Относно шум в климатроника
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
moviestudio написа:Имаш ли идея къде биха могли да ми го смажат , без след това да си тръгна по голни гащи?
Не смея да ти прпоръчам сервиз, честно казано. Процедурата е трудоемка, отнема доста времве за да стигнеш до вентилатора. Не ,че хората няма да се наемат и да ти вземат парите, но резултата от смазването не е много сигурен. За нов - ако имаш някой и друг излишен лев - действай.
Ако шума е само лек - волумето на по-виска степен и проблема го няма.

не знам дали съм попаднал в точната тема ама и аз чувам някакъв шум. за съжаление доколкто виждам колеги, сички сте с климатроници. мойто е с обикновен климатик . занчи тва почна да го прави отскоро откакто паднаха темпераурите. чува се някъде отвънка под предния ляв подкалник. отвътре по-не се чува. само да отключа колата и започва. продължава около 1 минута след тва спира а понякога само си тръгва. се едно иска да подгрее нещо. ама кво?
Oни ми плaщaтaт кoлкo дa нe умpeм, aмa я paбoтим кoлкo дa нe зacпим.
[img - кво им пречеше картинката...]
[img - кво им пречеше картинката...]
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
TYPE-T написа:не знам дали съм попаднал в точната тема ама и аз чувам някакъв шум. за съжаление доколкто виждам колеги, сички сте с климатроници. мойто е с обикновен климатик . занчи тва почна да го прави отскоро откакто паднаха темпераурите. чува се някъде отвънка под предния ляв подкалник. отвътре по-не се чува. само да отключа колата и започва. продължава около 1 минута след тва спира а понякога само си тръгва. се едно иска да подгрее нещо. ама кво?
Имаш печка в колата!
Честито!

ПП. Прочети и тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=62294
за шума от климатроника
Наскоро и аз имах такъв проблем,чуваше се нещо като каркорене зад дисплея на климатроника който показва темп. Оправиха го като първо почистиха прахоляците зад пласмасовите решетки под дисплея, после ми смениха някво "крайно стъпало"на климатроника и заспа. Дано инфото е от полза.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: за шума от климатроника
mashina написа:Наскоро и аз имах такъв проблем,чуваше се нещо като каркорене зад дисплея на климатроника който показва темп. Оправиха го като първо почистиха прахоляците зад пласмасовите решетки под дисплея, после ми смениха някво "крайно стъпало"на климатроника и заспа. Дано инфото е от полза.
Къде ти го оправиха колега и колко ти взеха, че явно това си е някакъв хроничен проблем на климатроника?.....опс! сега видях че си от плевен, някой от софия да е решил проблема, къде и за колко пари. При мене се чува също и то от лявата решетка, дори явно защото работи постоянно се насъбират прашинки по тази решетка, но се чува савсем слабо, при абсолютна тишина.
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
колеги някой да сподели как да оправя проблема.Като оставя колата за повече от два дни ми пада акомулатора.Проблема идва от вентилаторчето на климатроника при мен не се чува (много)като работи но не спира и дава консумация 0,49А. 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Колеги, просто нямате представа, колко елементарен е проблемът около тези вентилатори.Поне при мен беше елементарен де, не знам при други дали ще е от същото.
Та на въпроса.При мен също се появи този проблем още зимните месеци (или по-скоро тогава се чуваше по силно, заради студа).До сега не му обръщах внимание, защото нито акумулатора ми е падал, нито съм имал някакви други проблеми, просто сутрин като вляза в колата и тази щуротия си бръмчи.
Всичко приключи в момента, в който установих, че плафона в жабката не изгасва.Лошото е е, че много трудно се забелязва при затворена вратичка и трябва да се вглеждаш по цепките на тъмно.Залепих едно гумено тампонче на вратичката там, където е бутончето за плафона и тези вентилатори не съм ги чул повече.
Предполагам, че тези вентилатори са свързани по някакъв начин с плафоните в колата и се включват само когато някой от тях свети.При мен проблемът изчезна, така че може да е от помощ и на вас
P.S Проверете и багажника, дали плафоните не продължават да светят след затваряне
Та на въпроса.При мен също се появи този проблем още зимните месеци (или по-скоро тогава се чуваше по силно, заради студа).До сега не му обръщах внимание, защото нито акумулатора ми е падал, нито съм имал някакви други проблеми, просто сутрин като вляза в колата и тази щуротия си бръмчи.
Всичко приключи в момента, в който установих, че плафона в жабката не изгасва.Лошото е е, че много трудно се забелязва при затворена вратичка и трябва да се вглеждаш по цепките на тъмно.Залепих едно гумено тампонче на вратичката там, където е бутончето за плафона и тези вентилатори не съм ги чул повече.
Предполагам, че тези вентилатори са свързани по някакъв начин с плафоните в колата и се включват само когато някой от тях свети.При мен проблемът изчезна, така че може да е от помощ и на вас

P.S Проверете и багажника, дали плафоните не продължават да светят след затваряне

- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Ca_Ma написа:свалял съм го доста пъти по доста лесен начин, махаш първо радиото което се маха много лесно, и бъркаш с пръсти доло при климатроника, първо от едната страна и после от другата го буташ и вече е свален. много е лесно =)


- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Та значи това което чувате е едно малко вентилаторче което охлажда процесора на управлението на климатроника което като всеки процесор загрява.В това че работи като сте изгасили колата няма нищо страшно даже напротив. Консумацията на този вентилатор е толко малка ,че както го бяха описали в един американски сайт може да работи около 3 месеца без да спира и без да попречи на запалването на колата .
По тех. данни е с таймер около 20 мин. работа след изваждането на ключа от колата .
При мен шума стана много особен по едно време и реших да видя за какво иде реч ,управлението на климатроника се вади много лесно по начина по който го е описал колегата СА-Ма
след като сте го свалили отзадната страна на у-нието има 4 щипки които отваряте с помощта на малка отверка и издърпвате внимателно платката която влиза в корпуса на две релсички , след като го отворите ще видите вентилаторчето ,перката на което се вади свободно нагоре без абсолютно никакво усилие .Отвора от които "диша " процесора е лявата решетчица на панела и от там влизат прах ,боклуци ,косми (руси) muhihihihi и други гадове .В моя случай беше смукнало незнайно от къде едно парченце от някакъв БМВ етикет сигурно от някой кабел или от самата платка ,махнах го измих перката на чешмата подсуших я капнах една капка масълце на оста и сглобих в същата последователност и вече нищо не се чува ,ако не се наведеш и да си сложиш ухото на въпросната решетчица
та така колеги няма нищо страшно в това ,че върти и нищо сложно в това да го обслужите въпросното вентилаторче ,което колегите ни от US клубовете обсужват минимум веднъж годишно при положение ,че техните коли са на по 5-7 год. а нашите на по 10-11 .
Успех и който не разбира да пита
По тех. данни е с таймер около 20 мин. работа след изваждането на ключа от колата .
При мен шума стана много особен по едно време и реших да видя за какво иде реч ,управлението на климатроника се вади много лесно по начина по който го е описал колегата СА-Ма
след като сте го свалили отзадната страна на у-нието има 4 щипки които отваряте с помощта на малка отверка и издърпвате внимателно платката която влиза в корпуса на две релсички , след като го отворите ще видите вентилаторчето ,перката на което се вади свободно нагоре без абсолютно никакво усилие .Отвора от които "диша " процесора е лявата решетчица на панела и от там влизат прах ,боклуци ,косми (руси) muhihihihi и други гадове .В моя случай беше смукнало незнайно от къде едно парченце от някакъв БМВ етикет сигурно от някой кабел или от самата платка ,махнах го измих перката на чешмата подсуших я капнах една капка масълце на оста и сглобих в същата последователност и вече нищо не се чува ,ако не се наведеш и да си сложиш ухото на въпросната решетчица
та така колеги няма нищо страшно в това ,че върти и нищо сложно в това да го обслужите въпросното вентилаторче ,което колегите ни от US клубовете обсужват минимум веднъж годишно при положение ,че техните коли са на по 5-7 год. а нашите на по 10-11 .
Успех и който не разбира да пита

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани