За да не питате колко харчи БМВ...
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
За да не питате колко харчи БМВ...
Мнооого често по форумите гледам
теми с хиляди писаници за това колко
харчи едно БМВ...
Ще се опитам аз сега да внеса малко яснота по въпроса и да разберат веднъж всички юзъри
да видят колко много лапат тез колици.
Значи първо и най-основно правило за едно БМВ (и не само) е, че то харчи точно толкова колкото му сипеш и нито капка по-малко... До сега не съм чувал нещо да е останало в резервоара
Сега сериозно искам да разбия този мит за това че нашите любими машини горят несметни богатства... Ще се опитам да категоризирам нещата кратко и ясно въпреки че е доста трудно да сложиш цялото многообразие от модели на БМВ АГ под общ знаменател но все пак
Първи тип: 4 (четири) цилиндрови БМВ-та. Нищо не харчат, но за сметка на това НЕ вървят. Някой някога беше казал че това е "The Ultimate wonna be BMW..."
Сега разбира се че има изключения, например едни лошотии с "is" названия и т.н.
Втори тип: 6 (шест) и повече цилиндрови машини... Много харчат и много вървят... Е да има скептици които ще кажат абе ти знаеш ли как върви V-образния шестак на ауди (no offence към феновете) еми незнам и не ме интересува... Знам че редовия идиот върви много...
Да и тук се вместват някои изключения като например - двулитровите мотори... да да точно те...
така е но все пак може би тук става въпрос за по-новите модели. Тежички са и въпреки че са сърцати не им достигат сили понякога, но за сметка на това харчат както си трябва
Въпроса за харча на гориво винаги е бил своеобразно табу при тези луди машини за това човек когато иска една от тях трябва да направи своя избор между тези два варианта...
Разбира се има и трети вариант, на който искам да се спра. Това са дълго отричаните дизелови двигатели, които според създателите преди време не пасваха на имиджа на марката... Но всичко се променя, появи се първо tds-а, а сега и "d" -то... Това е може би идеалния вариант за ентусиаста. Вървеж на *28 събран само в два литра и с харч по-малък от на *18-ка
Мдааа звучи много добре, по-добре от сън дори... НО сигурно има някаква уловка все пак идеални неща няма
но още не съм разбрал, като разбера ще ви кажа
Другите фактори които влияят върху вървежа и харча на колата са годинките, но нямам предвид ЕГН-то на автомобила, а напротив
Моите наблюдения сам, по новите модели имат по-малка нужда от гориво, което си е напълно логично, но въпреки че са подложени на такава диета, те си дебелеят на тегло, странно нали
Както и да е... Това са моите варианти за вас юзъри, нека първо почетем, после да помислим и накрая да пишем
(това за мен не важи - тегаво ми идва момента с мисленето) 
теми с хиляди писаници за това колко
харчи едно БМВ...
Ще се опитам аз сега да внеса малко яснота по въпроса и да разберат веднъж всички юзъри

Значи първо и най-основно правило за едно БМВ (и не само) е, че то харчи точно толкова колкото му сипеш и нито капка по-малко... До сега не съм чувал нещо да е останало в резервоара


Сега сериозно искам да разбия този мит за това че нашите любими машини горят несметни богатства... Ще се опитам да категоризирам нещата кратко и ясно въпреки че е доста трудно да сложиш цялото многообразие от модели на БМВ АГ под общ знаменател но все пак

Първи тип: 4 (четири) цилиндрови БМВ-та. Нищо не харчат, но за сметка на това НЕ вървят. Някой някога беше казал че това е "The Ultimate wonna be BMW..."

Втори тип: 6 (шест) и повече цилиндрови машини... Много харчат и много вървят... Е да има скептици които ще кажат абе ти знаеш ли как върви V-образния шестак на ауди (no offence към феновете) еми незнам и не ме интересува... Знам че редовия идиот върви много...
Да и тук се вместват някои изключения като например - двулитровите мотори... да да точно те...


Въпроса за харча на гориво винаги е бил своеобразно табу при тези луди машини за това човек когато иска една от тях трябва да направи своя избор между тези два варианта...
Разбира се има и трети вариант, на който искам да се спра. Това са дълго отричаните дизелови двигатели, които според създателите преди време не пасваха на имиджа на марката... Но всичко се променя, появи се първо tds-а, а сега и "d" -то... Това е може би идеалния вариант за ентусиаста. Вървеж на *28 събран само в два литра и с харч по-малък от на *18-ка






Другите фактори които влияят върху вървежа и харча на колата са годинките, но нямам предвид ЕГН-то на автомобила, а напротив

Моите наблюдения сам, по новите модели имат по-малка нужда от гориво, което си е напълно логично, но въпреки че са подложени на такава диета, те си дебелеят на тегло, странно нали

Както и да е... Това са моите варианти за вас юзъри, нека първо почетем, после да помислим и накрая да пишем



- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Доколкото разбрах имаш вече 320Д, честито и от мен. Ама не беше ли ти този с "комън рейл нафтата", "новите поколения дизели, дето не са за нашта нафта и т.н.."
))
Както и да е, пожелавам ти да нямаш проблемите за които сме спорили

Както и да е, пожелавам ти да нямаш проблемите за които сме спорили

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
ах. харчат- но всичко си има цена. аз лично като си карам трабанта парите дето ги сипвам във резеровара ги зачитам към графа "лунапарк"- сипваш 50 лева и .. кеф 2 часа.
за "малките" 4 и 6 цилиндрови двигатели не знам, но прочетох че големите 8 цилиндрови като се карат нормално горят така:
е39 м5 - 16-18 на градско и 13-14 на извънградско...
x5 4.6is - 20 на градско и 15-16 на извънградско
x5 4.8is - 19-20 на градско (6 скорости манюматик- затова е една идея по-добро от 4.6ис) и 14-15 на извънградско
но както си казали хората- няма безплатна забава.. (и обяд)
аз лично не бих си харчил излишните пари (ако ги имах) за други неща така или иначе- колите са ми мания.. пък било и трабанти 
за "малките" 4 и 6 цилиндрови двигатели не знам, но прочетох че големите 8 цилиндрови като се карат нормално горят така:
е39 м5 - 16-18 на градско и 13-14 на извънградско...
x5 4.6is - 20 на градско и 15-16 на извънградско
x5 4.8is - 19-20 на градско (6 скорости манюматик- затова е една идея по-добро от 4.6ис) и 14-15 на извънградско
но както си казали хората- няма безплатна забава.. (и обяд)


алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
alx написа:....
но както си казали хората- няма безплатна забава.. (и обяд)аз лично не бих си харчил излишните пари (ако ги имах) за други неща така или иначе- колите са ми мания.. пък било и трабанти
Сигурен съм че повечето от нас както и аз споделят мнението ти

Re: За да не питате колко харчи БМВ...
naskoksan написа:Първи тип: 4 (четири) цилиндрови БМВ-та. Нищо не харчат, но за сметка на това НЕ вървят. Някой някога беше казал че това е "The Ultimate wonna be BMW..."Сега разбира се че има изключения, например едни лошотии с "is" названия и т.н.
Хихи забравяш едни скромни 4цилиндрови двг-та дето S14 се водат и когато са пък и B25, сипват вода не на is-ки а на поршове, особено пък ако пистата е по залупена, тогава срам наставаааа... :mha: :mha: :mha:
Аааа за тоз М10 на Нелсон Пикет да не почваме чеее.... требвва голема конюшна да стройме..... :mha: :mha: :mha:
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Ама не беше ли ти този с "комън рейл нафтата", "новите поколения дизели, дето не са за нашта нафта и т.н.."
Дааа...4 цилиндровите не вървят...те за тва М3-ойките немоат откинат...
с 320д-то сигурно ги правиш с ориз
сега това като заяждане ли ад го приема или прост окато злобен коментар...



не ми беше целта това на темата но както и да е
може просто да не съм се изразил правилно

Знам че на всеки каручката си е най-убава и най-вървежна,
но... както и да е

Хихи забравяш едни скромни 4цилиндрови двг-та дето S14 се водат
абе хич не съм ги забравил, за това там сложих и т.н. казах че има някои много големи изключения


- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
абе аз и е34 и е 39-ката за начина по който го карам ми дава доста приличен разход.... между 10,5 и 11,5 градско .. извън градско пада доста но мен ако ме питате зависи не толкова двигателя а зад кормилното устройсво т. е . ако баща ми примерно се качи на мойта кола градско може да го докара докъм 8,5 защото той така си кара .. ако се качи някой като на чуждо може да го накара да гори 18 така , че филма е ясен кой колкото пари има в джоба да ги налива и да се вози .... нали за това са тия коли без значение 4,5 или 6 цилиндрови да не говорим за 8-10 цилиндрови машини ..
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
[quote="naskoksan"]
сега това като заяждане ли ад го приема или прост окато злобен коментар...
[quote]
Нещо не ме разбра, не ми е в стила да се заяждам особено безпричинно и по форумите.
Нз, колата е много готина и сигурно върви много яко, исках само да кажа, дано не се окажеш прав за тва, че нашта нафта не е за тия коли и да си я караш безаварийно.
сега това като заяждане ли ад го приема или прост окато злобен коментар...



Нещо не ме разбра, не ми е в стила да се заяждам особено безпричинно и по форумите.

Нз, колата е много готина и сигурно върви много яко, исках само да кажа, дано не се окажеш прав за тва, че нашта нафта не е за тия коли и да си я караш безаварийно.

bum bum
няма проблеми пич
не сме се доразбрали
без лоши чувства...
явно никой не е в час с тая тема
аз най-малко
към всички
не става въпрос за той на кой колко
му харчи колата и на кой му е по-голяма п**ката
просто исках и се опитах да направя една
ретроспекция на моделите на БМВ но явно не съм
успял,
за което съжалявам,
следващия път
ще се постарая повече
п.с. не съм искал също да свързвам темата
с моята кола по-какъвто и да е начин
тя няма нищо общо с това което исках да кажа
просто един от примерите е съвпаднал с нея
няма проблеми пич

не сме се доразбрали

без лоши чувства...
явно никой не е в час с тая тема


аз най-малко




към всички
не става въпрос за той на кой колко
му харчи колата и на кой му е по-голяма п**ката

просто исках и се опитах да направя една
ретроспекция на моделите на БМВ но явно не съм
успял,


ще се постарая повече

п.с. не съм искал също да свързвам темата
с моята кола по-какъвто и да е начин
тя няма нищо общо с това което исках да кажа
просто един от примерите е съвпаднал с нея

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
PEACE! А темата си е ОК
Изпуснал си един модел дето ем не върви ем не харчи почти нищо ама тва е един друг въпрос
))
Аз се си мисля напоследък дали не е редно да се направи тема или по- скоро форум за ТДС. Все пак това са си принципно различни двигатели и ми се струва, че е редно да се обсъждат на отделно място, така както отделните модификации са си на отделни места. Пък и потребителите, които имат такива автомобили далеч не са така малко като преди. Има и доста неясноти и спорове относно това как се кара и поддържа дизел или турбодизел и има доста полезна информация, която би могла да се събере там. А сега човек ако реши да търси нещо по този въпрос ще трябва да рови във форумите за Е36 и Е34, т.е. всичко е разпръснато..


Аз се си мисля напоследък дали не е редно да се направи тема или по- скоро форум за ТДС. Все пак това са си принципно различни двигатели и ми се струва, че е редно да се обсъждат на отделно място, така както отделните модификации са си на отделни места. Пък и потребителите, които имат такива автомобили далеч не са така малко като преди. Има и доста неясноти и спорове относно това как се кара и поддържа дизел или турбодизел и има доста полезна информация, която би могла да се събере там. А сега човек ако реши да търси нещо по този въпрос ще трябва да рови във форумите за Е36 и Е34, т.е. всичко е разпръснато..
bum_bum написа:Аз се си мисля напоследък дали не е редно да се направи тема или по- скоро форум за ТДС. Все пак това са си принципно различни двигатели и ми се струва, че е редно да се обсъждат на отделно място, така както отделните модификации са си на отделни места. Пък и потребителите, които имат такива автомобили далеч не са така малко като преди. Има и доста неясноти и спорове относно това как се кара и поддържа дизел или турбодизел и има доста полезна информация, която би могла да се събере там. А сега човек ако реши да търси нещо по този въпрос ще трябва да рови във форумите за Е36 и Е34, т.е. всичко е разпръснато..
поддържам

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани