Вдига нивото на маслото?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Вдига нивото на маслото?
Колата ми е 325 TDS...
Маслото е чисто, значи не е вода, остава да е нафта - най-вероятно от ГНП-то.
Накой ако знае цена на ГНП (втора употреба), да каже.
Моля за схеми, графики и съвети, относно смяната.
Благодаря предварително!
Маслото е чисто, значи не е вода, остава да е нафта - най-вероятно от ГНП-то.
Накой ако знае цена на ГНП (втора употреба), да каже.
Моля за схеми, графики и съвети, относно смяната.
Благодаря предварително!
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Прав си че е нафта.
Не съм много компетентен, но може и да не е помпата. Може да имаш непълно горене и неизгорялото гориво да се стича в картера. Аз имах подобен проблем със предната ми кола, само че беше на бензин (карбуратор). Оказа се че имах проблеми със смукача - вкарваше много гориво и то някакси изтичаше в маслото.
При тебе (при дизелите) може да е "пикаещи" дюзи. По-едрите капки не могат да изгорят и може да се стекат в маслото. (Това съм го учил на теория, не знам дали може да се случи на практика при мотор на БМВ). Ако проблема е такъв, трябва да ти се понижи мощността и да ти прегрява двигателя. Разхода ти също ще се повиши.
Пиши като разбереш какъв е проблема.
Схема може да намериш от тук: http://www.realoem.com/bmw/select.do
Написваш си последните 7 цифри от серийния номер на купето или двигателя (не се сещам кой точно) и ти излиза всичко за колата: схеми и номера на частите.
Не съм много компетентен, но може и да не е помпата. Може да имаш непълно горене и неизгорялото гориво да се стича в картера. Аз имах подобен проблем със предната ми кола, само че беше на бензин (карбуратор). Оказа се че имах проблеми със смукача - вкарваше много гориво и то някакси изтичаше в маслото.
При тебе (при дизелите) може да е "пикаещи" дюзи. По-едрите капки не могат да изгорят и може да се стекат в маслото. (Това съм го учил на теория, не знам дали може да се случи на практика при мотор на БМВ). Ако проблема е такъв, трябва да ти се понижи мощността и да ти прегрява двигателя. Разхода ти също ще се повиши.
Пиши като разбереш какъв е проблема.
Схема може да намериш от тук: http://www.realoem.com/bmw/select.do
Написваш си последните 7 цифри от серийния номер на купето или двигателя (не се сещам кой точно) и ти излиза всичко за колата: схеми и номера на частите.
Последна промяна insane_v на 29 Юли 2008, 23:34, променена общо 1 път
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани