Проблем!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем!
Добър ден
Проблема е следния:
Понеже колата ми губеше спирачна течност отиде на доктор. За мое огромно съжаление нямах време да я закарам лично и я поверих на брат ми. В севиза му казали, че ми изпускала долната помпа на съединителя => я подменили с някаква за 50 лв. Така ми каза брат ми. След първите 300-400 км от смяната забелязах нещо доста странно и неприятно. Педала ми отделя супер високо направо на върха. Другото което е, че примерно съм на трета на 2000 об./мин. и като я настъпа рязко газта колата се форсира според това колко си задържа крачето на газта (примерно до 6000 об. мога да я държа) но не се изстрелва, а си остава на едно място все едно съм спрял. Трета скорост я дадох за пример. Колата го прави това на всяка една останала. Извънградско да забравя да изпреваря просто никакъв шанс. Въпроса ми е дали е от самата помпа на съединителя или нешо не е довършено както трябва и разбирасе ако е така кои точно кости трябва да се счупят на майсторчето за да ми я оправи
Благодаря предварително и приятен ден
Съжалявам ако не съм се изразил разбираемо, но ако нещо не е ясно питайте ще се опитам да обясня пак
Едит: Забравих да допълня, че след като колата ми счупи 2 стартера и изкриви венец на маховика бе подменен маховик, стартер и съединител комплект. Всичко това преди около 15000 км

Понеже колата ми губеше спирачна течност отиде на доктор. За мое огромно съжаление нямах време да я закарам лично и я поверих на брат ми. В севиза му казали, че ми изпускала долната помпа на съединителя => я подменили с някаква за 50 лв. Така ми каза брат ми. След първите 300-400 км от смяната забелязах нещо доста странно и неприятно. Педала ми отделя супер високо направо на върха. Другото което е, че примерно съм на трета на 2000 об./мин. и като я настъпа рязко газта колата се форсира според това колко си задържа крачето на газта (примерно до 6000 об. мога да я държа) но не се изстрелва, а си остава на едно място все едно съм спрял. Трета скорост я дадох за пример. Колата го прави това на всяка една останала. Извънградско да забравя да изпреваря просто никакъв шанс. Въпроса ми е дали е от самата помпа на съединителя или нешо не е довършено както трябва и разбирасе ако е така кои точно кости трябва да се счупят на майсторчето за да ми я оправи



Едит: Забравих да допълня, че след като колата ми счупи 2 стартера и изкриви венец на маховика бе подменен маховик, стартер и съединител комплект. Всичко това преди около 15000 км

Деба тия дърти кочини!
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- viksan_1985
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 3.02.2008
- Местоположение: София
явно и тая дет са я сложили не добра... наи- добре се върни и ги дигни във въздуха отиваш за спирачки а те ти правят съединител.....преди тяхната намеса не си имал проблем нали...
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Не са регулирали съединителя да отделя където трябва и той сега боксува. Отиди на читав майстор да го регулира, че така ще се съсипе.
- Mr_Spirit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: България, Разград!
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X1 F48
- Мечтае да кара: ///M
agent smit написа:Не са регулирали съединителя да отделя където трябва и той сега боксува. Отиди на читав майстор да го регулира, че така ще се съсипе.
БРАВО БЕ, тва да не е жигули! Колега съединителя е саморегулиращ!


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
казанчето за течноста е това на спирачките един помпи педала на съединитела друг от пробката на помпата отдолу изпуска докато излезе въздуха също като при спирачките и гледате да има течност в казанчето успехOzir1S написа:Не не съм имал проблеми преди това. Как се обезвъздушава ?
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
По-принцип щом буксува съединитела значи или е износен или е много натегнат. Тоест или са ти сменили съединителя или е натегнат.
Не съм много наясно как се саморегулира съединителя, но може би той само се самонатяга при износване. Едва ли може да се отпуска сам при смяна на помпата. Така че вероятно трябва да се отпусне докрай и след това той сам да се натегне колкото му трябва.
ПП: Отиди веднага да ти го оправят, защото сега всеки ден му скъсяваш живота с поне месец !!! Като буксува много се трие много бързо и ако изчакаш седмица-две може да се наложи и него да сменяш пак !
Не съм много наясно как се саморегулира съединителя, но може би той само се самонатяга при износване. Едва ли може да се отпуска сам при смяна на помпата. Така че вероятно трябва да се отпусне докрай и след това той сам да се натегне колкото му трябва.
ПП: Отиди веднага да ти го оправят, защото сега всеки ден му скъсяваш живота с поне месец !!! Като буксува много се трие много бързо и ако изчакаш седмица-две може да се наложи и него да сменяш пак !
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани