как да прекарам кабели от мотора до купето ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

как да прекарам кабели от мотора до купето ?

Мнение от boywalking » 17 Авг 2008, 21:32

искам да прекарам кабели от акомулатора до купето (примерно за акомулатор) обяснете ми от къде точно да минат кабелите, защото гледах отпред пулих се и няма тапи които като се махнат да влиза в купето (пример от стария голф) ако имате снимка и ми покажете, ще съм много благодарен.... 318is е колата, ако има значение заради мотора, че е по-голям... трудно ли се бърка някъде или е елементарно ???????
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 17 Авг 2008, 22:03

Като свалиш капандурите около педалите, ще видиш една дупка вдясно и малко нагоре от говорителя. Тя излиза точно в кутията с бушоните. Пускай кабела от там като бял човек. Кутията има една голяма гайка, на която са вързани силови кабели.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 17 Авг 2008, 23:07

liloff написа:Като свалиш капандурите около педалите, ще видиш една дупка вдясно и малко нагоре от говорителя. Тя излиза точно в кутията с бушоните. Пускай кабела от там като бял човек. Кутията има една голяма гайка, на която са вързани силови кабели.


благодаря колега за отговора, а на останалите се извинявам, ако съм задал некоректно въпроса, исках да бъда възможно най-изразителен и човек с не много акъл да ме разбере... за да не се налага да задавам въпроса на ново...
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Мнение от 6efovete » 18 Авг 2008, 1:05

само да попитам защо са тия кабели в купето? може да се вземе ток от 500000 места без да завираш кабели там

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 18 Авг 2008, 1:29

6efovete написа:само да попитам защо са тия кабели в купето? може да се вземе ток от 500000 места без да завираш кабели там


усилвател, туба, ток ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 18 Авг 2008, 10:53

Да, ако е за сериозен консуматор, пусни го от там. и сложи бушон директно след гайката в кутията. Ако искаш можеш да си сложиш нормален бушон да е като фабрично, но много играчка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 18 Авг 2008, 18:22

Е те от нормалните не съм виждал повече от 30 ампера .... Което е точно един път пускане на баса на -0 и всичко приключва
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 18 Авг 2008, 19:20

Тогава буташ един голям "тунинг" бушон в кутията и спиш спокойно.

Моя бас е слаб. 100W peak. Нямам грижи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 18 Авг 2008, 22:32

Точно под стойката на акумулатора има такъв отвор с тапа или е запушен с ламаринена капачка, в която сравнително лесно можеш да пробиеш дупка, слагаш една гумена проходка и под корите на прага пътуваш с кабела към багажното отделение :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 21 Авг 2008, 13:12

liloff написа:Като свалиш капандурите около педалите, ще видиш една дупка вдясно и малко нагоре от говорителя. Тя излиза точно в кутията с бушоните. Пускай кабела от там като бял човек. Кутията има една голяма гайка, на която са вързани силови кабели.



свалих въпросната капандура и там фраш от кабели,.. направо не се вижда през тях,.. търсих, няма нито тапи нито нищо от където да си прекарам кабела... не се ли тръгва от някъде от при мотора отпред,... през бушоните ли само има вход,.. няма ли покрай акомулатора,... а някой ако качи снимка,.. ще съм много благодарен,

и още един въпрос за разбиращите, взех гнездо с предпазител 40 ампера... не е ли много ? първоначално ще се слага някъв евтин тъндър с няква 10-ка басче
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 21 Авг 2008, 22:09

Пич, ти или си много зле, или яко се ебаваш във форума с хората ;)
Сваляш капака на говорителя до педалите, дърпаш мокета в горната му част и виждаш дупката!

Сега си натъпчи тоя бушон големия в кутията с бушоните и си свиркай с музиката. Не би трябвало да е много голям :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 21 Авг 2008, 22:16

Предпазителя ти пази кабела не тъндара или квото ще слагаш там ... Тоест предпазителя трябва да носи по малко ампераж от колкото може да понесе кабела иначе няма смисъл от него ! Затова се слага най-близо до акумулатора че като изгори кабела да не ти е активен за да не се запалиш не за друго ;)
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 22 Авг 2008, 1:07

liloff написа:Пич, ти или си много зле, или яко се ебаваш във форума с хората ;)
Сваляш капака на говорителя до педалите, дърпаш мокета в горната му част и виждаш дупката!

Сега си натъпчи тоя бушон големия в кутията с бушоните и си свиркай с музиката. Не би трябвало да е много голям :lol:


извинявам се тогава, не съм разбрал,... реших, че капака над педалите, а не този на говорителя,... утре с подробноси, ако имам време,
лека вечер
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 11.05.2008
Местоположение: Съединените Врачански Щати
Кара: e36 316i m43 coupe
Мечтае да кара: e36 M3 EVO
Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!

Мнение от horsepower » 22 Авг 2008, 1:39

liloff написа:Пич, ти или си много зле, или яко се ебаваш във форума с хората ;)
Сваляш капака на говорителя до педалите, дърпаш мокета в горната му част и виждаш дупката!

Сега си натъпчи тоя бушон големия в кутията с бушоните и си свиркай с музиката. Не би трябвало да е много голям :lol:

!Човече по-спокоино човека просто пита, случва се да не доразбереш понякога !!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Авг 2008, 1:40

Крив ден ми е просто, извинявам се ако е прозвучало грубо, не е това идеята.
Успех с кабелите. Много потене и мръсна играчка е, но накрая си струва.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook