Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Aбе, какво ме направихте с тия отстъпки!? Я ме светнете как да си избачкам и аз една отстъпка, във "ВАРИ 2000" например. Едно време имах -20% в Авто+ и беше добре, но сега не ми върши работа. plamen_hh, ти къде го поръча? Оригинален ли ще е?
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Взех си маркуч за излищната нафта 2 метра тои е същия като за вакумите само кадето е доста по-подсилен срещу висока температура и претриване ще го сменя с ония дето тръгва от разклоненията на вакум тръбата до клапана че като го погледнах на места е много изгорял и изтанял кой ли знае от колко места смучи въздух 

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Искам да ти кажа, че и аз си мислех, дали не е възможно да смуче въздух от някъде. Знаеш как е, изолират се АГР клапани, /от там също може да взима въздух/ мъркучите стареят и изгарят. С колегата kasabov, съм съгласен, ще сменя клапана и се надявам да си реша проблема, но имаше колеги при които проблема се завърна скоро след смяната му /kronos/. На тоя клапан му влияе вакум, не сажди, че да се прецаква толкова бързо и при толкова много хора.
baga написа:Искам да ти кажа, че и аз си мислех, дали не е възможно да смуче въздух от някъде. Знаеш как е, изолират се АГР клапани, /от там също може да взима въздух/ мъркучите стареят и изгарят. С колегата kasabov, съм съгласен, ще сменя клапана и се надявам да си реша проблема, но имаше колеги при които проблема се завърна скоро след смяната му /kronos/. На тоя клапан му влияе вакум, не сажди, че да се прецаква толкова бързо и при толкова много хора.
Ама вътре има една гумена мембрана която я влияе доста температурата от колекторите

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани