Класиката Е24
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Класиката Е24
BMW M може да бъде направено само с ентусиазъм и отдаденост.Нашата цел е съвършенство на най-високо ниво. Стремежът да бъдеш винаги в първите редици ни направлява в постигането на невероятните ни успехи."
Adolf P. Prommesberger
председател на отдел Мениджмънт в BMW M
Това, което прави дадена марка забележителна, разбира се, са нейните продукти.А решаващо за създаването им се оказа уникалната атмосфера криеща се зад тях.Създателите на BMW M and Individual cars, както и организаторите и инструкторите от BMW Driver Training, са забележителни инжинери,дизаинери,автомобилни професионалисти и високо квалифицирани техници, във всеки от които тече кръвта на автомобилен ентусиаст.Благодарение на тяхната мотивация и себеотдаденост BMW M е това което е днес.
Началото на Company for Individual Automobiles е поставено през 1972г. с основаването на BMW Motorsport GmbH.През 1977г. е присъединена и BMW Driver Training.Една година по-късно малката компания създава и първия автомобил - BMW M1.
Купето на Е24 БМВ6-та серия е новата генерация която наследява БМВ Е9 CSi.Със своя шестцилиндров 3,5л.двигател, развиващ мощност от 277 к.с.,М1 успява да се изстреля от 0-100км/ч само за 6 секунди.През същата година е представен и моделът M535i.Това е седан, базиран на тогавашната пета серия(E12),снабден с двигател, развиващ мостност от 218к.с.M6 се появява през 1983г.,заменяйки излезлите от производство през '81г. M1 и M535i.M6 е базирана на шестата серия(E24).
Под капака на "голямото купе"е разположен редови шестак с обем 3,5л.и мощност от 286к.с.,позволяващ на 1500-килиграмовата машина да вземе спринта от 0-200км/ч за 30сек.,с 10сек. по-малко от Mercedes 500 SEL.През 1985г. е представено новото M535(E28), заменено година по-късно от M5.1986 е годината, в която на бял свят се появява и първото поколение M3(E30).То получава нов двигател през '89г.Същата година е представена и новата М5(315к.с.)на базата на E34.Второто поколение M3(e36) се появява през 1992г.- в началото като купе, а след това последвано от седан и кабрио версия('94).През същата година M5-цата получава нов двигател,чийто обем е увеличен от 3,3 на 3,8л.,като мощноста е достигнала 340к.с.и 360Nm,но това не повлиява върху ускорението от 0-100км/ч,което колата все още взима за 6,5сек.
С излизането от продукция на M5 през '95 е представена и EVO версията на M3(e36).През 1998г. започва производството на M coupe и M roadster,използващи същия двигател като при M3 EVO.През същата година е представена и новата M5(E39)с нов V8, 5-литров двигател.Невероятните 400к.с. и 500Nm позволяват на почти двутонният луксозен седан да ускори от 0-100км/ч за 5.2сек. и да развие максимална скорост(след премахване на ел. ограничение) от 300км/ч., което я прави най-бързия седан серийно производство на планетата.
1999 е годината, в която от конвейра слиза последната M3-ка Е36.2001 дава началото на най-новото поколение M3 базирано на E46.
BMW M означава отдаденост и страст.То олицетвориява високи технологии и съвършенство.
Има и още, ма сега ме мързи да превеждам. Надявам се да ми простите, но обещавам, че ще има още за този класически модел
Adolf P. Prommesberger
председател на отдел Мениджмънт в BMW M
Това, което прави дадена марка забележителна, разбира се, са нейните продукти.А решаващо за създаването им се оказа уникалната атмосфера криеща се зад тях.Създателите на BMW M and Individual cars, както и организаторите и инструкторите от BMW Driver Training, са забележителни инжинери,дизаинери,автомобилни професионалисти и високо квалифицирани техници, във всеки от които тече кръвта на автомобилен ентусиаст.Благодарение на тяхната мотивация и себеотдаденост BMW M е това което е днес.
Началото на Company for Individual Automobiles е поставено през 1972г. с основаването на BMW Motorsport GmbH.През 1977г. е присъединена и BMW Driver Training.Една година по-късно малката компания създава и първия автомобил - BMW M1.

Купето на Е24 БМВ6-та серия е новата генерация която наследява БМВ Е9 CSi.Със своя шестцилиндров 3,5л.двигател, развиващ мощност от 277 к.с.,М1 успява да се изстреля от 0-100км/ч само за 6 секунди.През същата година е представен и моделът M535i.Това е седан, базиран на тогавашната пета серия(E12),снабден с двигател, развиващ мостност от 218к.с.M6 се появява през 1983г.,заменяйки излезлите от производство през '81г. M1 и M535i.M6 е базирана на шестата серия(E24).

Под капака на "голямото купе"е разположен редови шестак с обем 3,5л.и мощност от 286к.с.,позволяващ на 1500-килиграмовата машина да вземе спринта от 0-200км/ч за 30сек.,с 10сек. по-малко от Mercedes 500 SEL.През 1985г. е представено новото M535(E28), заменено година по-късно от M5.1986 е годината, в която на бял свят се появява и първото поколение M3(E30).То получава нов двигател през '89г.Същата година е представена и новата М5(315к.с.)на базата на E34.Второто поколение M3(e36) се появява през 1992г.- в началото като купе, а след това последвано от седан и кабрио версия('94).През същата година M5-цата получава нов двигател,чийто обем е увеличен от 3,3 на 3,8л.,като мощноста е достигнала 340к.с.и 360Nm,но това не повлиява върху ускорението от 0-100км/ч,което колата все още взима за 6,5сек.
С излизането от продукция на M5 през '95 е представена и EVO версията на M3(e36).През 1998г. започва производството на M coupe и M roadster,използващи същия двигател като при M3 EVO.През същата година е представена и новата M5(E39)с нов V8, 5-литров двигател.Невероятните 400к.с. и 500Nm позволяват на почти двутонният луксозен седан да ускори от 0-100км/ч за 5.2сек. и да развие максимална скорост(след премахване на ел. ограничение) от 300км/ч., което я прави най-бързия седан серийно производство на планетата.

1999 е годината, в която от конвейра слиза последната M3-ка Е36.2001 дава началото на най-новото поколение M3 базирано на E46.
BMW M означава отдаденост и страст.То олицетвориява високи технологии и съвършенство.




Има и още, ма сега ме мързи да превеждам. Надявам се да ми простите, но обещавам, че ще има още за този класически модел

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Радо, откъде тоя ентузиазъм бе
ЕВАЛА


ЕВАЛА



След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани