ДАЙТЕ ИДЕИ
Модератор: bum_bum
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ДАЙТЕ ИДЕИ
Ами идеята е да сложа тези карбуратори стромберг на мойта кола, тва е един от най-стария механичен тунинг, но според мегдана и оградата, ако сложа тези карбуратори на моя мотор, смена валове малове и други боклуци,мисля да сложа ел. чарджър пред колектора и след филтера.
Един колега ме попита каква е идеята на тоз чарджер, затова сега ще опитам да обясна
Значи това е електрическа перка която се слага след въздушния филтър и вдухва допълнително количество въздух във входящия колектор, идеята е ,че перката му се върти с около 24-25 хиляди оборота и обогатява горивната смес, което води до повишаване на мощноста, по принцип в зависимост от мотора дава от 5 до 20% мощност но двигатела, но това само от чарджера.
Моята идея е да смена цялата генерация, и всичко което описах
Правихме експеримент да сложим кислородна бутилка с електрически клапан койта да вдухва във всмукателният колектор, резултатите не са лоши но двигатела не носи, прекалено много се исушава поради липсата на добро смазване, това е най-големият проблем.
С електрическият чарджер няма такива проблеми но и мощноса е по малка от гореописаният вариянт.
Разбира се това са вариянти ,които обмислям за карбураторен двигател , моят лично е карбуратор и е верижен
Но лошото е ,че ние сами ще си внасяме чарджерите и ще се забавиме, защото ако ги вземем директно от тука ще ги платим на четворна цена, наще мушеници както винаги са суперчарджнали турбо винтилирали цените на всичко тук в родното БГ
Дайте идеи
Един колега ме попита каква е идеята на тоз чарджер, затова сега ще опитам да обясна
Значи това е електрическа перка която се слага след въздушния филтър и вдухва допълнително количество въздух във входящия колектор, идеята е ,че перката му се върти с около 24-25 хиляди оборота и обогатява горивната смес, което води до повишаване на мощноста, по принцип в зависимост от мотора дава от 5 до 20% мощност но двигатела, но това само от чарджера.
Моята идея е да смена цялата генерация, и всичко което описах
Правихме експеримент да сложим кислородна бутилка с електрически клапан койта да вдухва във всмукателният колектор, резултатите не са лоши но двигатела не носи, прекалено много се исушава поради липсата на добро смазване, това е най-големият проблем.
С електрическият чарджер няма такива проблеми но и мощноса е по малка от гореописаният вариянт.
Разбира се това са вариянти ,които обмислям за карбураторен двигател , моят лично е карбуратор и е верижен
Но лошото е ,че ние сами ще си внасяме чарджерите и ще се забавиме, защото ако ги вземем директно от тука ще ги платим на четворна цена, наще мушеници както винаги са суперчарджнали турбо винтилирали цените на всичко тук в родното БГ
Дайте идеи
Последна промяна CERT на 24 Сеп 2004, 22:40, променена общо 1 път

пиши по-бавно...
електрическите компресори не работят. изобщо не се занимавай със глупости.
о2 изсушава въздуха? това да не е пране?
няма такова животно.
буташ ли повече въздух, трябва да вкарваш и повече гориво. със карбураторите това е трудна работа. не че не може де.. ма ако ти обеднее много сместа, почват детонации...

електрическите компресори не работят. изобщо не се занимавай със глупости.
о2 изсушава въздуха? това да не е пране?

буташ ли повече въздух, трябва да вкарваш и повече гориво. със карбураторите това е трудна работа. не че не може де.. ма ако ти обеднее много сместа, почват детонации...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
CERT написа:Абе пичага чети внимателно...какъв въздух изсушава
казвам ,че се изсушава двигателя, а на всичкото от горе пробвай или иди да видиш дали няма ефект след като не вярваш на писани неща...
няма аз да те обеждовом ,ел чарджера има ефект и то много приятен...
а ти сам ли правиш експериментите илии някой друг се учи на колата ти,ако наистина си наясно опиши какво точно сте правили ,с кислорода например имам опит мога да ти помогна
ами ние го пробвахме на една изпотрошена тройка....пробихме дупчица на входящия колектор и сложихме в багжника водолазен акваланг...тоест само кислородната бутилка от водолазният акваланг ... и прокарахме маркуче да входящия колектор , ограничихме налягането с редуцир винтил до 1.5 бара и с газов електрически клапан инишиейтвахме подаването

- zafira 2.2i
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 27.07.2004
electric charger, UHHH!
обаче, да помогнем,
http://www.kamann-autosport.com/
и мой e-mail:
Dear Sirs,
> I have Opel Omega with C20NE engine and would like
> to instal power booster but on your site I could not find the price for
> it.
> Could you please be so kind to advise what is the
> price with delivery to Sofia, Bulgaria.
> Payment by wire transfer as per proforma
> invoice.
>
> Thanks in advance and best regards
и отговора:
Hallo,
the Power BOOSTER cost 198,- Euro and the delivery 20,58 Euro.
--
Best regards,
KAMANN AUTOSPORT
обаче, да помогнем,
http://www.kamann-autosport.com/
и мой e-mail:
Dear Sirs,
> I have Opel Omega with C20NE engine and would like
> to instal power booster but on your site I could not find the price for
> it.
> Could you please be so kind to advise what is the
> price with delivery to Sofia, Bulgaria.
> Payment by wire transfer as per proforma
> invoice.
>
> Thanks in advance and best regards
и отговора:
Hallo,
the Power BOOSTER cost 198,- Euro and the delivery 20,58 Euro.
--
Best regards,
KAMANN AUTOSPORT
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
CERT написа:Абе пичага чети внимателно...какъв въздух изсушава
казвам ,че се изсушава двигателя, а на всичкото от горе пробвай или иди да видиш дали няма ефект след като не вярваш на писани неща...
няма аз да те обеждовом ,ел чарджера има ефект и то много приятен...
На туй момче забележка за езика му трябва и малко озаптяване а не съвети за тунинг, че много се разписа напоследък пък съветва аlx да чете внимателно

May the BMW force be with you!
виж, ще ти напиша нещо много простичко:)
ако електрическите компресори работеха, всяка кола щеше да има един, или два- евтин, не краде от конете на двигателя, не му трябва смазване, няма проблеми със температурата на помпания въздух, развърта се и прави налягане независимо от оборотите на двигателя... изобщо - инсталация приказка... а не да се борят със ремъци, смазване, да им взимат 5-7% от конете за да въртят компресора, да се чудят как да охлаждат компресирания въздух и другите такива проблеми на компресираните коли...
времето на ел. компресори ще доиде. някой ден. ма не е днеска и няма и да е утре...
относно помпането със акваланг- това по-работи. ма трябва да измислиш като вкарваш повече кислород и как да вкарваш повече гориво което със карбуратор е по-трудно защото карба не разбира от повече въздух. тои разбира само ако си настъпил газта повече и си миу сложил по-големи дюзи. да, ама проблема е че тия дюзи пръскат не само когато помпаш кислорода, а винаги когато настъпиш газта. от там ако не помпаш кислород, ще гориш супер богато като настъпиш. има си решение разбира се- караш си със нормални дюзи, но като пускаш кислорода (или азота- хората помпат азот обикновено), има още дюзи които наливат още гориво. за това повечето помпани двигатели със азот са инжекциони- защото там знаеш колко кислород влиза щото помпаш преди дебитомера и може да нагласиш пулса на инжекторите да пръска повече гориво като вкарваш повече кислород. докато при карбураторите такъв механизъм за регулация отстъства. затова решението е механично. обикновено азота се управлява със соленоид, които също пуска и дюзата(ите) за още гориво.
ако електрическите компресори работеха, всяка кола щеше да има един, или два- евтин, не краде от конете на двигателя, не му трябва смазване, няма проблеми със температурата на помпания въздух, развърта се и прави налягане независимо от оборотите на двигателя... изобщо - инсталация приказка... а не да се борят със ремъци, смазване, да им взимат 5-7% от конете за да въртят компресора, да се чудят как да охлаждат компресирания въздух и другите такива проблеми на компресираните коли...
времето на ел. компресори ще доиде. някой ден. ма не е днеска и няма и да е утре...

относно помпането със акваланг- това по-работи. ма трябва да измислиш като вкарваш повече кислород и как да вкарваш повече гориво което със карбуратор е по-трудно защото карба не разбира от повече въздух. тои разбира само ако си настъпил газта повече и си миу сложил по-големи дюзи. да, ама проблема е че тия дюзи пръскат не само когато помпаш кислорода, а винаги когато настъпиш газта. от там ако не помпаш кислород, ще гориш супер богато като настъпиш. има си решение разбира се- караш си със нормални дюзи, но като пускаш кислорода (или азота- хората помпат азот обикновено), има още дюзи които наливат още гориво. за това повечето помпани двигатели със азот са инжекциони- защото там знаеш колко кислород влиза щото помпаш преди дебитомера и може да нагласиш пулса на инжекторите да пръска повече гориво като вкарваш повече кислород. докато при карбураторите такъв механизъм за регулация отстъства. затова решението е механично. обикновено азота се управлява със соленоид, които също пуска и дюзата(ите) за още гориво.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
идеята е че ако вкараш повече кислород (със впръскване на азот, компресор или турбо, или.. водолазни бутилки) трябва да вкараш и повече гориво. идеалното съотношение е 14:1 горе долу въздух:гориво.... повече въздух вкаран изисква повече гориво впръскано. иначе сместа обеднява (15:1 и нагоре) и почват детонации и после дупки във буталата. повечето помпани апликации дори играят на сигурно и не качват над 12.5:1.. за всеки случай...
проблема е че карбуратора не разбира от поток. тои разбира от положение на педала за газта. и ако е нагласен да дава 14:1 при нормално засмукване на високи обороти, като за същото положение на газта ти му напомпаш повече въздух, той няма да подаде повече гориво.. резултата е плачевен. затова трябва да се инсталира друга система която по някакъв признак (за помпане) да налива повече гориво. при инжекционите със това се занимава компютъра защото той "знае" че се вкарва повече въздух и пуска повече гориво. ако инжекторите са малки и не стигат, се слагат допълнителни инжектори които се управляват от малък компютър... при карбуратора обаче няма такова животно...
проблема е че карбуратора не разбира от поток. тои разбира от положение на педала за газта. и ако е нагласен да дава 14:1 при нормално засмукване на високи обороти, като за същото положение на газта ти му напомпаш повече въздух, той няма да подаде повече гориво.. резултата е плачевен. затова трябва да се инсталира друга система която по някакъв признак (за помпане) да налива повече гориво. при инжекционите със това се занимава компютъра защото той "знае" че се вкарва повече въздух и пуска повече гориво. ако инжекторите са малки и не стигат, се слагат допълнителни инжектори които се управляват от малък компютър... при карбуратора обаче няма такова животно...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Ето едно видео на БМВ с ел чарджър
http://www.rallyroad.net/Movies/tach2.mov
Тва си е базик ама вижте тука
http://www.mazdamaniac.com/ebayfake.htm
И един пауар боостер специално за М3 :
http://www.bmw-m.net/TechProc/diy_ram_air.htm
http://www.rallyroad.net/Movies/tach2.mov
Тва си е базик ама вижте тука
http://www.mazdamaniac.com/ebayfake.htm
И един пауар боостер специално за М3 :
http://www.bmw-m.net/TechProc/diy_ram_air.htm
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Re: ДАЙТЕ ИДЕИ
CERT написа:мисля да сложа ел. чарджър пред колектора и след филтера.
Един колега ме попита каква е идеята на тоз чарджер, затова сега ще опитам да обясна
Значи това е електрическа перка която се слага след въздушния филтър и вдухва допълнително количество въздух във входящия колектор, идеята е ,че перката му се върти с около 24-25 хиляди оборота и обогатява горивната смес, което води до повишаване на мощноста, по принцип в зависимост от мотора дава от 5 до 20% мощност но двигатела, но това само от чарджера.
Дайте идеи
зна4и тея ел 4арджъри са пъълен та6ак така да се каже... единственото което могат да ти направат тези мижави вентилтор4ета е да вкарат малко пове4е въздух на празни обороти :mha: и няма да обогати сместа както ти си мисли6 а обратно 6те я обедни

може6 сам да си пресметне6 един 2.0 литра двигател какъв дебит помпи на 6к рпм да ре4еме... и да сметне6 "ел 4арджера" дали въоб6те може да помпи тайъв дебит и то да не говорим за над налягане от рода на 1 бар.... другото което е 4е "дори" и да проработи тоя та6ак как 6те го накара6 да работи в "синхрон" с обороти на ъгъл на дросела? май трудно...


просто докато има балъци 6те има и кой да им продава глупости...
един от моите фаворити е т нар "Cyclone intake"



да не говорим за све6ти дето вдигали с 5 въртя6тия момент


" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани