Кабрио- 318 или 320
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кабрио- 318 или 320
Решил съм да си взимам Е36 кабрио 96-98 год. Интересува ме кой двигател е по- добър и по-здрав като цяло. 318 115коня или 320 . За вървенето ми е пределно ясно че 318 е мъртвец . Разликата в разхода голяма ли е, цените на частите. Като ги гледам в мобилето останах с впечатление, че 320 са малко по евтини , което ме изненада.
Пробвах с търсачка ама излезнаха няколко хиляди резултата за това моля не ме нападайте.
Пробвах с търсачка ама излезнаха няколко хиляди резултата за това моля не ме нападайте.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
взимай 325 и няма да съжаляваш, разхода е като на 320, почти като 318
, в момента има една бройка много добра в "ПРОДАВА" 



- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
каква 318-ка бе човек //на сфетофарите много хора ще те дърпат особено като е кабрио ще има яко закачки с теб ..затова се насочи към шестак 

- X-citer
- АЗ СЪМ ТОЛЕРИРАН :)
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 15.09.2003
- Местоположение: БИАД. Снощи най-културно си излизах от там и някой ме настъпи по ръката
- Пол: Мъж
- Кара: E53 Х5 3.0d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Аз карам 320 кабрио и съм доволен от двигателя като вървеж и разход. Все пак трябва да се има в предвид, че когато човек си копува кабрио едва ли го взима за състезания
Като съвет при покупката на подобен автомобил мога да ти дам да огледаш хубаво уплътненията (особено около мястото където контактуват челното стъкло и гюрука) за да не се получават неприятни прокапвания и течове. Огледай хубаво гюрука за сцепвания и скъсвания. По възможност гледай гюрука да е ел., защото ръчния не е оферта (повечето 318-ки които съм гледал са с ръчни гюруци). Салона задължително да е кожен, защото ако е от плат няма почистване като се набие прах и мръсотия. Ако е кожен като се напраши (което ще става всеки ден) само му теглиш един парцал и си ти
Също така не взимай кабрио без климатик. Мит е, че климата е безмислена при кабриолетите. През деня като мине 30 градуса ако караш на свален гюрук ще ти гръмне главата.
Ако до сега не си карал кабрио ти препоръчвам да намериш човек с такава кола и да я покараш поне един ден на свален гюрук. Покарай я на градско, изпъни я после на дълго и виж дали ще ти пасне. Съдейки по реакциите на хората около мен, кабриото буди доста разнородни емоции при шофиране. На едните им духало и било некомфортно когато нямат покрив над главата си, а на другите (в това число и на мен) носи едно страхотно изживяване и чувство за свобода.
Успех с избора на кола и дано попаднеш на читав екземпляр

Като съвет при покупката на подобен автомобил мога да ти дам да огледаш хубаво уплътненията (особено около мястото където контактуват челното стъкло и гюрука) за да не се получават неприятни прокапвания и течове. Огледай хубаво гюрука за сцепвания и скъсвания. По възможност гледай гюрука да е ел., защото ръчния не е оферта (повечето 318-ки които съм гледал са с ръчни гюруци). Салона задължително да е кожен, защото ако е от плат няма почистване като се набие прах и мръсотия. Ако е кожен като се напраши (което ще става всеки ден) само му теглиш един парцал и си ти

Ако до сега не си карал кабрио ти препоръчвам да намериш човек с такава кола и да я покараш поне един ден на свален гюрук. Покарай я на градско, изпъни я после на дълго и виж дали ще ти пасне. Съдейки по реакциите на хората около мен, кабриото буди доста разнородни емоции при шофиране. На едните им духало и било некомфортно когато нямат покрив над главата си, а на другите (в това число и на мен) носи едно страхотно изживяване и чувство за свобода.
Успех с избора на кола и дано попаднеш на читав екземпляр


Ами аз като го взимам искам да има 3 задължителни екстри , а те са: кожа, климатроник и хард топ. Батко ми има CLK кабрио и определено мн ми допада и ми е супер кеф да се возя на открито.. За вървенето не съм мн претенциозен, по важно е да има изброените екстри и двигател в добро състояние... И след като искам да е с хард топ , предполагам че няма да е голям проблем ако гюрука не е в мн добро състояние .
- X-citer
- АЗ СЪМ ТОЛЕРИРАН :)
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 15.09.2003
- Местоположение: БИАД. Снощи най-културно си излизах от там и някой ме настъпи по ръката
- Пол: Мъж
- Кара: E53 Х5 3.0d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
westdogg написа: И след като искам да е с хард топ , предполагам че няма да е голям проблем ако гюрука не е в мн добро състояние .
Гюрука трябва да ти е в перфектно състояние! Хард топ-а го слагаш на есен и го караш само зимата, а какво ще направиш ако гюрука ти е сцепен тук там и те завали дъжд на 200 км от вас?

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани