Обезвъздушаване на системата ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
stef4o_BMW написа:petio_bmw 318is написа:не си прав,на место никога няма да се обезвъздуши ама няма нищо ще се научите.Успех и на теб колегаNikiNikolov написа:Относно вадене на въздух от ДВГ, колега petio_bmw 318is, не ми обяснявайте как става. Да не би: примерно на чисто нова кола километрите които са на километража и да са от вадене на въздух. Пожелавам ти много радост на шосето, и никакви проблеми.
колегата petio_bmw 318is е прав,защото въздуха прави въздушна възглавница(на наи-високата то4ка) и не се ли разкара колата няма обезвъздушаване.А за тия каде нищо не разбират по добре да не пишат глупости и да бъркат колегите
А какво общо има най-високата точка с това дали колата е в движение или не


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
petio_bmw 318is написа:але кво щете правете то човек ви дава съвет от опит вие се правите на професори
Не ме разбирай погрешно бе колега,питам просто,щото и аз не говоря наизуст


- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
вие не разбирате нищо ле
.Колата трябва да се движи ина4е рано или късно ще разберете.Няма какво да ви се казва ве4е . Правете каквото искате






- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
ами колега разликата е че е по-бързо и по-сигурно а ако си със спортни пружини е ъпсурт без да я покараш и после да качиш предницата на по-високо.на место си остава въздух трябва да се покара става въпрос за някакви метри караш спираш обезв. и такаplradev написа:petio_bmw 318is написа:але кво щете правете то човек ви дава съвет от опит вие се правите на професори
Не ме разбирай погрешно бе колега,питам просто,щото и аз не говоря наизуст!Винаги има какво да научи човек,ако обясниш разликата ще съм ти благодарен!Колкото пъти съм обезвъздушавал не съм имал проблем и не виждам причина да го правя в движение!Ако има някаква тънкост просветли ни (не се заяждам),за всички ще е полезно
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
petio_bmw 318is написа:ами колега разликата е че е по-бързо и по-сигурно а ако си със спортни пружини е ъпсурт без да я покараш и после да качиш предницата на по-високо.на место си остава въздух трябва да се покара става въпрос за някакви метри караш спираш обезв. и такаplradev написа:petio_bmw 318is написа:але кво щете правете то човек ви дава съвет от опит вие се правите на професори
Не ме разбирай погрешно бе колега,питам просто,щото и аз не говоря наизуст!Винаги има какво да научи човек,ако обясниш разликата ще съм ти благодарен!Колкото пъти съм обезвъздушавал не съм имал проблем и не виждам причина да го правя в движение!Ако има някаква тънкост просветли ни (не се заяждам),за всички ще е полезно
Мдаа,по принцип гледам да има наклон и предницата да е нависоко


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
- cesico
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: По морето и у нас!
- Пол: Мъж
- Кара: баба 323ти ,
- Детайли за колата: hell rot!
и каква е целта на карането като това дали 6те се двийи колата или 6те работи двигателя си е все едно и също за слу4ая. колега отвии леко пробката до капа4ката - с лек форсай на мотора примерно на 2500 оборота докато не се появи антифриз4ето от пробката - стчга6 я но после като поизстине си провери нивото на водата - когато работи са6то следи нивото да не се окайе 4е като го охлади вентилатора да ти драпне пак въздух - само ако нивото ти е ниско по принцип. онч ден се занимавах с това - сега е 6. остеи теч лудории 4е трчбва да ч кара6 да спира6 да обезвъзду6ава6 пак да кара6 ала бала
- Hito
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
stef4o_BMW написа:вие не разбирате нищо ле.Колата трябва да се движи ина4е рано или късно ще разберете.Няма какво да ви се казва ве4е . Правете каквото искате
![]()
![]()
Абе отворко...... я помисли малко като караш колата и като я форсираш на място с да речем 2500 оборота има ли разлика в оборотите на водната помпа.....или друго яче казано искаш да ми кажеш че водната помпа върти по добре в движение от колкото в спряло положение на еди и същи обороти........


Аре седни и помисли малко и тогава се прави на велик

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
въпроса не е във водната помпа а в това че не се ли раздвижи колата неможе да изгони всичкия въздух с една дума трябва да се разклати двигатела защото на место се създава въздушна възглавница и не се обезвъздушава напълно винаги остава въздух дори и да стискаш маркучите.учудвам се че незнаете елементарни неща господа BMW феновеHito написа:stef4o_BMW написа:вие не разбирате нищо ле.Колата трябва да се движи ина4е рано или късно ще разберете.Няма какво да ви се казва ве4е . Правете каквото искате
![]()
![]()
Абе отворко...... я помисли малко като караш колата и като я форсираш на място с да речем 2500 оборота има ли разлика в оборотите на водната помпа.....или друго яче казано искаш да ми кажеш че водната помпа върти по добре в движение от колкото в спряло положение на еди и същи обороти........![]()
![]()
Аре седни и помисли малко и тогава се прави на велик

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
трябва да загрее и да отвори термостата за да я обезвъздушишgigaset написа:Alx-P написа:Колеги, може ли някои да опише стъпка по стъпака как точно става това обезвъздушаване!
да и аз искам да обясни някои,например като палиа колата триабва ли да е загряла или да я оставя да загрее и тн
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани