Гаден проблем с 320i М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Гаден проблем с 320i М52
Здравейте колеги. Имам неустановен проблем с колата - 320i с М52 мотор. Значи до 3000 оборота е една такава мудна и се мъчи. Разхода е доста голям. След 3000 оборота върви доста добре. Катализатора е махнат. Въздушен филтър и свещи са сменени. Закачах диагностика, извади грешка на първата ламбда сонда. Занулихме я, карах известно време и пак я закачихме - грешка вече нямаше
Според диагностиката всичко по колата е идеално. Дебитомера е здрав. Днес даже за проба го откачихме и разлика нямаше. Оборотите са абсолютно стабилни, което е един от признаците за скапана ламбда. Според диагностиката и двете ламбди работят, някво там подгряване имат - и то работи.
Това, че веднъж вече извади грешка за ламбдата ме кара да мисля, че това е проблема, а и според това, което съм чел във форума, при неправилно отчитаща или развалена ламбда се получава точно това, което при мен. Като пусна климатика колата става доста зле.
Моля ако някой има мнение по въпроса да сподели, за да знам какво да правя, защото съм на път да сменям ламбдата, а тя на М52 хич не е малко пари...

Това, че веднъж вече извади грешка за ламбдата ме кара да мисля, че това е проблема, а и според това, което съм чел във форума, при неправилно отчитаща или развалена ламбда се получава точно това, което при мен. Като пусна климатика колата става доста зле.
Моля ако някой има мнение по въпроса да сподели, за да знам какво да правя, защото съм на път да сменям ламбдата, а тя на М52 хич не е малко пари...
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Не е много нормално да не я хваща диагностиката.Аз си мизля за друго, земи да провери дали от някъде не дърпа въздух и най вече огледай гуфрирания въздуховод за дупки.Провери простите работи преди да пчваш да си пръскаш парите насам натам 

- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Nikito_nn написа:Не е много нормално да не я хваща диагностиката.Аз си мизля за друго, земи да провери дали от някъде не дърпа въздух и най вече огледай гуфрирания въздуховод за дупки.Провери простите работи преди да пчваш да си пръскаш парите насам натам
Да, това ми го дадаха като идея. Ще го видя и него.
Въпросът е, че вече веднъж беше дала грешка ламбдата, а след повторното закачане грешката я нямаше...

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Можеби пак ще ти покаже грешка ма не веднага ами след време
Най-добре е ако можеш от някъде да намериш работеща ламбда и да пробваш пък ако се оправи като я сложиш тогава да я купиш
Ма ко е от ламбдата зако не ти мени обороти
Провери първо елементарните неща



- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Nikito_nn написа:Можеби пак ще ти покаже грешка ма не веднага ами след времеНай-добре е ако можеш от някъде да намериш работеща ламбда и да пробваш пък ако се оправи като я сложиш тогава да я купиш
Ма ко е от ламбдата зако не ти мени обороти
Провери първо елементарните неща
Гуфрираният ще го проверя лесно. Един колега от форума ми каза да държа обороти и като ги пусна рядко да няма съскане отпред, защото можело да е скапана гарнитура на колекторите и да дърпа и от там. Ще го проверя и това. Някакви други идеи, които да проверя?
Иначе за съжаление нямам как да намеря здрава сонда и да пробвам, преди да я купя.
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
При мен беше обратното без ламбда сонда бях и колата беше по пъргава и по лакума гореше към 16-17 на сто,защото беше в авариен режим



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
MOGY написа:При мен беше обратното без ламбда сонда бях и колата беше по пъргава и по лакума гореше към 16-17 на сто,защото беше в авариен режим
Проблема идва при ниските обороти,а като включиш климата направо забива муцуната.За мен проблема е ламба,при скъсана гофрета проблема при включване на климата няма да се усеща толкова.

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Момчета, днеска я карах въпросната кола и моите наблюдения са, че като и се дава малко гас върви долу-горе нормално. Но като и се даде рязко гас - незнае какво да направи, все едно се дави.
Другото което е, че водните мъркучи са и много меки. На всички м50 и тдс, които съм виждал, мъркучите са горе-долу твърди. На това М52 могат да се стиснат много лесно. Дали е нормално? И дали е са свързани двете неща?
Другото което е, че водните мъркучи са и много меки. На всички м50 и тдс, които съм виждал, мъркучите са горе-долу твърди. На това М52 могат да се стиснат много лесно. Дали е нормално? И дали е са свързани двете неща?
- DDR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ШесТакА пОд КапАкА да РЕВЕ...
MadChicken написа:[
Един колега от форума ми каза да държа обороти и като ги пусна рядко да няма съскане отпред, защото можело да е скапана гарнитура на колекторите и да дърпа и от там.
Хммм.... Това е интересно колега ! Я го провери това СЪСКАНЕ и пиши как е при тебе. Аз съм със същия мотор и при мен на празен ход го има това съскане ма ще го пробвам и на оборот и рязко пускане на газта
Пробва ли със смяна на бензина или смяна на бензиностанцията (или си на газ)
Ако я мАчкАш... и дреХите от гЪрбА ще ти ИЗгОРИ...
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
MOGY написа:При мен беше обратното без ламбда сонда бях и колата беше по пъргава и по лакума гореше към 16-17 на сто,защото беше в авариен режим
Да, в случая аварийният режим е по-добре, от колкото с развалена сонда

- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Воденичаров написа:Момчета, днеска я карах въпросната кола и моите наблюдения са, че като и се дава малко гас върви долу-горе нормално. Но като и се даде рязко гас - незнае какво да направи, все едно се дави.
Другото което е, че водните мъркучи са и много меки. На всички м50 и тдс, които съм виждал, мъркучите са горе-долу твърди. На това М52 могат да се стиснат много лесно. Дали е нормално? И дали е са свързани двете неща?
Ако е загасена,е нормално да могат да се стиснат.Но при загрял двигател и запалена,трябва да има налягане,но не чак такова че да немогат да помръднат.Ламбда сондите могат да се откачат много лесно и да се пробва без тях,ако има осезаема разлика-е ясен проблема.друго за което се сещам е някакъв проблем с ваноса да има....щом проблема е само в ускорението на ниски обороти,и няма проблем с работата на празен ход.
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани