При прецакан дебитомер какво става с колата.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
При прецакан дебитомер какво става с колата.
Koгато е прецакан демитомера на 325 TDS какви са признаците?Какво е поведението на колата? Казаха при диагностиката ,че не работи в оптимални граници и за да проверим го откачихме от буксата.Разлика в поведението на колата не видях никава.Което ме навява на мисълта че наистина дебитомера не работи,иначе за какво ще го слагат инженерите от БМВ ако няма да има разлика с него и без него.За да даваме по 700-1000 лева за излишни джаджи ли?
))) Колата скоро я купих и не знам как трябва да е с изправен дебитомер.

Здравейте,
Колега да нямаш предвид МАП сензора? Ако става въпрос за него, преди да тръгнеш да купуваш друг изкарай маркучето което идва от смукателния колектор(ако не идва от там, проследи го). Провери да ли е запушено. Ако е запушено изчисти го хубаво понеже от маслените пари може лесно да се запуши(или сложи нов маркуч). Опиши повече какво е поведението! Какво означава че не работи в оптимални граници?
Поздрави
Колега да нямаш предвид МАП сензора? Ако става въпрос за него, преди да тръгнеш да купуваш друг изкарай маркучето което идва от смукателния колектор(ако не идва от там, проследи го). Провери да ли е запушено. Ако е запушено изчисти го хубаво понеже от маслените пари може лесно да се запуши(или сложи нов маркуч). Опиши повече какво е поведението! Какво означава че не работи в оптимални граници?
Поздрави
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
E добре де на моята машина ,момчето от БМВ сервиза като ми откачи буксата на дебитомера я изпробвахме така и си вървеше както и когато е закачена.И със сигурност си напълни оборотомера чак до регулатор на 3-та.
Не е мап сензор а е дебитомер монтиран на големия въздуховод от въздушния филтър към турбината.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
И аз не знам какво означава че не работи в оптимални граници,но така се изрази момчето от БМВ.На екрана на компа му имаше някакви цифри,които той ми показа но каза,че не са били каквито трябва да са.
Не е мап сензор а е дебитомер монтиран на големия въздуховод от въздушния филтър към турбината.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
И аз не знам какво означава че не работи в оптимални граници,но така се изрази момчето от БМВ.На екрана на компа му имаше някакви цифри,които той ми показа но каза,че не са били каквито трябва да са.
- traqn_savov
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
зато си тормозиш главата, с такива неща..
Има два основни сензора за замерване на засмукваният въздух
MAP това е датчик на абсолютното налягане
MAF това е дебитометър, мери количеството на засмукваният въздух
ти си със маф, целта ми е да докладва на централното устройство, което осъществява управлението на двигателя, каква е масата на засмукваният въздух, на базата на това замерване, се осъществява и дозирането на цикличното количество гориво..
Не работи коректно, означава че лъже компютъра, и той не може да вземе адекватно решение..
Има два основни сензора за замерване на засмукваният въздух
MAP това е датчик на абсолютното налягане
MAF това е дебитометър, мери количеството на засмукваният въздух
ти си със маф, целта ми е да докладва на централното устройство, което осъществява управлението на двигателя, каква е масата на засмукваният въздух, на базата на това замерване, се осъществява и дозирането на цикличното количество гориво..
Не работи коректно, означава че лъже компютъра, и той не може да вземе адекватно решение..
_______________________________________
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
И аз така мисля.Щом и с него и без него върви еднакво,значи не работи въобще
)) Чудя се да не би ако го сваля и почистя с някой спрей дали няма да се оправи.Иска ми се да изконсумирам някое евтино решение преди да набия сума пари за дебитомер.Бил бая скъп-над 700 лв.Главата ме боли като се замисля,че ще трябва да го сменям. Запознати казват,че зимата ставало още по-зле ако дебитомера не работи.Имам я тая баварка от скоро и не знам така ли ще е тогава.Тепърва ще узная.

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
а не мислите ли,че влиза в авариен режим кат се откачи буксата 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Юзър написа:а не мислите ли,че влиза в авариен режим кат се откачи буксата
E то по тази логика значи и сега върви в авариен режим,защото няма никава разлика във вървенето сега с това когато е откачена буксата.Отделно си мисля че е прецакан,защото не дава на компа инфо за въздуха и по този начин компа не обогатява сместта достатъчно и колата не върви както трябва и не пуши.само много малко черен дим излзиа когато отвори турбото и издуха газовете в гърнето.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани