поредния въпрос за климатроник...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

поредния въпрос за климатроник...

Мнение от LANA » 10 Авг 2008, 10:05

Здравейте,
климатроника е дозареден, сменен е и филтъра и си бачка екстра, но когато спра на едно място започва да духа хладко (клонящо към топло) все едно спира да бачка. Веднага щом тръгна и се обдуха радиатора почва да си духа студено...
Някой знае ли за какво иде реч?
Радиатора ли трябва да се изчисти (уж го гледах и не ми изглежда наплякан с мухи)....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 10 Авг 2008, 10:34

На Пасат фабричен климатроник го прави същото, избягва да пуска компресора в спряло състояние. Ако го набичиш на по-ниска температура, ще го пусне. Наистина не знам. Ако не е фрапиращо, може да е фабрично предвидено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 10 Авг 2008, 10:59

компресора си бачка на празен ход (поне така си мисля де)
а каквато и температура да му сложа все е тая -> тръгна ли да се движа почва да духа студено :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Re: поредния въпрос за климатроник...

Мнение от agent smit » 10 Авг 2008, 11:46

LANA написа:...и не ми изглежда наплякан с мухи)....

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Провери перката пред климатичния радиатор дали се върти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 10 Авг 2008, 11:50

LANA написа:
...и не ми изглежда наплякан с мухи)....
:mhihi: :mhihi: :mhihi: така де
а иначе перката винаги ли трябва да се върти?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2008
Местоположение: София

Мнение от th3_pest » 10 Авг 2008, 12:36

и при мен го прави този номер само че при мен не ми се включва перката на климатичния радиатор и ще трябва да ходя някаде на майстор

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 10 Авг 2008, 12:57

Не се занимавайте с глупости !!!
Това си е така и не е дефект нито ефект
Компресора на климатика влиза в нужните обороти за да охлажда добре след 1800 оборота на двигателя поради тази причина когато сте на място той работи по слабо !!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 10 Авг 2008, 13:41

LANA написа:а иначе перката винаги ли трябва да се върти?

Перката включва и изключва в зависимост от температурата на антифриза и от налягането на фреона.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 10 Авг 2008, 13:47

перката върти винаги на 1ва скорост щом пуснеш климатика,2ра се включва по натам :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2008
Местоположение: София

Мнение от th3_pest » 10 Авг 2008, 18:36

agent smit написа:
LANA написа:а иначе перката винаги ли трябва да се върти?

Перката включва и изключва в зависимост от температурата на антифриза и от налягането на фреона.


лошото при мен е, че изобщо не ми се включва перката на климатика
и незнам от какво може да е защото си прегледах бушоните и са ок

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 11 Авг 2008, 9:28

Icco® написа:
...Компресора на климатика влиза в нужните обороти за да охлажда добре след 1800 оборота на двигателя поради тази причина когато сте на място той работи по слабо !!

Не е до оборотите, защото първото, което направих е да подам газ на място, но ефект ->нъцки ;)
А първоначално перката не се включи, трябва да видя, като позагрее колата дали се включва :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: русе
Кара: 325tds

Мнение от suravia » 12 Авг 2008, 0:00

Юзър написа:перката върти винаги на 1ва скорост щом пуснеш климатика,2ра се включва по натам :mhihi:


и как се разбира кога е на първа или на втора :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
сигурно кат даваш газ и дава втора :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Облицовки на сгради с ал.композитни панели(etalbond)
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 12 Авг 2008, 9:33

стигам до извода, че перката не се включва. Ще проверя бушоните, но някой има ли някаква схема на релетата, да видя евентуално проблема да не е в релето?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 15 Авг 2008, 7:28

:roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 15 Авг 2008, 7:50

първа степен се вкл заедно с климата,втората идва кога налягането подмине 16атм
ако не ти бачка перката,не е добре,няма кой да охлади фреона в радиатора
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook