ПРОБЛЕМ: ВЪЗДУХОВОД КЪМ ИНЖЕКЦИОНА (СЛЕД ДЕБИТОМЕРА КОЙТО Е)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 30.07.2008
Местоположение: СОФИЯ

ПРОБЛЕМ: ВЪЗДУХОВОД КЪМ ИНЖЕКЦИОНА (СЛЕД ДЕБИТОМЕРА КОЙТО Е)

Мнение от SILVER__ARROW » 01 Авг 2008, 10:24

ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ ИСКАМ ДА СПОДЕЛЯ ЕДИН ПРОБЛЕМ КОЙТО МИ НАПРАВИ КОЛАТА ВЧЕРА АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА КАЖЕ НЕЩО ПО ВЪПРОСА ЩЕ СЪМ БЛАГОДАРЕН. ЗНАЧИ ВЧЕРА СИ СМЕНИХ ВЪЗДУХОВОДА КЪМ ИНЖЕКЦИОНА ( ДЕБЕЛИЯ МАРКУЧ ОТГОРЕ НА ДВИГАТЕЛЯ КОЙТО ИЗЛИЗА ОТ ДЕБИТОМЕРА И ВЛИЗА В ИНЖЕКЦИОНА) СЛЕД СМЯНАТА КОЛАТА ЗАПОЧНА ДА ПРЕКЪСВА И ДА МЕНИ ОБОРОТИТЕ ,ПОЧНА ДА РАБОТИ НА 1000- 1 200 ОБОРОТА , ПОСЛЕ ПАДНАХА НА 200-300 И ИЗГАСНА ВЕДНЪЖ ИМА ПРЕКЪСВАНИЯ И ПО ВРЕМЕ НА ДВИЖЕНИЕ, АС ЛИЧНО ПРЕДПОЛАГАМ ЧЕ СЛЕД СМЯНАТА С НОВ МАРКУЧ СЪОИТВЕТНО СПИРАНЕТО НА ВЪЗДУХА КОЙТО Е ВЛИЗАЛ ПРЕЗ ЦЕПКИТЕ НА СТАРИЯ ОКАЗВА НЯКАКВО ВЛИЯНИЕ, АКО НЯКОЙ ИМА НЕЩО НА ПРЕДВИД ДА ДРАСНЕ 2 РЕДА БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: ПРОБЛЕМ: ВЪЗДУХОВОД КЪМ ИНЖЕКЦИОНА (СЛЕД ДЕБИТОМЕРА КОЙТ

Мнение от ивчо3 » 01 Авг 2008, 10:34

Първо провери дали е включен куплунга с кабелите, който излиза от дебитомера. Стига да са стегнати скобите, няма от какво друго да бъде.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: ПРОБЛЕМ: ВЪЗДУХОВОД КЪМ ИНЖЕКЦИОНА (СЛЕД ДЕБИТОМЕРА КОЙТ

Мнение от ивчо3 » 01 Авг 2008, 10:39

Някои мошеници когато ти продадат кола, на която двигателя засмуква въздух както в твоя случай от гофрирания маркуч, отварят дебитомера и му променят настройките, с оглед да подобрят състава на горивната смес. След смяна и уплътняване на системата, горивната смес е преобогатена и двигателя се дави, работи неустойчиво и накрая гасне.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 30.07.2008
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от SILVER__ARROW » 01 Авг 2008, 10:40

ПФУУ УЖ ГИ ПРОВЕРИХ , ЗАКАЧЕНИ СА :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 30.07.2008
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от SILVER__ARROW » 01 Авг 2008, 10:43

ДА , ДА ТОЧНО ЗА ТОВА СТАВА ВЪПРОС И АС МИСЛЯ ЧЕ Е ТОВА, НО ОТ ТУК НАСЕТНЕ ,ИМАШ ЛИ ИДЕЯ КВО ДА ПРВА ДИАГНОСТИКА МОЖЕ БИ ?!?!? .. ? САМ МОГА ЛИ ДА НАПРАВЯ НЕЩО

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 01 Авг 2008, 10:44

Провери наистина тая букса на дебитомера и ако не си сменял въздушен филтър смени и него.По това което обясняваш ми се струва че там някъде е проблема(около дебитомера).
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 30.07.2008
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от SILVER__ARROW » 01 Авг 2008, 10:47

АМИ НА ТАЯ ЦЯЛАТА РАБОТА КОЯТО ИЗПИСАХ ДО ТУК ЗАБРАВИХ ДА КАЖА ЧЕ СЪМ С СПОРТЕН ФИЛТЪР , ДАЛИ ПЪК И ТОЙ ДОПЪЛНИТЕЛНО НЕ ОКАЗВА ВЛИЯНИЕ НА ПРОБЛЕМА :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: ПРОБЛЕМ: ВЪЗДУХОВОД КЪМ ИНЖЕКЦИОНА (СЛЕД ДЕБИТОМЕРА КОЙТ

Мнение от laviatan » 01 Авг 2008, 10:55

ивчо3 написа:Някои мошеници когато ти продадат кола, на която двигателя засмуква въздух както в твоя случай от гофрирания маркуч, отварят дебитомера и му променят настройките, с оглед да подобрят състава на горивната смес. След смяна и уплътняване на системата, горивната смес е преобогатена и двигателя се дави, работи неустойчиво и накрая гасне.

аз залагам на мнението на колегата :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 30.07.2008
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от SILVER__ARROW » 01 Авг 2008, 11:12

ЕМИ В ТАКЪВ СЛУЧАЙ КАК МОГА ДА СИ РЕГУЛИРАМ ДЕБИТОМЕРА СЛЕД КАТО ГО ОТВОРЯ ?

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Ruthless » 04 Авг 2008, 14:40

Колега на мене ми се беше нацепил целия маркуч и ми менеше оборотите.Работеше на високи убороти,но сега докато купа нов сам залепил тоя със изолир-бан и няма грижи.Не искам да те плаша обаче маи си за нов дебитомер.Не съм сигорен но виж и това като вариант.За да си 100% сигорен,диагностика и ще видиш.Искрено се надявам да не си за дебитомер щото са скъпички..

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook