Проблем!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Проблем!

Мнение от Ozir1S » 27 Юли 2008, 12:14

Добър ден :) Проблема е следния:
Понеже колата ми губеше спирачна течност отиде на доктор. За мое огромно съжаление нямах време да я закарам лично и я поверих на брат ми. В севиза му казали, че ми изпускала долната помпа на съединителя => я подменили с някаква за 50 лв. Така ми каза брат ми. След първите 300-400 км от смяната забелязах нещо доста странно и неприятно. Педала ми отделя супер високо направо на върха. Другото което е, че примерно съм на трета на 2000 об./мин. и като я настъпа рязко газта колата се форсира според това колко си задържа крачето на газта (примерно до 6000 об. мога да я държа) но не се изстрелва, а си остава на едно място все едно съм спрял. Трета скорост я дадох за пример. Колата го прави това на всяка една останала. Извънградско да забравя да изпреваря просто никакъв шанс. Въпроса ми е дали е от самата помпа на съединителя или нешо не е довършено както трябва и разбирасе ако е така кои точно кости трябва да се счупят на майсторчето за да ми я оправи :mhihi: Благодаря предварително и приятен ден :) Съжалявам ако не съм се изразил разбираемо, но ако нещо не е ясно питайте ще се опитам да обясня пак :mhihi:

Едит: Забравих да допълня, че след като колата ми счупи 2 стартера и изкриви венец на маховика бе подменен маховик, стартер и съединител комплект. Всичко това преди около 15000 км ;)
Изображение
Деба тия дърти кочини!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 27 Юли 2008, 13:00

сигурно неса обезвъздушили затова ти буксува съединитела

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: София

Мнение от viksan_1985 » 27 Юли 2008, 13:04

явно и тая дет са я сложили не добра... наи- добре се върни и ги дигни във въздуха отиваш за спирачки а те ти правят съединител.....преди тяхната намеса не си имал проблем нали...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 27 Юли 2008, 13:17

Не не съм имал проблеми преди това. Как се обезвъздушава ?
Изображение
Деба тия дърти кочини!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 27 Юли 2008, 16:50

Не са регулирали съединителя да отделя където трябва и той сега боксува. Отиди на читав майстор да го регулира, че така ще се съсипе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 27 Юли 2008, 17:14

Е аз до колкото знам е саморегулиращ се :shock:
Изображение
Деба тия дърти кочини!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: България, Разград!
Пол: Мъж
Кара: BMW X1 F48
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Mr_Spirit » 27 Юли 2008, 18:47

agent smit написа:Не са регулирали съединителя да отделя където трябва и той сега боксува. Отиди на читав майстор да го регулира, че така ще се съсипе.



БРАВО БЕ, тва да не е жигули! Колега съединителя е саморегулиращ! :mhihi: :mhihi:
Цяла България под едно небе с една марка автомобил - BMW !!! bmwpоwer-bg.net

Калоян Христов

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 27 Юли 2008, 19:23

Ozir1S написа:Не не съм имал проблеми преди това. Как се обезвъздушава ?
казанчето за течноста е това на спирачките един помпи педала на съединитела друг от пробката на помпата отдолу изпуска докато излезе въздуха също като при спирачките и гледате да има течност в казанчето успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 27 Юли 2008, 21:18

По-принцип щом буксува съединитела значи или е износен или е много натегнат. Тоест или са ти сменили съединителя или е натегнат.
Не съм много наясно как се саморегулира съединителя, но може би той само се самонатяга при износване. Едва ли може да се отпуска сам при смяна на помпата. Така че вероятно трябва да се отпусне докрай и след това той сам да се натегне колкото му трябва.

ПП: Отиди веднага да ти го оправят, защото сега всеки ден му скъсяваш живота с поне месец !!! Като буксува много се трие много бързо и ако изчакаш седмица-две може да се наложи и него да сменяш пак !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 28 Юли 2008, 20:48

Съединителя е колеги. Просто дърпам ръчна ръгам трета и давам газ до прекъсвач. Колата не гасне. От мен да знаете не слагайте италянски боклуци дори и временно :mhihi:
Изображение
Деба тия дърти кочини!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook