Проблем с каре на кардан

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Проблем с каре на кардан

Мнение от BorisMW » 10 Авг 2008, 23:34

Проблемът е следният.При движение на 1-ва и 2-ра,отзад се чува едно фиукане(фиу-фиу).С увеличение на скоростта се увеличава и то.Човекът при когото е колата каза задно каре,обаче нямало как да се смени само то,щото вървяло с кардана(така го продавали).Решението е втора употреба каре,избиване на старото или както там се прави и слагане на новото.
Въпросът:Така ли е наистина направено окачването отзад и толкова ли е кофти и карето наистина ли върви с кардана?
Някой сменял ли го е?Колата е Е36 седан '92г.
Благодаря.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 10 Авг 2008, 23:46

До колкото си спомням на моята е едно цяло с кардана на 3 болта и се завива към дифа.
Изображение
Деба тия дърти кочини!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 11 Авг 2008, 8:31

Колега току що купих кардан именно поради тази причина! Карето върви с кардана и не ти препоръчвам да го сменяш щото после няма баланс! По-добре си вземи втора ръка! Ако имаш 1200 кинти за нов взимай :mhihi: Не се колебай!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 11 Авг 2008, 21:13

bobolink написа:Колега току що купих кардан именно поради тази причина! Карето върви с кардана и не ти препоръчвам да го сменяш щото после няма баланс! По-добре си вземи втора ръка! Ако имаш 1200 кинти за нов взимай :mhihi: Не се колебай!
    За колко пари го взе?И в какъв смисъл няма баланс,ако се смени само карето,естествено по българският начин :bgflag: Бос съм много в тези неща и ако не ти представлява трудност да го обясниш малко по-подробно.
    Благодаря.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 11 Авг 2008, 21:33

Е то е едно цяло с тръбата кво ше го срежеш и завариш после ли ? Мани не се занимавай с глупости :mhihi:
Изображение
Деба тия дърти кочини!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 11 Авг 2008, 21:58

Ozir1S написа:Е то е едно цяло с тръбата кво ше го срежеш и завариш после ли ? Мани не се занимавай с глупости :mhihi:
    Братче,разбирам негодуването ти,ама 1200 лв за да спре едно фиукане са ми апсолютно много :mhihi: То цял двигател ше си купя.Напрово не вярвам,че тия от БМВ са го направили така :confused:
    Както и да е.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Е46 Fanatic
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d; GLK 320

Мнение от Hito » 11 Авг 2008, 23:00

Карето меже да се рециклира и след това да ти балансират кардана ;)
На Симеоновско шосе има едни пичове които направиха цехче точно за такива работи....... рециклират всичко.... кардани, рейки ,карета и тн. имат и стенд за балансиране на кардани.
Мога да дам телефони за връзка и точен адрес на цеха утре при евентуален интерес......

п.п.В седмицата най малко по два пъти ползваме техните услуги и до сега рекламация не е имало... ;)
Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание ;)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 11 Авг 2008, 23:05

ПОРЕДНАТА ТЕМА :mhihi: :mhihi: :mhihi: карето се сменя и варира в цени от 70до322лв ...зависи от автомобила и експлоатацията му :mhihi: караданите си имат белези,и няма никакъв проблем смяната на висяш лагер,каре,матор,купе и т.н....а тва с баланса и рециклажа..ЗАЕБЕТЕ :mhihi:...а тва дет си намалява децибелите с дигането на скороста по-всяка вероятност е дифа :mhihi: ама тук ще обяснят колегите..тва е малко кат: къс и дълъг шперц или зависи от гледната точка и опиатите :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 12 Авг 2008, 21:57

Юзър написа:ПОРЕДНАТА ТЕМА :mhihi: :mhihi: :mhihi: карето се сменя и варира в цени от 70до322лв ...зависи от автомобила и експлоатацията му :mhihi: караданите си имат белези,и няма никакъв проблем смяната на висяш лагер,каре,матор,купе и т.н....а тва с баланса и рециклажа..ЗАЕБЕТЕ :mhihi:...а тва дет си намалява децибелите с дигането на скороста по-всяка вероятност е дифа :mhihi: ама тук ще обяснят колегите..тва е малко кат: къс и дълъг шперц или зависи от гледната точка и опиатите :mhihi:

Хм,не съм писал че при по-висока скорост си намалява децибелите(фиукането),но си хапсолютно прав-не се чува фиукане на 3-та :mhihi: и при музика до край :mhihi:
Тогава това фиукане от карето или от дифа е?
Последна промяна BorisMW на 12 Авг 2008, 22:45, променена общо 1 път
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 12 Авг 2008, 22:34

интересна темичка сте си заформили,избива и на философия :D
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 12 Авг 2008, 22:50

Гонг и първи път чука в/у масата.
Някой с отношение по въпросното изложение :mhihi: на Юзър? :idea:
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Е46 Fanatic
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d; GLK 320

Мнение от Hito » 12 Авг 2008, 23:05

С Юзъра не бих си и помислил да споря на тема BMW :uups: ,НО бих му оспорил тази му фраза.......
Юзър написа:....а тва с баланса и рециклажа..ЗАЕБЕТЕ :mhihi:...

Яворе не всички които имат BMW могат да си позволяват оргинални части.....,а пък за тези рециклажи за които аз споменах...... досега няма рекламация.....

п.п.Моля поста ми да не се тълкува като реклама!
Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 13 Авг 2008, 23:58

Така,при този проблем с карето,колко може да се кара колата още-месец,два,три :roll: Какво е лошото,което може да се случи на пътя,тъй като смяната му няма да е сега :( поради липса на финикийски знаци.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 14 Авг 2008, 0:51

А на някой да му се случва като натисне съединителя на 1ва или 2ра да пречатка нещо под колата? Кое е това? Гумения тампон оня кръглия с много дупки, или тампона на дифА?

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 14 Авг 2008, 1:05

Може ама ме съмнява и синхронизатора ама не разбирам трябва ми по точно обяснение а най добре да я чуя
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook