Виско съединител - въпрос
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Виско съединител - въпрос
Здравейте колеги, имам следния въпрос. Виско перката (перката непосредствено пред двигателя, ако съм разбрал правилно..
), се спира без усилие с пръст, и то при загрял двигател... В сервиза ми казаха, че че това не е редно, и може да бъде опасно, и че силиконовият съединител бил за смяна.
По моята логика ако тази перка не функционира добре, би трябвало двигателя да има проблем с температурата... А аз такъв нямам. Колата загрява нормално, и стрелката не мърда от средата. (термостата е сменен преди няколко месеца, ако това има някакво значение...)
Майстрът ми отсъства, и въпросът ми е може ли колата да се кара в това положение след като няма отклоняване от норм.температура, или още днес да отивам в сервиз за смяна на въпросниия силикон на перката.
Колата е E36 318i , двигателя е М43
Извинявам се за многото писане, исках да съм изчерпателен. Благодаря предварително.

По моята логика ако тази перка не функционира добре, би трябвало двигателя да има проблем с температурата... А аз такъв нямам. Колата загрява нормално, и стрелката не мърда от средата. (термостата е сменен преди няколко месеца, ако това има някакво значение...)
Майстрът ми отсъства, и въпросът ми е може ли колата да се кара в това положение след като няма отклоняване от норм.температура, или още днес да отивам в сервиз за смяна на въпросниия силикон на перката.
Колата е E36 318i , двигателя е М43
Извинявам се за многото писане, исках да съм изчерпателен. Благодаря предварително.
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Моето мнение не е чак толкова компетентно, но съм обърнал внимание, че при мен също рядко се включва перката, а стрелката не мърда от средата. Т.е. перката се върти непрекъснато , дори при студен двигател, и може да се спре с ръка, когато температурата започне да минава 90С едва ли ще можеш да я спреш толкова лесно.
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Виско съединител - въпрос
Sea Eagle написа:Здравейте колеги, имам следния въпрос. Виско перката (перката непосредствено пред двигателя, ако съм разбрал правилно..), се спира без усилие с пръст, и то при загрял двигател... В сервиза ми казаха, че че това не е редно, и може да бъде опасно, и че силиконовият съединител бил за смяна.
По моята логика ако тази перка не функционира добре, би трябвало двигателя да има проблем с температурата... А аз такъв нямам. Колата загрява нормално, и стрелката не мърда от средата. (термостата е сменен преди няколко месеца, ако това има някакво значение...)
Майстрът ми отсъства, и въпросът ми е може ли колата да се кара в това положение след като няма отклоняване от норм.температура, или още днес да отивам в сервиз за смяна на въпросниия силикон на перката.
Колата е E36 318i , двигателя е М43
Извинявам се за многото писане, исках да съм изчерпателен. Благодаря предварително.
И аз съм така не ми е загрявала още, колата я взех в началото на лятото. То голям радиатор има това животно и ако не я зориш няма да загрее, освен ако не качваш дълги баири на 2-ра извънграда. Освен това ако имаш клима и тя си има перка

Моята е тръгнала да заминава и не мога да я спра лесно с ръка като е загряла. Не е нормално. Това че не ти загрява, означава че по-скоро караш нормално.
Мисля че това е едно от нещата в БМВ, които не трябва да се игнорират. Ако можеш да си позволиш да я смениш, по-добре я смени. Да кажем, че осигурява спокойствие!
Мисля че това е едно от нещата в БМВ, които не трябва да се игнорират. Ако можеш да си позволиш да я смениш, по-добре я смени. Да кажем, че осигурява спокойствие!
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
И аз имам подобен проблем, само дето не я спирам в движение (съображения за сигурност), ами гася двигателя (вече загрял) и я завъртам тогава. По пътя на логиката, би трябвало да я развъртам много трудно, но не е така. Направих клипче. Нека по-компетентните да изкажат мнение така ли трябва да се върти при загрят мотор.
Ето го и клипчето: http://www.youtube.com/v/2rM5FDDyd_o
Editl: Нямам проблем с температурата, но понеже прочетох че не трябва да се върти така затова питам.
Ето го и клипчето: http://www.youtube.com/v/2rM5FDDyd_o
Editl: Нямам проблем с температурата, но понеже прочетох че не трябва да се върти така затова питам.
Новото виско е доста по-стегнато. Не би трябвало ако е 100% изправно да се върти така свободно, както на клипчето.
Горе долу и при мен се въртеше така, (дори малко-по свободно), и нямах проблем с температурата, но ме убедиха че в най голямата жега може би ще ме предаде, и го смених. При възможност действай, и си ти.
П.С. Автоматик ли беше хубавицата?
Горе долу и при мен се въртеше така, (дори малко-по свободно), и нямах проблем с температурата, но ме убедиха че в най голямата жега може би ще ме предаде, и го смених. При възможност действай, и си ти.
П.С. Автоматик ли беше хубавицата?

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
И съвет от мен ако някой си купува виско и го носи да му го сменяват никога не го слагайте легнало винаги право щото иначе се едно си даваш парите на вятъра-заминава а също всяко ч виско има около 500 километра разработка(закс) за другите незнам какъв е пробега!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Можеш ли да се обосновеш , защо да не го държи легнало?
Няма какво да му стане
Вътре има един лагер,малко силикон и една биметална пластина
Няма какво да му стане

Вътре има един лагер,малко силикон и една биметална пластина


- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Sea Eagle написа:Новото виско е доста по-стегнато. Не би трябвало ако е 100% изправно да се върти така свободно, както на клипчето.
Горе долу и при мен се въртеше така, (дори малко-по свободно), и нямах проблем с температурата, но ме убедиха че в най голямата жега може би ще ме предаде, и го смених. При възможност действай, и си ти.
П.С. Автоматик ли беше хубавицата?
Ок ще го сменя, но най-вероятно ще е след морето, иначе ще трябва да си стоя тук. Ще рискувам да тръгна така с това виско. А за хубавицата: Да, автомат е. Много съм доволен. Мислех си че няма да мога да си правя гъзарийки с автомата и все го проспуках когато разглждах обявите, но като отидох да го видя и го подкарах си казах това е моята кола. Даже преди малко на десния завой на Черни връх към Евлоги Георгиев засука гъза доста стабилно, но имам още доста да тренирам докато се науча да го правя както трябва.

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
ами въпросния силикон ляга от 1-ната страна на виското и то спира да деиства или не деиства ефективно попитай в някой магазин за виско и поискай кутията да видиш сам стрелката 

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
remaka написа:ами въпросния силикон ляга от 1-ната страна на виското и то спира да деиства или не деиства ефективно попитай в някой магазин за виско и поискай кутията да видиш сам стрелката
До сега несъм се съобразявал с това ,демек дори като сваля перката за да правя нещо пак си я оставям легнала,пък проблеми не е имало


Аз да питам,че и аз имам проблем с това виско а искам да ходя до морето без да ми работи извън градско няма да имам проблем,но в някое задръстване може и да се прецакам.
Няма ли начин поне за известно време да побългаря перката както едно време на ладите едно копче шау-бау он офф и готово като ми загрее след 12 часа натискам копчето и се включва

Няма ли начин поне за известно време да побългаря перката както едно време на ладите едно копче шау-бау он офф и готово като ми загрее след 12 часа натискам копчето и се включва


- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3



Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани