Обезвъздушаване на системата ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 27 Юли 2008, 19:08

stef4o_BMW написа:
petio_bmw 318is написа:
NikiNikolov написа:Относно вадене на въздух от ДВГ, колега petio_bmw 318is, не ми обяснявайте как става. Да не би: примерно на чисто нова кола километрите които са на километража и да са от вадене на въздух. Пожелавам ти много радост на шосето, и никакви проблеми.
не си прав,на место никога няма да се обезвъздуши ама няма нищо ще се научите.Успех и на теб колега :driving:

:yes: колегата petio_bmw 318is е прав,защото въздуха прави въздушна възглавница(на наи-високата то4ка) и не се ли разкара колата няма обезвъздушаване.А за тия каде нищо не разбират по добре да не пишат глупости и да бъркат колегите :winky:


А какво общо има най-високата точка с това дали колата е в движение или не :!: :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 27 Юли 2008, 19:15

але кво щете правете то човек ви дава съвет от опит вие се правите на професори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 27 Юли 2008, 19:35

petio_bmw 318is написа:але кво щете правете то човек ви дава съвет от опит вие се правите на професори


Не ме разбирай погрешно бе колега,питам просто,щото и аз не говоря наизуст :winky: !Винаги има какво да научи човек,ако обясниш разликата ще съм ти благодарен!Колкото пъти съм обезвъздушавал не съм имал проблем и не виждам причина да го правя в движение!Ако има някаква тънкост просветли ни (не се заяждам),за всички ще е полезно :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 27 Юли 2008, 19:44

вие не разбирате нищо ле :kuku: .Колата трябва да се движи ина4е рано или късно ще разберете.Няма какво да ви се казва ве4е . Правете каквото искате :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 27 Юли 2008, 20:38

plradev написа:
petio_bmw 318is написа:але кво щете правете то човек ви дава съвет от опит вие се правите на професори


Не ме разбирай погрешно бе колега,питам просто,щото и аз не говоря наизуст :winky: !Винаги има какво да научи човек,ако обясниш разликата ще съм ти благодарен!Колкото пъти съм обезвъздушавал не съм имал проблем и не виждам причина да го правя в движение!Ако има някаква тънкост просветли ни (не се заяждам),за всички ще е полезно :roll:
ами колега разликата е че е по-бързо и по-сигурно а ако си със спортни пружини е ъпсурт без да я покараш и после да качиш предницата на по-високо.на место си остава въздух трябва да се покара става въпрос за някакви метри караш спираш обезв. и така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 27 Юли 2008, 20:54

petio_bmw 318is написа:
plradev написа:
petio_bmw 318is написа:але кво щете правете то човек ви дава съвет от опит вие се правите на професори


Не ме разбирай погрешно бе колега,питам просто,щото и аз не говоря наизуст :winky: !Винаги има какво да научи човек,ако обясниш разликата ще съм ти благодарен!Колкото пъти съм обезвъздушавал не съм имал проблем и не виждам причина да го правя в движение!Ако има някаква тънкост просветли ни (не се заяждам),за всички ще е полезно :roll:
ами колега разликата е че е по-бързо и по-сигурно а ако си със спортни пружини е ъпсурт без да я покараш и после да качиш предницата на по-високо.на место си остава въздух трябва да се покара става въпрос за някакви метри караш спираш обезв. и така


Мдаа,по принцип гледам да има наклон и предницата да е нависоко :yes: .Благодаря ти ,че запази добрия тон и така поне ще има полза от темата,а не се превърна в поредното доказване кой е по-големия професор!Поздрави :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 27 Юли 2008, 21:03

нали целта е да си помагаме

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 27 Юли 2008, 21:14

petio_bmw 318is написа:нали целта е да си помагаме

:yes: то4но това е целта :guitarist: :have one:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: По морето и у нас!
Пол: Мъж
Кара: баба 323ти ,
Детайли за колата: hell rot!

Мнение от cesico » 27 Юли 2008, 21:15

и каква е целта на карането като това дали 6те се двийи колата или 6те работи двигателя си е все едно и също за слу4ая. колега отвии леко пробката до капа4ката - с лек форсай на мотора примерно на 2500 оборота докато не се появи антифриз4ето от пробката - стчга6 я но после като поизстине си провери нивото на водата - когато работи са6то следи нивото да не се окайе 4е като го охлади вентилатора да ти драпне пак въздух - само ако нивото ти е ниско по принцип. онч ден се занимавах с това - сега е 6. остеи теч лудории 4е трчбва да ч кара6 да спира6 да обезвъзду6ава6 пак да кара6 ала бала

Е46 Fanatic
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d; GLK 320

Мнение от Hito » 27 Юли 2008, 22:12

stef4o_BMW написа:вие не разбирате нищо ле :kuku: .Колата трябва да се движи ина4е рано или късно ще разберете.Няма какво да ви се казва ве4е . Правете каквото искате :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Абе отворко...... я помисли малко като караш колата и като я форсираш на място с да речем 2500 оборота има ли разлика в оборотите на водната помпа.....или друго яче казано искаш да ми кажеш че водната помпа върти по добре в движение от колкото в спряло положение на еди и същи обороти........ ;) :mhihi:
Аре седни и помисли малко и тогава се прави на велик :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 27 Юли 2008, 23:53

и пак има неразбрали :mhihi: преди да напишете нещо малко помислете бе ама има време ще се научите :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 28 Юли 2008, 0:07

Hito написа:
stef4o_BMW написа:вие не разбирате нищо ле :kuku: .Колата трябва да се движи ина4е рано или късно ще разберете.Няма какво да ви се казва ве4е . Правете каквото искате :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Абе отворко...... я помисли малко като караш колата и като я форсираш на място с да речем 2500 оборота има ли разлика в оборотите на водната помпа.....или друго яче казано искаш да ми кажеш че водната помпа върти по добре в движение от колкото в спряло положение на еди и същи обороти........ ;) :mhihi:
Аре седни и помисли малко и тогава се прави на велик :evil:
въпроса не е във водната помпа а в това че не се ли раздвижи колата неможе да изгони всичкия въздух с една дума трябва да се разклати двигатела защото на место се създава въздушна възглавница и не се обезвъздушава напълно винаги остава въздух дори и да стискаш маркучите.учудвам се че незнаете елементарни неща господа BMW фенове :dummy:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 19.05.2007
Местоположение: O.C.

Мнение от gigaset » 28 Юли 2008, 12:49

Alx-P написа:Колеги, може ли някои да опише стъпка по стъпака как точно става това обезвъздушаване!


да и аз искам да обясни някои,например като палиа колата триабва ли да е загряла или да я оставя да загрее и тн

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 28 Юли 2008, 13:22

gigaset написа:
Alx-P написа:Колеги, може ли някои да опише стъпка по стъпака как точно става това обезвъздушаване!


да и аз искам да обясни някои,например като палиа колата триабва ли да е загряла или да я оставя да загрее и тн
трябва да загрее и да отвори термостата за да я обезвъздушиш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 19.05.2007
Местоположение: O.C.

Мнение от gigaset » 28 Юли 2008, 15:59

Демек сипвам антифриз затварям капачката,паля да загрее,пускам парното на макс,отвивам пробката за обезвъздушаване докато не почне да излиза антифриз.Така ли е ?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook