Само за каращи с АГУ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 30 Юли 2008, 21:50

mitkosulev написа:колега и моята пали от втория път на газ мисля че при обикновените е нормално това ама пробваи следното даи на контакт исчакаи 3-4 секунди върни го и при втория контакт запали да видим какво ще стане. А иначе си обяснявам паленето от вториа път защото гаста влиза през колекторите и не се разпределя по равно за всеки цилиндър а нее като бензина направо в цилиндрите и съответно гаста изминава по голямо растояние докато стигне до горивните камери и затова пали по трудно. Може да ви се стори глупаво ама аз така си мисля

Ще го пробвам и аз утре това,че сега се прибирам от работа.Звучи ми най-логично да е като обяснение,ще видим.А за аварийният режим,нещо не можах да го схвана,може ли пак да го обясните.Звучи така все едно,като карам на газ,карам на авариен режим :?:
Когато колата ми е загряла,няма проблем,наистина пали от първият път,винаги.Паля на газ защото,като запаля на бензин ми бучи,като Гаска :mhihi: и като искам да превключа на 2000об.оборотите ми се качват на степени,като на котлон.просто ме дразни и засега не виждам смисъл да паля на бенз.
Nilito__nn,възможно ли е да се запушат инжекторите за 3 месеца,изведнъж ли става? :roll:
А когато палите на газ,при всички ви ли оборотите се качват на пресекулки до например 900.Всеки знае как пали Бмв на бензин.Такова палене постижимо ли е на газ? :roll:
Последна промяна BorisMW на 30 Юли 2008, 22:00, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 30 Юли 2008, 21:57

синия пламък написа:колега и мойта е с обикновена уредба и с автоматично превключване и понякога и на мен ми пали от втория път,но не съм сменял свещи и филтри вече близо 20000км и предполагам е от това

На бензин ако реша да запаля пали винаги от първият път,само на газ когато паля,пали от втория и то когато е студено.Сменил съм кабели,свещи,капачка и палец и не съм усетил разлика в паленето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 30 Юли 2008, 22:07

А за аварийният режим,нещо не можах да го схвана,може ли пак да го обясните.Звучи така все едно,като карам на газ,карам на авариен режим


Звучи така,че би трябвало да палиш на газ ,ако имаш някакъв проблем по запалването на бензин(помпа,инжектори,ЕКУ,бенз.филтър....)и колата да може да се движи.Ако "повредените" неща в скобите от предишното изречение за теб не са авария продължавай да си караш безаварийно палейки на газ ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 30 Юли 2008, 22:47

BorisMW написа:Nilito__nn,възможно ли е да се запушат инжекторите за 3 месеца,изведнъж ли става? :roll:
А когато палите на газ,при всички ви ли оборотите се качват на пресекулки до например 900.Всеки знае как пали Бмв на бензин.Такова палене постижимо ли е на газ? :roll:

Не се запушват изведнъж и не е казано че са запушени всичките.Просто предполагам щото това е едно от нещата дето може да е.На газ колата е много притенциозна да знаеш, такива неща като свещи, кабели, въздушен филтър.трябва винаги да са ти фред щот почва да прави мизерии.А паленето което е на бензин може да се постигне само с газов инжекцион.
Забележка: Пише се Nikito_nn, а не Nilito__nn :mhihi: ;)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 30 Юли 2008, 22:55

От скоро разбрах, че освен горните неща, които изброи колегата трябва да е в ред и нивото на водата. :shock: :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 30 Юли 2008, 22:57

Забележка: Пише се Nikito_nn, а не Nilito__nn :mhihi: ;)[/quote]
    Uoooops :uups: грешка в пръстовката по клавиатурата :mhihi:
    Питам за инжекторите защото при мен се получи това на бензин да бумти и да не върви както трябва изведнъж :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 30 Юли 2008, 23:01

plradev написа:
А за аварийният режим,нещо не можах да го схвана,може ли пак да го обясните.Звучи така все едно,като карам на газ,карам на авариен режим


Звучи така,че би трябвало да палиш на газ ,ако имаш някакъв проблем по запалването на бензин(помпа,инжектори,ЕКУ,бенз.филтър....)и колата да може да се движи.Ако "повредените" неща в скобите от предишното изречение за теб не са авария продължавай да си караш безаварийно палейки на газ ;)

Схванах.Проблем по запалването нямам,дори и на бензин,просто бубути и не варви така както беше в началото и оборотите,докато превключа автоматично на газ ги качва на тласъци(пресекулки) и за това не паля на бензин.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook