318is Турбо или 325\328
Модератор: bum_bum
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Вижте на Бат_Кольо проекта турбо ИС-а и после говорете, макар и е30 верно има разлика между е30 и е36, но пак е нещо такова като цяло.Та карайте 25,28-ците
Ако ще е гарга да е рошава. 


- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
Richmond написа:Вижте на Бат_Кольо проекта турбо ИС-а и после говорете, макар и е30 верно има разлика между е30 и е36, но пак е нещо такова като цяло.Та карайте 25,28-цитеАко ще е гарга да е рошава.
така ама не е баш така

имаш ли си представа как се турбинира един атм.мотор
как се подържа и как се експлоатира за да работи по безпроблемно дълго време


или и ти като мен си поредния незрящ мечтател
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
dobo-is написа:EcLipSeR написа:Никакво развитие по темата , така и очаквах , както каза колега по горе тези който знаят не се обаждат хич , но то си е и нормално, аз доло горе имизмислих какво да правя,като за начало май ще си купя едно моторче от 325-ца 8-ца квото намеря предполагам повче от 2 хилки няма да излезе,само до колкото разбрах диференцяла и скоростната кутия и тях трябва да сменя. И по нататак евентуално може да сложа охлювче , но пак ще се гледа и търси ,все пак си мисля най добре да си купя 325\8-ца от колкото да правя такива трансплантаций парите който ще паднат по труда и по купуване на двигател скоростна кутия диф ще са еквиваленти на една друга кола + парите от моята.Но нищо не се знае само нз кой ден ще ме хванат лудите и ще си взема една е30-ска и ще налея в нея сичките пари , поне ще стигнат
ми колега,тъй като "колегите-светила" нема ти обяснят за кво иде реч
търси агрегат от Е36-комплект(ако е със кардан и заден мост най добре)-ще избегнеш много дребни неудачи и ядове и ще стане по истинскоако ползваш твоя кардан,ще има "игра със публиката"
със тея мити кръстачки на кутиите-аз вмомента работя по тоя въпрос ... има лек дерт със хидравликата по точно преместването и а ве общо взето е х** ама нали крайната цел е важна ...
от 3 дни патъркам със една е30 325-ца пак купе и за съжаление установих че пак съм сбъркал модела и проекта като цяло
това не го разбрах колега

Искам да попитам ако си намеря мотор от чужбина и ако искам да го вкарам трябва ли да платя акциз данък или квото и да е било?! Щом питам значи имам нещо голямо напредвид с50б30 примерно.
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Градски , 1во - колегата с Е30 работи в сервиз БМВ и няма да ти е трудно да го намериш там за да ти разкаже за колата си и да те насочи към хора за турбо проекта ти а те са 2 ма - Игор на 5 ти ят километър и Томи от Несебър Игор е с 5 ца та турбо ( вероятно си я виждал) . За 325 и 328 - Като собственик на едно такова ще кажа че е ок. и толкова нищо повече - не е нещо уникално или заслужаващо кой знае какво внимание от истински любител на адреналина . Поне мен лично не ме устроива - чип , филтър , интаке и пак я няма агресията на турбото . Бил съм в ауди 1.8 турбо с кит Елиминатор и бих го сложил на нивото на добре направена ис ка турбо и разликата беше огромна . Просто турбото си е турбо , това е и моя план турбо на 325 ца та , но аз мераци за пързаляне нямам така че и турбото ми върши перфектна работа .За пързулкане един компресор които ще ти държи момента и мощността в 2 паралелни прави в постоянна градация ще е доста добре, а няма да е като турбото да те изстреля отведнъж .Мощността е по-малка, но ускорението е много добро и няма лаг , по лесно е за инсталация дори мисля, че Activ продаваха готов компресор с интаке а заедно + софт а . Така че с минимални технически познания можеш и сам да си го сложиш . От страната с горенето и всекидневна кола , всичко зависи от тежестта на крака ти , с компресора разхода ще е по-голям ( малко) със сигурност - логично е повече въздух , софт , които го мери въздуха и му дава определената порция бенз за да стане качествено изгаряне , от друга страна с турбото и 2 реда инжектори и добър софт , в атмосферния режим на колата може да работят само оргиналните инжектори , при което разхода на малки обороти ( под 2200-2400) трябва да е като този на нормална ИС ка . И така нека да го направим още по ясно :
Компресор
+няма лаг
+равномерни криви на в.момент и конете
+лесен за инсталиране и доста по-малко работа
-по-слаб във високите
-винаги гори повечко ( не че ако си с турбо ще караш с 2200 оборота де
)
+вероятн няма да сменяш карантия( само съединтелят )
Турбо
+колата става дзвер , ама голем дзвер , ае да не ти обяснявам къф дзвер
+ ИССССССССССС -звука е невероятен
+при добра инсталация може да се запази много добър разход в атмосферен режим на работа
-неравномерна крива на мощността ( идва изведнъж, не че е лошо ама за дрифтинг незнам, трябва много пипане за да се направи като хората )
-на ис ако искаш да направш нещо е разумно да смениш карантиика - биелки туй онуй
-софт а е по сложен
325/328
+фабрично си е 192/3 катърчета
+здрав двигател и носи бая ексцесиики на гърба си
+сметната си е колата за 200 коня и нагоре, а не за 140
-акциз
-поддръжката е малко по скъпа ( не е нещо особенно )
-за цената си + акциза = 318ис + турбо , а 318+турбо>325/8
Еми надявам се да съм ти помогнал поне малко за това да направиш решение .
Компресор
+няма лаг
+равномерни криви на в.момент и конете
+лесен за инсталиране и доста по-малко работа
-по-слаб във високите
-винаги гори повечко ( не че ако си с турбо ще караш с 2200 оборота де


+вероятн няма да сменяш карантия( само съединтелят )
Турбо
+колата става дзвер , ама голем дзвер , ае да не ти обяснявам къф дзвер

+ ИССССССССССС -звука е невероятен
+при добра инсталация може да се запази много добър разход в атмосферен режим на работа
-неравномерна крива на мощността ( идва изведнъж, не че е лошо ама за дрифтинг незнам, трябва много пипане за да се направи като хората )
-на ис ако искаш да направш нещо е разумно да смениш карантиика - биелки туй онуй
-софт а е по сложен
325/328
+фабрично си е 192/3 катърчета
+здрав двигател и носи бая ексцесиики на гърба си
+сметната си е колата за 200 коня и нагоре, а не за 140
-акциз
-поддръжката е малко по скъпа ( не е нещо особенно )
-за цената си + акциза = 318ис + турбо , а 318+турбо>325/8
Еми надявам се да съм ти помогнал поне малко за това да направиш решение .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
kapitanat написа:Градски , 1во - колегата с Е30 работи в сервиз БМВ и няма да ти е трудно да го намериш там за да ти разкаже за колата си и да те насочи към хора за турбо проекта ти а те са 2 ма - Игор на 5 ти ят километър и Томи от Несебър Игор е с 5 ца та турбо ( вероятно си я виждал) . За 325 и 328 - Като собственик на едно такова ще кажа че е ок. и толкова нищо повече - не е нещо уникално или заслужаващо кой знае какво внимание от истински любител на адреналина . Поне мен лично не ме устроива - чип , филтър , интаке и пак я няма агресията на турбото . Бил съм в ауди 1.8 турбо с кит Елиминатор и бих го сложил на нивото на добре направена ис ка турбо и разликата беше огромна . Просто турбото си е турбо , това е и моя план турбо на 325 ца та , но аз мераци за пързаляне нямам така че и турбото ми върши перфектна работа .За пързулкане един компресор които ще ти държи момента и мощността в 2 паралелни прави в постоянна градация ще е доста добре, а няма да е като турбото да те изстреля отведнъж .Мощността е по-малка, но ускорението е много добро и няма лаг , по лесно е за инсталация дори мисля, че Activ продаваха готов компресор с интаке а заедно + софт а . Така че с минимални технически познания можеш и сам да си го сложиш . От страната с горенето и всекидневна кола , всичко зависи от тежестта на крака ти , с компресора разхода ще е по-голям ( малко) със сигурност - логично е повече въздух , софт , които го мери въздуха и му дава определената порция бенз за да стане качествено изгаряне , от друга страна с турбото и 2 реда инжектори и добър софт , в атмосферния режим на колата може да работят само оргиналните инжектори , при което разхода на малки обороти ( под 2200-2400) трябва да е като този на нормална ИС ка . И така нека да го направим още по ясно :
Компресор
+няма лаг
+равномерни криви на в.момент и конете
+лесен за инсталиране и доста по-малко работа
-по-слаб във високите
-винаги гори повечко ( не че ако си с турбо ще караш с 2200 оборота де![]()
)
+вероятн няма да сменяш карантия( само съединтелят )
Турбо
+колата става дзвер , ама голем дзвер , ае да не ти обяснявам къф дзвер![]()
+ ИССССССССССС -звука е невероятен
+при добра инсталация може да се запази много добър разход в атмосферен режим на работа
-неравномерна крива на мощността ( идва изведнъж, не че е лошо ама за дрифтинг незнам, трябва много пипане за да се направи като хората )
-на ис ако искаш да направш нещо е разумно да смениш карантиика - биелки туй онуй
-софт а е по сложен
325/328
+фабрично си е 192/3 катърчета
+здрав двигател и носи бая ексцесиики на гърба си
+сметната си е колата за 200 коня и нагоре, а не за 140
-акциз
-поддръжката е малко по скъпа ( не е нещо особенно )
-за цената си + акциза = 318ис + турбо , а 318+турбо>325/8
Еми надявам се да съм ти помогнал поне малко за това да направиш решение .
Това се казва отговор, Мерси колега имаш ли си идея Компресора какви пари ще излезе целия комплект.Радвам се ,че някои обясни като хората за какво става въпрос! Знам и мен ме влече турбото много само като го чуя и настръхвам.. Но точна това е кофтито ,че изведнъж те шибва Бууста и изчезваш а ако това се случи в завой нз как ще изправям колата, ще си счупя рацете да въртя





И все пак я кажете някви оронтировачни цени ?
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
dobo-is написа:Richmond написа:Вижте на Бат_Кольо проекта турбо ИС-а и после говорете, макар и е30 верно има разлика между е30 и е36, но пак е нещо такова като цяло.Та карайте 25,28-цитеАко ще е гарга да е рошава.
така ама не е баш така![]()
имаш ли си представа как се турбинира един атм.мотор
как се подържа и как се експлоатира за да работи по безпроблемно дълго време![]()
![]()
или и ти като мен си поредния незрящ мечтател
Тука си прав, но много зависи на колко е надуто турбото, по-думите на Лудия на 0,5-0,7 бара карантията на ИС-а ще издуржи.
Също така хората са го казали:мерак се гаси не с пари, а с много пари!

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
абе пича с мерака,отиди при Томито и му сподели мъката си
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Капитане, мене турбото не ме влече...
Много ровя в нета за смислен чарджър, понеже аз принципно си карам до 4000 об. макс и не ме влече да ми чупи врата от някакви обороти.
Колкото до разхода, теоритично гори повече, съгласен съм, но малко повече, сравнено с постоянния мерак да чуеш "Пчшшшшшшшшш" е малко зло
Освен това беше написал, че чарджъра е по-надежден механично и иска по-проста електроника. Squirt ли се слага?

Много ровя в нета за смислен чарджър, понеже аз принципно си карам до 4000 об. макс и не ме влече да ми чупи врата от някакви обороти.
Колкото до разхода, теоритично гори повече, съгласен съм, но малко повече, сравнено с постоянния мерак да чуеш "Пчшшшшшшшшш" е малко зло

Освен това беше написал, че чарджъра е по-надежден механично и иска по-проста електроника. Squirt ли се слага?
Скоро ще има и друга is турбо в Бургас
http://picbg.net/img.php?file=979de1fa84d16795.JPG
http://picbg.net/img.php?file=979de1fa84d16795.JPG
Последна промяна Dizzel на 03 Авг 2008, 20:37, променена общо 2 пъти
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Dizzel написа:Скоро ще има и друга is в Бургас
http://picbg.net/img.php?file=acd2957f42d4c3d1.JPG
на кой тва

EcLipSeR написа:Dizzel написа:Скоро ще има и друга is в Бургас
http://picbg.net/img.php?file=acd2957f42d4c3d1.JPG
на кой тва
Неговото

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
а кой каза че от компресор не може да има пссссссст?
при мен блоу-оффът е тихичък ама дали не се чува като смяняш на 7к
иначе за готови китове провери щатските фирми - повечето предлагат за з3 1.9 което си е ис-ков мотор и има доста тънки оферти (downing atlanta, ess, dynan и т.н.)




иначе за готови китове провери щатските фирми - повечето предлагат за з3 1.9 което си е ис-ков мотор и има доста тънки оферти (downing atlanta, ess, dynan и т.н.)




kapitanat написа:325/328
+фабрично си е 192/3 катърчета
+здрав двигател и носи бая ексцесиики на гърба си
+сметната си е колата за 200 коня и нагоре, а не за 140
-акциз
-поддръжката е малко по скъпа ( не е нещо особенно )
-за цената си + акциза = 318ис + турбо , а 318+турбо>325/8
Еми надявам се да съм ти помогнал поне малко за това да направиш решение .
325 м50 знам че двг е здрав и изпитан вече но 328 с този м52 знам че е много по кекав маиче

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
опс нямаше ме няколко дни и тука цел роман станал
скоро ще има една Бургаска Е36 318ис турбо из4акай да видим какво ще се получи и ако стане читаво може да помолиш човека да те повози едно завой4е
ще го разпиташ коллко пари му е излязло и дали може да ти помогне и на теб и срещо колко $$$
Ако имаш възможност най добре турбо 325-ца, но ще ти трябват пове4е пари
не забравяй и спира4ките съединителя и тн. голям кеф е но влезнеш ли във филма трябва всеки възел да се подсили за да не ти дава ядове и д аси караш дълго време без грижи , 316-ката ми е около 230 коня на 0,7 бара ве4е е на 28 000 км след турбинирането и няма грижи
скоро карах 316-ката малко извънградско колата хар4и 10 на сто карал съм леко с около 160 км и веднъж два пъти вдигнах към 230 а искаше и още
просто не ми се рискува 4е мноо простотий, в града с ръ4кането по светофарите с 50лв шел v power минавам 120 км ако се кара леко колата просто няма да влиза в бууст допълнителнте инжектори не се отварят и колата си хар4и колкото нормална вси4ко зависи от правилните настройки ,десния крак и колко ви е дълбок джоба 

скоро ще има една Бургаска Е36 318ис турбо из4акай да видим какво ще се получи и ако стане читаво може да помолиш човека да те повози едно завой4е


Ако имаш възможност най добре турбо 325-ца, но ще ти трябват пове4е пари
не забравяй и спира4ките съединителя и тн. голям кеф е но влезнеш ли във филма трябва всеки възел да се подсили за да не ти дава ядове и д аси караш дълго време без грижи , 316-ката ми е около 230 коня на 0,7 бара ве4е е на 28 000 км след турбинирането и няма грижи
скоро карах 316-ката малко извънградско колата хар4и 10 на сто карал съм леко с около 160 км и веднъж два пъти вдигнах към 230 а искаше и още


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани