Настройка след смяна на свещи ?!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 27 Юли 2008, 0:14

Hellrider написа:все се чудя какъв е проблема да се сменят на топличък двигател и никой не ми казва :roll:


Предполагам, че заради топлинното разширение на металите.
Ако поставиш студени свещи на загрят двигател и ги стегнеш, след като двигателя изстине може би ще се разхлабят леко. Така си мисля не съм 100% сигурен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 27 Юли 2008, 0:23

....все се чудя какъв е проблема да се сменят на топличък двигател и никой не ми казва ....

Ами първата причина е че по-трудно се развиват заради разширението,а втората е в минималното разминаване на резбите в следствие на горещия двигател :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 24.02.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от KaTsArA-BMW » 27 Юли 2008, 4:48

братлета абе карате бмв не жигула има неща дето поне трябва да си ги кажем а не да да слушаме химия и физика сички сме учили (:P) та на мен въпроса ми е има 2 вида свещи които ми предлагат Запалителни свещи BMW High Power (35лв) и NKG (18 лв)
каква разлика ще усетя ?!?!?!?!
M THE MOST POWERFUL LETTER IN THE WORLD !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 28 Юли 2008, 3:49

petio_bmw 318is написа:
Hellrider написа:все се чудя какъв е проблема да се сменят на топличък двигател и никой не ми казва :roll:
никакъв


Има значение ! Главата е от алуминиева сплав и е сравнително мека, а като е загрята е още по-мека. Следователно при загрят двигател много лесно можеш да завиеш свещта накриво и да прецакаш резбата. Освен това дори да я завиеш правилно може да я скъсаш като затягаш. От стартите майстори знам, че свещите не се стягат много. Дифтунките им са меки и лесно се сплескват и уплътняват достатъчно. Сам си направи сметка колко ще ти струва свалянето на главата и правенето на втулка ако прецакаш резбата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 28 Юли 2008, 8:26

insane_v написа:
petio_bmw 318is написа:
Hellrider написа:все се чудя какъв е проблема да се сменят на топличък двигател и никой не ми казва :roll:
никакъв


Има значение ! Главата е от алуминиева сплав и е сравнително мека, а като е загрята е още по-мека. Следователно при загрят двигател много лесно можеш да завиеш свещта накриво и да прецакаш резбата. Освен това дори да я завиеш правилно може да я скъсаш като затягаш. От стартите майстори знам, че свещите не се стягат много. Дифтунките им са меки и лесно се сплескват и уплътняват достатъчно. Сам си направи сметка колко ще ти струва свалянето на главата и правенето на втулка ако прецакаш резбата.

Няма ли медни втулки там дето се завиват свещите?... Между другото съм развалял резба точно на загрял двигател, превъртя леко но го оставих така и нямаше проблем (на вектрата) :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Мнение от hell's angel » 28 Юли 2008, 22:40

На загрял двигател, пари ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 29 Юли 2008, 1:04

Ето каква му била настройката! :mhihi: Да обърнеш резбата :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 29 Юли 2008, 3:34

да не да има този твоя приятел предвид да се регулира разтуянието на електрода на свещите,правеше се май на 0.7-0.8мм :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 29 Юли 2008, 10:41

Ааа големи глупости. Единственото неудобство на горещ двигател е че си пари. А за колко силно се завиват свещите то си има динамометрични ключове.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook