неработи перката

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 22.01.2008

неработи перката

Мнение от spirit_24 » 26 Юли 2008, 2:01

Хора сложих си климатик допълнително но перката на радиатора се включва само на бързата степен даите някакъв савет като се включи климатика трябва да тръгне на 1-рва степен и после като загрее да превключва на втора но първата степен се губи някаде


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 26 Юли 2008, 2:17

Върти с ръчичка докато дойде време за 2ра
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 22.01.2008

Мнение от spirit_24 » 26 Юли 2008, 2:23

дай ръчка де :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 26 Юли 2008, 2:28

Проблемът сигурно е в резистора...

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 22.01.2008

Мнение от spirit_24 » 26 Юли 2008, 2:37

какъв резистор вътре в мотора ли ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 26 Юли 2008, 2:44

spirit_24 написа:какъв резистор вътре в мотора ли ???
Проследи кабелчетата и ще разбереш!

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 22.01.2008

Мнение от spirit_24 » 26 Юли 2008, 11:53

цялата инсталациа съм си я слагал аз резистор няма поне аз не видях никаде дори и перката съм отварял

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 26 Юли 2008, 12:04

Откачаш буксата на перката...взимаш раборещ акумулатор и започваш да свързваш две кабелчета!
От + на акумулатора свързваш червения кабел за буксата(крачето),а - от акумулатора свързваш останалите(черен и син)но не едновременно а по отделно...така ще разбереш кой от двата е за 1-ва степен и кой е за 2-ра степен....черния или синия...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook