Провлем с 2.5 тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Sofia

Провлем с 2.5 тдс

Мнение от andrei1971 » 22 Юли 2008, 17:37

Накратко ще си излея мъката.Работи перфектно но до 1900 оборота и после изклучва и не иска повече и това е,обиколих почти всички сервизи и всеки дига рамене.До тука при различни майстори сам сменил 2 бр. ГНП,отделно са слагани 3 бр. глави за ГНП,компютър от работещта 725 същтата година,всички видове датцици (колянов вал,температурни и какви ли не още),разни релета,проверявана е ел. инсталацията 2 пъти,сменен е реостата на педала на газта.Всички викат не знаем от какво е,ако някой помогне ще сам много благодарен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Провлем с 2.5 тдс

Мнение от zvetiko » 22 Юли 2008, 18:50

andrei1971 написа:Накратко ще си излея мъката.Работи перфектно но до 1900 оборота и после изклучва и не иска повече и това е,обиколих почти всички сервизи и всеки дига рамене.До тука при различни майстори сам сменил 2 бр. ГНП,отделно са слагани 3 бр. глави за ГНП,компютър от работещта 725 същтата година,всички видове датцици (колянов вал,температурни и какви ли не още),разни релета,проверявана е ел. инсталацията 2 пъти,сменен е реостата на педала на газта.Всички викат не знаем от какво е,ако някой помогне ще сам много благодарен.


Да не е запушен МАР сенсора-тръбичката ,която води към него.Когато трябва да се подаде повече гориво ,той не подава нужната информация и колата умира.Проверката е елементарна-откачаш тръбичката от сенсора и духаш. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 22 Юли 2008, 20:52

Здравейте,
и какво става точно колега, забива на 1900 оборота или продължава но много бавно или със същото темпо?
Поздрави

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Sofia

2.5 тдс

Мнение от andrei1971 » 22 Юли 2008, 22:35

По точно при рязко натискане на педала с прекъсвания стига 1900 оборота и спира.При плавно натискане на педала стига без прекъсване 1900 и спира,колкото и да натискаш нещте да дигне повече.И това го прави и със сменен компютър ГНП и взевъзможни датцици,само пари на вятъра и пълна торба с резервни части.Иначе работи и пали перфектно,даже се движи с 60 км. в час.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 22 Юли 2008, 23:06

Здравейте,
според мен е свързано нещо с електрониката(но нека по компетентните колеги да се включат), не се сещам нещо друго да спира точно на тези обороти. А точно тези обороти са когато турбината започва да надува по сериозно, тогава може би МАП сензора обърква нещо. Казваш че компютъра е сменен, дали е сменен с подходящ за автомобила? При диагностика излизат ли някакви грешки? Пробвай да откачиш маркучето което отива към МАП сензора и виж да ли ще се надвишат тези обороти(даже и по тромаво).
Как е пушека от зад до тези обороти?
След като сте сменили толкова много неща, гнп то регулирано ли е както трябва?
Аз повече питам отколкото да отговарям май :mhihi:, но колега описвай повече подробно за да може да се помогне от монитора ;)
Поздрави

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Sofia

725

Мнение от andrei1971 » 23 Юли 2008, 16:57

Здревейте
Накратко мар сензора проверен и сменен с друг от работещта кола,не че имаше смисъл.На диагностиката показва грешка в електронната глава на ГНП,цялата помпа е проверена на стенд в официален сервиз на бош но за всеки случай я смених,отделно са слагани други електронни глави на помпата.Накрая смених и компютъра на колата от ударена но работещта кола същата година.Сега май за смяна остана единствено ел. инсталацията друго не се сещам какво да сменя. :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от andrei1971 » 23 Юли 2008, 17:00

Забравих до тези обороти нищто не излиза от аспуха :shock:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: 725

Мнение от ivan. » 23 Юли 2008, 19:38

andrei1971 написа:Здревейте
Накратко мар сензора проверен и сменен с друг от работещта кола,не че имаше смисъл.На диагностиката показва грешка в електронната глава на ГНП,цялата помпа е проверена на стенд в официален сервиз на бош но за всеки случай я смених,отделно са слагани други електронни глави на помпата.Накрая смених и компютъра на колата от ударена но работещта кола същата година.Сега май за смяна остана единствено ел. инсталацията друго не се сещам какво да сменя. :help:
в плочката или реостата на педала на газта е проблема (може и да е само за регулиране),ама нещо не мога да те разбера-помпата ти е ремонтирана в бош и за всеки случаи си я сменил :roll:
Коя помпа ти е в момента на колата,тази която показва грешка в ел.главата(''плочката''),или тази която е била на преглед в бош :?:
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 725

Мнение от zvetiko » 23 Юли 2008, 20:11

andrei1971 написа:Здревейте
Накратко мар сензора проверен и сменен с друг от работещта кола,не че имаше смисъл.На диагностиката показва грешка в електронната глава на ГНП,цялата помпа е проверена на стенд в официален сервиз на бош но за всеки случай я смених,отделно са слагани други електронни глави на помпата.Накрая смених и компютъра на колата от ударена но работещта кола същата година.Сега май за смяна остана единствено ел. инсталацията друго не се сещам какво да сменя. :help:


"мар сензора проверен и сменен" ,но какво е положението с гумената тръба от сенсора до колектора-точно тя се запушва :?:

Опитай да подадеш повече гориво от главата на помпата и виж как ще реагира колата-щом не отделя нищо аспуха,може горивото да е малко.

Ако с тия две неща нищо не стане,сигурно е реостата на педала както казва Ванката.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Sofia

725

Мнение от andrei1971 » 25 Юли 2008, 18:55

Здравейте,
Дава грешка в главата на ГНП,по точно на всички които сложих,даже 3 пъти сменяхя само главите (според майсторите проверени техни си) и пак същото.Реостата на педала сам си го смених,имам и 525 на него работи на другото не иска,макар,че според компютрите си отчита от 0 до 100 процента.Тръбичката на мар сензора е перфектна.Сега последно я закарах на едни по жиците да ми изключат имовилайзера за всеки случай и да проверат ел. инсталацията наново (макар,че намерих за 350 лв. втора употреба).Най интересното е,че тествах колата с една много стара програма за БМВ (то и то е 97 год.) и паказа буквално преведено (отклонение при доставката),ама кво отклонение и на каква доставка не може да се разбере,тества всичко не по отделно модулите.Иначе нафта стига до помпата и ток същто просто нещто изключва на 1900 оборота и нещте повече.Затова и смених компютъра,ама както викат файда никва.Отначало показваше на борд компютъра,че колата е прегряла (което не вярно) е смених и всички датцити и релета даже и бушоните за всеки случай и пак ништо.
НАЙ ВАЖНОТО ТОВА СТАНА СЛЕД КАТО ИЗМИХ МОТОРА С ПАРОСТРУЙКА
Поне да знаете.Ами това е което мога да кажа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 725

Мнение от zvetiko » 25 Юли 2008, 19:41

andrei1971 написа:Здравейте,
Дава грешка в главата на ГНП,по точно на всички които сложих,даже 3 пъти сменяхя само главите (според майсторите проверени техни си) и пак същото.Реостата на педала сам си го смених,имам и 525 на него работи на другото не иска,макар,че според компютрите си отчита от 0 до 100 процента.Тръбичката на мар сензора е перфектна.Сега последно я закарах на едни по жиците да ми изключат имовилайзера за всеки случай и да проверат ел. инсталацията наново (макар,че намерих за 350 лв. втора употреба).Най интересното е,че тествах колата с една много стара програма за БМВ (то и то е 97 год.) и паказа буквално преведено (отклонение при доставката),ама кво отклонение и на каква доставка не може да се разбере,тества всичко не по отделно модулите.Иначе нафта стига до помпата и ток същто просто нещто изключва на 1900 оборота и нещте повече.Затова и смених компютъра,ама както викат файда никва.Отначало показваше на борд компютъра,че колата е прегряла (което не вярно) е смених и всички датцити и релета даже и бушоните за всеки случай и пак ништо.
НАЙ ВАЖНОТО ТОВА СТАНА СЛЕД КАТО ИЗМИХ МОТОРА С ПАРОСТРУЙКА
Поне да знаете.Ами това е което мога да кажа


Подай малко повече гориво от главата и виж как ще реагира двигателя.Погледни с мултицет и електромагнитният клапан на главата-да не би нещо да го изключва при тия обороти,така ще разбереш дали проблема идва от командването на плочката или от електромагнитният клапан .


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Юли 2008, 20:16

Датчиците хубаво си ги сменил,но някъде в някоя букса трябва да закъсява.
Проследи буксата,която отива в гнп от колата(точно под пдгряващите свещи),там е цяла ''кутия'' с букси за гнп,свещи умна дюза и т.н и дали в тази кутия некой кабел не се бъзика или не е пълна с вода :roll:
Пробваи и с реглаж на ''плочката'',може от тия дето сте ги сменяли да не са зацепвани правилно,засукана плочка не пуска нафта правилно
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 25 Юли 2008, 20:47

гледаите на те дизели цедките дето са на помпата в резервоара че съм виждал страшни работи там :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юли 2008, 22:04

ivan. написа:Датчиците хубаво си ги сменил,но някъде в някоя букса трябва да закъсява.
Проследи буксата,която отива в гнп от колата(точно под пдгряващите свещи),там е цяла ''кутия'' с букси за гнп,свещи умна дюза и т.н и дали в тази кутия некой кабел не се бъзика или не е пълна с вода :roll:
Пробваи и с реглаж на ''плочката'',може от тия дето сте ги сменяли да не са зацепвани правилно,засукана плочка не пуска нафта правилно


Ванка и аз го мислех това-стандартна простотия от пароструйката,но все пак е минало доста време и трябва да е изсъхнало,особено след като са сменяли помпа и глава няколко пъти.Освен да има корозия и да не дава някой пин добър контакт.Колега,както ти казва Ванката разгледай внимателно буксата отвсякъде,ако трябва я почисти и напръскай с някакъв препарат.За проблемите ,за които говори stambo_81dg ,може да провериш като откачиш горивопровода след горивният филтър и дадеш на контакт-за 1мин. трябва да изтече 1литър.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook