Консултация за ТДС - губи мощност при загряване и тресе
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Консултация за ТДС - губи мощност при загряване и тресе
Копирам темата от раздел Е34/32 и тук, защото двигателя 2,5 ТДС е същия...
От известно време (след профилактика) колата ми вече е със собствено мнение:
Като изключим предишните проблеми в темите Охладителна система на ТДС - аномалии? и За датчика на водата при 525 ТДС се появиха и други:
1. Като загрее започва цялата кола да тресе.
2. Прави ми впечатление, че един ден много върви, а на другия е по-спъната и това без да пипам нищо.
3. Днес я карах извънградско и на един баир вдигна температурата една идея след нормалното и колата изведнъж загуби мощност. Върнах на 4-та, 3-та... едвам доизкачих баира...
Според вас нормално ли е това, да не е някаква защитна реакция на двигателя. После ми направи впечатление като си дойдох в София и вдигна пак леко темп., пак изгуби мощност, но на светофар я изфорсирах и стрелката се върна на място.
Дайте някакви идеи, на какво могат да се дължат всичките тези истории.
П.С. Сменил съм водна помпа и термостат (италиански), измих радиатора отвътре и отвън, измих интерколера, колекторите и маркучите на турбото.
От известно време (след профилактика) колата ми вече е със собствено мнение:
Като изключим предишните проблеми в темите Охладителна система на ТДС - аномалии? и За датчика на водата при 525 ТДС се появиха и други:
1. Като загрее започва цялата кола да тресе.
2. Прави ми впечатление, че един ден много върви, а на другия е по-спъната и това без да пипам нищо.
3. Днес я карах извънградско и на един баир вдигна температурата една идея след нормалното и колата изведнъж загуби мощност. Върнах на 4-та, 3-та... едвам доизкачих баира...
Според вас нормално ли е това, да не е някаква защитна реакция на двигателя. После ми направи впечатление като си дойдох в София и вдигна пак леко темп., пак изгуби мощност, но на светофар я изфорсирах и стрелката се върна на място.
Дайте някакви идеи, на какво могат да се дължат всичките тези истории.
П.С. Сменил съм водна помпа и термостат (италиански), измих радиатора отвътре и отвън, измих интерколера, колекторите и маркучите на турбото.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Здрасти владо,предледах набързо едната тема, обезвъздуши я хубаво първо,после виж виското как е
Къв е тоя лукс дето си го позволяваш на ТДС да купуваш някакъв си италянски термостат ?
Батко на печките това е една от частите дето се купува ориджинал
Като я обезвъздушиш хубаво веднага щом стигне средата трябва да тръгне топла вода от маркуча на термостата към радятора,всичко друго после.....

Къв е тоя лукс дето си го позволяваш на ТДС да купуваш някакъв си италянски термостат ?

Батко на печките това е една от частите дето се купува ориджинал

Като я обезвъздушиш хубаво веднага щом стигне средата трябва да тръгне топла вода от маркуча на термостата към радятора,всичко друго после.....

- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
vld написа:Здрасти владо,предледах набързо едната тема, обезвъздуши я хубаво първо,после виж виското как е![]()
Къв е тоя лукс дето си го позволяваш на ТДС да купуваш някакъв си италянски термостат ?![]()
Батко на печките това е една от частите дето се купува ориджинал![]()
Като я обезвъздушиш хубаво веднага щом стигне средата трябва да тръгне топла вода от маркуча на термостата към радятора,всичко друго после.....
Това с термостата ще бъде поправено в най-скоро време. Сега пробвах виското и на загряла кола и май е за смяна (на студено също върти много бързо - сравнено с друг ТДС). За въздуха - през няколко дни отвивам болта за обезвъздушаване и все излиза по малко...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Не не така обезвъздушаването..
Палиш студена, отвиваш болта за обезвъздушаване и почваш да наливаш през капачката докато колата работи и ,наливаш докато не почне да тече чиста вода от пробката за обезвъздушаване.
А това дето ти седи стрелката на 11 иди да ти замерят реално колко градоса е водата точно в тоя момент,за да знаеш дали е някакъв проблем демек ако е 75гр. значи термостата е отворен и не загрява,а ако е 95 значи е нормално и датчика се ебава или таблото.
При Е36 12 часа е от 82 до 102 градуса
Палиш студена, отвиваш болта за обезвъздушаване и почваш да наливаш през капачката докато колата работи и ,наливаш докато не почне да тече чиста вода от пробката за обезвъздушаване.
А това дето ти седи стрелката на 11 иди да ти замерят реално колко градоса е водата точно в тоя момент,за да знаеш дали е някакъв проблем демек ако е 75гр. значи термостата е отворен и не загрява,а ако е 95 значи е нормално и датчика се ебава или таблото.
При Е36 12 часа е от 82 до 102 градуса


- bmw318turing
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.07.2008
ЗА ВНЕЗАПНАТА ЗАГУБА НА МОЩНОСТ СИ ПРОВЕРИ МАРКУЧА НА МАП-СЕНЗОРА. АКО МАРКУЧЪТ Е СТАР И ПРОГНИЛ ТРЯБВА ДА СЕ СМЕНИ. МОЯТ БЕШЕ СЪЩИЯ И МИ ПАДНА В ДВИЖЕНИЕ И КОЛАТА МИ ИЗВЕДНЪЖ ИЗГУБИ МОЩНОСТ, И НЕ ИСКАШЕ ДА ВДИГНЕ ПОВЕЧЕ ОТ 80 КИЛОМЕТРА. ВСЕ ЕДНО КАРАШ БЕЗ ТУРБО.
ТОВА Е МАРКУЧЪТ ОТ МАПА ДО БУКСАТА НА КОМПА И ОТИВА КЪМ КОЛЕКТОРИТЕ ЗА ВЪЗДУХА! МИСЛЯ, ЧЕ ТОЙ РЕГУЛИРАШЕ ВКЛЮЧВАНЕТО НА ТУРБИНАТА, НО НЕ СЪМ СИГУРЕН!
А ЗА ЗАГРЯВАНЕТО НЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА ТИ ЗАГРЯВА ДОРИ И БЕЗ ВИСКО - МОЙТО БЕШЕ РАЗВАЛЕНО ДВЕ ЛЕТА И Я КАРАХ НА КЛИМАТИК БЕЗ НЕГО + ГРАДСКО И НЯМАХ ПРОБЛЕМ С ТЕМПЕРАТУРАТА!
С ДРУГО НЕ МОГА ДО ПОМОГНА - ДАНО ДА СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН
ТОВА Е МАРКУЧЪТ ОТ МАПА ДО БУКСАТА НА КОМПА И ОТИВА КЪМ КОЛЕКТОРИТЕ ЗА ВЪЗДУХА! МИСЛЯ, ЧЕ ТОЙ РЕГУЛИРАШЕ ВКЛЮЧВАНЕТО НА ТУРБИНАТА, НО НЕ СЪМ СИГУРЕН!
А ЗА ЗАГРЯВАНЕТО НЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА ТИ ЗАГРЯВА ДОРИ И БЕЗ ВИСКО - МОЙТО БЕШЕ РАЗВАЛЕНО ДВЕ ЛЕТА И Я КАРАХ НА КЛИМАТИК БЕЗ НЕГО + ГРАДСКО И НЯМАХ ПРОБЛЕМ С ТЕМПЕРАТУРАТА!
С ДРУГО НЕ МОГА ДО ПОМОГНА - ДАНО ДА СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН

- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Днес сменихме виското, перката, термостата (всичките BEHR), както и датчика на перката на климатика и ...
резултат няма. Майсторът ми каза това, което беше предположил и предния път - прецакан радиатор (както между другото ми каза и колегата Павел (E34PSH)). След като я обезвъздуши, пуснах климатика и загря яко, а виското даже не се включи. Перката на климата пак се включва и не спира. Долната ясна част на радиатора си е направо ледена, както и маркуча към термостата, в резултат на което същия не отваря поради липса на налягане и топлина. Човека ми обясни, че виското не включва, защото радиатора не загрява достатъчно и пластината, която трябва да се нагрее на виското не може да стопли, за да се включи. Перката на климатика се включва, не защото датчика й дава сигнал, че водата е загряла, а защото се лъже, че виското не може да смогне.
И така, следва смяна на радиатор (не ми се мисли какви пари ще е...) някой ако е сменял да ме довърши с цена.
Така е, гледах го на живо и вече ще знам.

И така, следва смяна на радиатор (не ми се мисли какви пари ще е...) някой ако е сменял да ме довърши с цена.



vld написа:Не не така обезвъздушаването..
Палиш студена, отвиваш болта за обезвъздушаване и почваш да наливаш през капачката докато колата работи и ,наливаш докато не почне да тече чиста вода от пробката за обезвъздушаване.
Така е, гледах го на живо и вече ще знам.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани