния въпрос за климатроник...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
OK това добре, но след като всички бушони са здрави, трябва да има две релета (щом са две степени
). Знаеш ли, кои са те?

- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
Пич при мен перката беше счупена,заклинили се витлата отзад в решетките и бушона изпушил,въпреки всичко климата хвърляше снежинки,ма смених перката,щото не се знаеше докога ше издържи компресора,а относно степените на перката мисля че не са релета на някакви съпротивления и се намират в/у конзолата на самата перка поне тази която купих беше така,старата беше "сименс" и няма нищо 

- fxp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 4.07.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318is
- Мечтае да кара: e36 m3
за предпазителите незнам .. ама нали до перката има един резистор свързан с нея .. ако си е заминал пак ще го прави този момент ... поне така знам аз .. ако греша някой да ме поправи 

- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
толкова съм и гледал братче.... имаше изгорял бушон 30А, но за жалост след смяната му пак не се включва перката...
Това съпротивление къде точно се намира и как мога да се докопам до него?
Това съпротивление къде точно се намира и как мога да се докопам до него?
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Общо взето нещата са следните:
след като смених 30А предпазител, при включване на климата , перката не се включва. След известно време се включва (не знам дали трябва да е така, но така ме устройва)
Благодаря на всички за мненията и съветите!
след като смених 30А предпазител, при включване на климата , перката не се включва. След известно време се включва (не знам дали трябва да е така, но така ме устройва)

Благодаря на всички за мненията и съветите!
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Значи стигаме до заключението, че резистора за първа степен на въртене на перката ти е изпушил. Номер 16 на картинката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
Номенклатурен номер : 64121388069
Описание : СЪПРОТИВЛЕНИЕ
Ед.цена (с ДДС) : 77.76 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
Номенклатурен номер : 64121388069
Описание : СЪПРОТИВЛЕНИЕ
Ед.цена (с ДДС) : 77.76 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
...
Както казва гаджето: "абе кво о т тая кола струва 15лв???"
ПС: мерси за инфото
явно ще трябва да го сменя
Ед.цена (с ДДС) : 77.76 BGL
Както казва гаджето: "абе кво о т тая кола струва 15лв???"



ПС: мерси за инфото

Сега - относно резистора има доста по-евтин вариант, някъде окло 15-20 лв. Така че това 70-80 лв може спокойно да отпадне, лично съм си възстановявал този резистор и си работи идеално. За да ти гори предпазител 30 ампера си е сериозна работа. Според мен имаш механична задръжка на ротора на вентилатора. И за тази болест има лек, за втора употреба перка искат 200-250 лв и не се знае на какво дердже е. Новата е страшна 500 лв. Ако смяташ да се бориш с проблема пиши, ще се опитам да помогна, тъй като вече бях на същия урок и се справих, поне за сега си работи машинката.
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
за сега всичко си е ОК, имам предвид, че предпазителя не гори
Това с първата степен е ясно, но предпочитам да си взема оригинален резистор та да си е всичко тип топ по колицата.
Ще задържа обаче малко, че имам друг разход.
Мерси иначе за отзивчивостта, ако нещо го закъсам ще пиша

Това с първата степен е ясно, но предпочитам да си взема оригинален резистор та да си е всичко тип топ по колицата.
Ще задържа обаче малко, че имам друг разход.
Мерси иначе за отзивчивостта, ако нещо го закъсам ще пиша

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
[quote="Обрешков"]Сега - относно резистора има доста по-евтин вариант, някъде окло 15-20 лв. Така че това 70-80 лв може спокойно да отпадне, лично съм си възстановявал този резистор и си работи идеално. За да ти гори предпазител 30 ампера си е сериозна работа. Според мен имаш механична задръжка на ротора на вентилатора. И за тази болест има лек, за втора употреба перка искат 200-250 лв и не се знае на какво дердже е. Новата е страшна 500 лв. Ако смяташ да се бориш с проблема пиши, ще се опитам да помогна, тъй като вече бях на същия урок и се справих, поне за сега си работи машинката.[/quote
Батка кажи как стоят нещата с този заместител на оригиналния резистор,че тряя да ме е ебал луд за да дам 70 лева за някакво си съпротивление като има на пазара за доста по-малко пари вършещи същата работа.От къде мога да се снабдя с такъв.
Батка кажи как стоят нещата с този заместител на оригиналния резистор,че тряя да ме е ебал луд за да дам 70 лева за някакво си съпротивление като има на пазара за доста по-малко пари вършещи същата работа.От къде мога да се снабдя с такъв.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани